Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/09/2007 @ 09:32 Shango ![]() | baai de wei Ruben is op die 3 weken 2 cm gegroeid en 500g bijgekomen. het moet die pizza zijn geweest... L. |
| 09/09/2007 @ 20:46 Sanne | Hoi meiden! Sofie, ik kijk dagelijks even hoe het ervoor staat bij jou. Spannend! Zet 'm op en ik hoop dat je een vlotte en niet te zware bevalling zult hebben. Ben erg benieuwd wat Axl krijgt hoor, broertje of zusje! En de naam natuurlijk. ![]() Liesbet, fijn dat de vakantie goed is bevallen! Waar waren jullie heen? Ik heb zeer waarschijnlijk een heel vroege miskraam gehad. De ![]() hielden dit keer idioot lang aan, op dag 7 bloedde ik nog steeds als een rund en ben ik maar eens naar de huisarts gegaan. Hij dacht hetzelfde, zeker omdat ik me zo zwanger had gevoeld, en heeft pijnstillers aangeraden - dat werkt via via op de baarmoeder. En gelukkig heeft het gewerkt en is het nu eindelijk gestopt. Wel balen, maar beter zo dan een miskraam na 2 of 3 maanden. Nu maar weer op naar de volgende ronde!Liefs, Sanne |
| 16/09/2007 @ 21:54 Sanne | Hee Sofie! Van harte gefeliciteerd, dat is goed nieuws! Gaat alles goed met haar? Wat geweldig, een zoon en een dochter, wat zul jij blij zijn! ![]() Ook wel grappig, Axl en Alex, al lijkt het me soms verwarrend? Maar het past zeker goed bij elkaar! Geniet ervan en sterkte als het even wat minder gaat. ![]() Liefs, Sanne |
| 20/10/2007 @ 22:56 Sanne | Hallo, 't Is hier weer erg stil, hoe is het met jullie? Hier alles ok, Vidar gaat prima, loopt nu zo ongeveer, ontwikkelt heel voorspoedig, ik vind het echt genieten. Verder nog steeds (ongeduldig) wachten tot een broertje of zusje zich aandient, dat wil nog niet erg vlotten. En we hebben een nieuw huis gekocht, gaan begin volgend jaar verhuizen. Wordt supermooi, lekker buiten, weitje erbij voor de paardjes, heerlijk. Sofie, hoe gaat het met jouw gezinnetje intussen, is het druk? Liefs, Sanne |
| 22/10/2007 @ 08:55 Shango ![]() | Weet er iemand eigenlijk waarom ik een groen bolleke krijg en sanne en sofie een rood ??? |
| 22/10/2007 @ 13:36 Sanne | Hoi Liesbet! Is Ruben zo'n boefje momenteel? Terrible 2, nog nooit van gehoord... Wel leuk al dat praten, bij Vidar is het nog steeds alleen maar die en da, er kan nog geen papa of mama vanaf, maar ach, het komt vanzelf. Hij kletst genoeg, daar niet van, je kunt er alleen nog niets van maken.'k Hoop voor je dat jullie ook snel voor nummer 2 kunnen gaan, zou leuk zijn hè? Dat groene bolletje betekent dat je online bent - nu heb jij een rood bolletje en ik een groene! Liefs, Sanne |
| 18/11/2007 @ 15:40 Sanne | Hallo allen, Wat is het hier weer rustig, al een hele poos. Sofie, hoe vergaat het jou met 2 kids, is het 2 keer zo druk, of erger...? ![]() Liesbet, hoe is 't met Ruben? Niet meer ziek geweest de laatste tijd? En Maren, hoe is het bij jou in huis, druk, druk, druk? Bij ons gaat alles prima. Druk met voorbereidingen voor de verhuizing begin 2008 en met alledaagse dingen. Vidar gaat prima, als altijd een gemakkelijk, vrolijk kind en ontwikkelt zich heel voorspoedig. Hoop gauw weer eens wat jullie te lezen! Liefs, Sanne |
| 08/12/2007 @ 20:29 Sanne | Hai Liesbet! Je bent volgens mij de enige die hier nog meeleest. Wilde je toch even laten weten dat Vidar in augustus een broertje of zusje krijgt. Yes, het is eindelijk gelukt! Lang leve de ovulatietesten... ![]() Alles goed bij jou? Veel liefs, Sanne |
| 14/12/2007 @ 20:01 Sanne | Hai Liesbet! Zijn jullie er ook weer serieus voor bezig, een tweede? Ik wist dat eigenlijk niet, of besefte het me niet... Lief dat je blij voor me bent! Ovulatietesten zijn heel eenvoudig, eigenlijk net als zwangerschapstesten. Je dompelt ze onder in een beetje urine en ze meten je LH gehalte in de urine. Vlak voor de ovulatie heb je een LH-piek dus zodra de test positief is word je geacht flink te klussen... Het is een uitkomst als je cyclus niet regelmatig is, of, zoals in mijn geval, je eisprong op een nogal onvoorspelbaar moment komt. Ik heb meestal normale cycli van rond de 28 dagen, maar ipv een eisprong rond dag 14-15 zit die bij mij ergens rond dag 19-21. Vaak ben je dan al gestopt met klussen, zeker als je al maanden bezig bent en er een beetje genoeg van krijgt...![]() Fijn dat het met Ruben zo goed gaat! Leuk, dat praten, Vidar begint nu net ook een beetje, éindelijk een echt papa en mama, en er komt elke dag wel een woordje bij nu lijkt het, al is het niet altijd nog goed verstaanbaar. Als Ruben ook al met een potje in de weer is is dat best vroeg of niet? Ik dacht jongetjes vaak pas vanaf 2,5? Sterkte, ik hoop dat jij ook snel zwanger bent! Veel liefs, Sanne |
| 30/01/2008 @ 22:38 sofie | Hallo dames ik kom jullie snel inlichten hoor. maar is nu laat geworden dus tot heel gauw sanne dikke proficiat hoor meid ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Miskraam gehad, nieuwe poging

Wel leuk al dat praten, bij Vidar is het nog steeds alleen maar die en da, er kan nog geen papa of mama vanaf, maar ach, het komt vanzelf. Hij kletst genoeg, daar niet van, je kunt er alleen nog niets van maken.
Het is een uitkomst als je cyclus niet regelmatig is, of, zoals in mijn geval, je eisprong op een nogal onvoorspelbaar moment komt. Ik heb meestal normale cycli van rond de 28 dagen, maar ipv een eisprong rond dag 14-15 zit die bij mij ergens rond dag 19-21. Vaak ben je dan al gestopt met klussen, zeker als je al maanden bezig bent en er een beetje genoeg van krijgt...