< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » sperma niet opperbest ... en dan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Moeilijk zwanger worden...
sperma niet opperbest ... en dan?
19/06/2008 @ 16:37
Flore

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik weet het, ben hier al schandalig lang niet meer geweest

Milo,
Dat moet nogal schrikken geweest zijn . Het ziet er echt angstaanjagend uit op de foto's.
Gelukkig heb je al enige resultaten die niet alarmerend zijn! Ik zou nogal flippen denk ik.
Hopelijk morgen ook goed nieuws, hou me op de hoogte hé!

Lieze, ah ... het kriebelt al voor een derde . Wie weet lukt het terug op de leuke manier. Er zijn er hier toch al enkele waarbij het spontaan gelukt is, mezelf meegerekend .
Wij gaan wel voorbehoedsmiddelen gebruiken want normaal is dit het laatste kindje, ofwel dat ik rond mijn 35ste nog een goestingske krijg voor een laatkomertje. Je weet maar nooit hé.

Nele, alles goed met beebje. Het begint echt wel in te korten voor jou! Kindje ligt dus met hoofdje naar beneden, goed zo .

Tinne, alles goed met jouw zwangerschap? Weten jullie het geslacht?

Met ons ook alles OK. Lotte zit voor het ogenblik in de peuterpuberteit dus hebben daar eventjes onze handen mee vol.
Voor de rest gaat deze zwangerschap véél te vlug. Ik moet nog vanalles regelen ... En verder geniet ik tenvolle van het leven in mijn buik, zo zalig ... Oh, wat zal ik dit weer missen eens het geboren is .

Groetjes
Flore & Lotte &

ps, dinsdag heb ik een afspraak voor een pretecho. Ben zo benieuwd.

[Laatst gewijzigd door Flore - 19/06/2008 @ 16:45] - Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 20:02
milo

De urine was ook goed, pfft. Dit betekent dat haar nieren niet zijn aangetast. Was idd veel stressen maar ze is er door nu. Ze heeft de hele avond terug aant ravotten geweest dus da's super. Ben echt opgelucht.
Nu moet ik morgen nog bellen voor die streptokokken en nog eens naar de dermatoloog bellen om te zeggen hoe het morgen is met haar. Hij sprak van junifen te geven aangezien dit ook ontstekingsremmend is maar dit kan een allergische reactie verergeren. Een alternatief is cortisonen maar dan enkel als het nodig is. Als het streptokokken zijn, dan is het antibiotica.

Allé, nu eens ne rustige avond tegemoet. Dat hoop ik tenminste. We hebben net de kinderen slapen gelegd en blijkbaar geen van de 2 die goesting hebben om hun ogen dicht te doen

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:00
Nele

verslag van bezoek aan gyn:
gewicht 3.2kg, 1cm opening , al goed verweekte baarmoederhals. Het zou dus best kunnen dat ons babietje volgende week al van zich laat horen volgens de gyn. Ik hoop dat het echter nog even wil blijven zitten en zal dus proberen vanaf volgende week flink te rusten.

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:32
tinne

Online Status
Hallo,

Ik ben ook geweest vandaag. Kindje weegt 1.700 kg. Was goed. Is ook gedraaid en ligt niet meer in stuit. Alleen mijn bloeddruk was 125/89 en de onderdruk was aan de hogere kant. Moet ik nu gewoon wat opvolgen. Maar ja, nog een dagje en we zijn voor heel lang in vakantie hé.

Tot gauw,

Tinne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina