Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/11/2007 @ 19:18 Ellie ![]() | Emily stapt nu met steun en heeft ondertussen 5 tandjes. De kaap van de 8 kg zijn we nu ook ruim voorbij |
| 13/11/2007 @ 10:15 greet | Hoi Ellie, leuk nog eens iets van jou te horen, onze bengels zijn ondertussen allemaal (bijna) een jaar! Jasper heeft vorige week zijn eerste kaarsje uitgeblazen en trots dat hij op zijn kroontje was, super gewoon. Emily mag volgende week gaan blazen en Norah nog iets later. Jasper stapt aardig met steun en wil dus altijd maar met zijn duwwagen op stap maar echt goed draaien zit er nog niet in, voor de rest heeft hij 7 tandjes en zijn de eerste kiezen op komst (amaai, deze nacht heeft hij afgezien). qua gewicht is hij nog steeds een lichtgewichtje, ongeveer 7,5kg maar hij is vrolijk en levendig, dus niets om ons zorgen over te maken, hopelijk denken ze er bij K&G ook zo over want daar moet ik vrijdag nog eens naar toe. hoe is het met de rest eigenlijk? groetjes, Greet |
| 08/02/2008 @ 14:04 Annelies | Hallo allemaal, ![]() Hier nog eens wat nieuws van mij!! Amai, tis lang geleden, ik weet eigenlijk ook niet of hier nog af en toe iemand komt piepen maar het is het proberen waard ![]() Hier gaat alles wel goed. Norah is ondertussen al een flink meisje geworden. Ze stapt van haar 13e maand en ze zit vol energie. Ze heeft ook wel een sterk karaktertje maar dat heeft ze van geen vreemde ![]() Ik heb haar ondertussen ook laten testen op de stollingsafwijking en het ziet er jammer genoeg niet zo goed uit. De prof. zegt dat ze 80 procent zeker is dat ze het ook heeft. Nu moet ik over een aantal maanden een nieuwe bloedname laten doen en als de waarden dan nog zo laag staan dan is men er zeker van. ![]() Dit geeft natuurlijk weer heel wat twijfels over een al dan niet volgende zwangerschap. Ook mijn longembolie van het voorbije jaar weegt soms nog zwaar, zowel emotioneel als fysisch. Ben nog regelmatig kortademig en nog snel moe maar dat heeft nog wat tijd nodig. Norah meet ondertussen 78cm en ze weegt 10.500kg! Een flink meisje dus. Ik geniet zo van haar gezelschap, als ik haar op het einde van de werkdag kan gaan oppikken ben ik zo blij als vroeger wanneer het sinterklaas was geweest en er bergen nieuw speelgoed stond, dan was ik ook altijd zo opgewonden op wat mij te wachten staat. Niet dat ik Norah vergelijk met speelgoed natuurlijk , maar het geeft wel dat gevoel van niet meer kunnen wachten tot het tijd is.Begrijpen jullie mij een beetje?? In de kribbe doet ze het erg goed, ze is altijd vrolijk, opgewekt en heel flink, haar 'streken' bewaart ze netjes tot thuis! Hoe gaat het met jullie allemaal? Ben benieuwd naar jullie verhalen. Lieve groetjes, Annelies |
| 17/02/2008 @ 12:09 | Hey Annelies, Jee, ik was hier ook al zeker 6 maanden niet meer geweest. Gelukkig doet Norah het zo goed...heerlijk hé, na een lange dag ze op te halen in de crèche. Het verwondert me hoeveel extra energie je hebt voor je kind. Zelfs als moet ik doodmoe m'n bed uit, als ik in haar kamer komt en ze roet coucou en begint te lachen...dan is je dag helemaal goed. Eline is al niet meer aan't stappen maar aan't hardlopen . En ze begint al wat woordjes te zeggen. Ze haalt wel het frans en nederlands door elkaar. Zoals "nee, tu peux pas", Verder zit ze in haar "als ik m'n zin niet krijg, krijgt ge wel een mep van mij". Niet gemakkelijk om haar te straffen, maar ik doe het wel als 't moet. Wij waren weer bezig voor een 2de maar in november weer een miskraam gehad. Deze keer kon ik beter over omdat ik natuurlijk Eline heb. Maar we gaan gewoon verder. Ik hoop ook dat er hier af en toe nog eens iemand een berichtje komt plaatsen. Groetjes, Heidi |
| 22/02/2008 @ 12:42 greet | Hallo allemaal, fijn nog eens van de rest te horen, 'k kom hier nog wel eens af en toe piepen daar ik ook nog op een ander onderwerpje leuke babbelpersonen heb overgehouden. Ellie, hoe is het nu met je oudste dochter? en de kleinste zal ondertussen al een heel ondernemende peuter zijn hé. Annelies, fijn te horen dat Norah het zo goed goed doet, Jasper is ondertussen ook een hele vrolijke peuter die ook heel graag naar de creche gaat. Kinderen geven inderdaad heel veel vreugde, 'k kijk er ook altijd enorm naar uit om de jongens 's avonds terug te zien en dan ben je de vermoeidheid van de dag ook zo vergeten... Heidi, ook een leuke fase als ze beginnen praten, bij ons is alles nog met wijzen en als je het verkeerd begrijpt, dan kan die wel eens boos worden. Spijtig van je miskraam, maar 't is inderdaad wel dat als je al een gezonde bengel hebt rondlopen, het minder zwaar weegt, je hebt ook de bevestiging dat het anders kan hé ;-), allesinds veel succes! voor de rest met ons alles goed, Jasper is een echte kok in wording ;-), uren brengt hij door in de speelgoedkeuken. Voor de rest zijn beide jongens 4 handen op 1 buik, echt zalig om te zien hoe fijn die samen spelen en hoeveel pret ze samen hebben, ze kunnen dan ook heel moeilijk zonder mekaar. Hopelijk blijft dit zo, en gaan ze een even sterke band hebben met hun broertje/zusje dat op komst is, want als alles goed is, komt er half september een babytje bij. zo, ik ga het hierbij laten, hopelijk lees ik snel weer iets van jullie. vele groetjes, Greet |
| 24/02/2008 @ 18:30 Heidi | hééé Greet, een dikke proficiat!!!!! tof zeg, en hoop je nu niet stiekem op een meisje??? of toch niet?? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Een nieuw begin

. En ze begint al wat woordjes te zeggen. Ze haalt wel het frans en nederlands door elkaar. Zoals "nee, tu peux pas",