< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Slecht nieuws bij de tweede echo op 21 w

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Slecht nieuws bij de tweede echo op 21 w
09/04/2008 @ 21:25
Lucky girl

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

Sorry dat het zolang heeft geduurd ik heb fulltime van ons Ines genoten, ze is een kapoen tot en met. Daarna mijn werk en mijn administratie zoals jullie ondertussen al wel weten vandaar dat naar hier komen echt niet meer inzat.
Maar ik heb fantasch nieuws!!!!!!!!!
Ik ben weer zwanger...........
Ik weet het sinds zondag 7:30hihihi
Ik ga nu eerst eens lezen ik kom later terug.
groetjes

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 21:52
Lucky girl

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo ik ben bij
Sigrid ik ben benieuwd, hoe is het gegaan?
wat is het geworden?
Meisje, Jongen?
De meter van ons Ines is vroeger bevallen van een meisje MARIE ons Ines was niet echt content als ik en mijn moeder Marie in onze armen hielden!

Greet PROFICIAT, hoe gaat het met jouw?
ik ben blij dat ik niet alleen zwanger ben.

Iedereen in mijn omgeving is gelukkig ik ook maar begin weer te beseffen wat ze mij kunnen afnemen ik zal het naast mij moeten neer leggen mij overzetten 't wel weer voorbij gaan. Ik maak mij er niet echt druk over.
Voor alle duidelijk hij is geen ongelukje we waren er voor gegaan verleden maand.
Met ons Ines alles in orde ze zou zo graag lopen ze vergeet regelmatig dat ze iets nodig heeft om te stappen en dan maakt ze een tuimel. als ze achter haar loperke stapt laat ze hem los en dan valt ze op haar poep, dan is ze boos omdat ze niet beseft waarom ze gevallen is maar ja ze zal het wel leren alles op zijn tijd!

Dames tot binnen kort.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:48
greet

hallo,

Lucky girl, alvast een dikke proficiat hé!! hoe voel je je? alles nog naar wens?

ja, 't is even geleden dat ik nog wat geschreven heb, de afgelopen weken zijn voorbijgevlogen en 't ziet ernaar uit dat de komende maanden ook nog behoorlijk druk zijn, 'k begin me dan ook te realiseren dat mijn zwangerschap supersnel voorbijgaat en dat ik maar eens stilaan aan de voorbereidingen moet beginnen denken :-) en ook nog wat profiteren want voor mij is het de laatste keer, 4 zwangerschappen op 5 jaar tijd is toch genoeg, zowel lichamelijk als geestelijk...

Sigrid, jij ook nog langs deze weg een dikke proficiat met je dochtertje! hoe is het met jullie ondertussen? ja, mijn kaartje heeft lang op zich laten wachten hé, nochtans is een rode brievenbus ook weer niet zo ver...

met mij voor de rest alles ok, 'k ben ondertussen al voorbij de helft en heb mijn 20-weken echo achter de rug, een hele opluchting, 't zag er allemaal prima uit, nu dus lekker genieten van de tweede helft. We weten nu ook het geslacht en de zoektocht naar een naam is gestart, ook begin ik stilaan ideetjes te verzamelen voor de doopsuiker want als ik dat nog zelf wil doen, moet ik ook weer niet heel lang meer wachten. Voor de rest voel ik me prima, de vermoeidheid is er nog maar toch niet meer zo erg als in het begin.

vele groetjes,
Greet

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina