Hoi allemaal,
Nina VH, dat ziet er dan niet zo goed uit hé...

Jammer! Het was een mooi kado geweest natuurlijk!! Maar wie weet beval je volgend jaar op je verjaardag

Om het achtergebleven kado van dit jaar goed te maken!
Cynthia, een goed gesprek dus? Fijn dat je weer perspektief hebt hé!! Het is misschien nog wel effe, en er komt weer vanalles bij kijken, maar nu heb je wel weer iets om naar uit te kijken hé! Heel anders dan weten dat er geen kansen meer zijn....
Over de tijd heb je meer dan gelijk, het lijkt soms niet zo als je ergens op wacht, maar wat vliegt die!!! Daria is al zoooo groot ondertussen

, achter een tijdje beval ik terwijl het gisteren leek dat ik een positieve test kreeg!!!
Jule, nog voor de zomerstop, goed nieuws hé!
Kim, wat vond je van dokter Tomasetti? Ik ben ook bij haar geweest de laatste poging, en ben er heel content van (dat heeft waarschijnlijk ook wel met het resultaat te maken

)
Ikdenk toch wel dat je je erop moet instellen dat je eerste poging voor na de zomerstop zal zijn hoor.... Voor je alle onderzoeken gedaan hebt en terug een bespreking hebt...
Petra, Ik zie dat alles goed verloopt met Siska. Slapen van 22 tot 7, dat is niet slecht hé!!
Met mij/ons is alles goed. Het begint inderdaad stilaan op te korten, het zal sneller zo ver zijn dan ik nu kan denken... Ik voel me nog steeds prima, mijn buik wordt serieus dikker en is ook wel anders als bij Daria vind ik. Hoger en niet zo 'breed'

De weegschaal blijft de laatste 2 weken mooi staan (op een paar grammen na) dus daar ben ik ook wel blij mee... Geen commentaar van te veel bijgekomen deze keer hoop ik! Vrijdag mag ik weer naar de gyn, het lijkt zo lang geleden deze keer..
De geboortekaartjes ben ik zelf aan het maken, de suikerbonen-dingetjes ook. Het vlot allemaal wel dus dat zie ik nog goed zitten... Een naam zijn we nog niet helemaal uit, er zijn een paar opties maar de definitieve keuze is nog niet gevallen.
Zo, ik ga nog wat genieten van het zonnetje,
Veel groetjes
Nina