Even een berichtje nog vanop mijn werk want thuis kan ik echt niet meer aan de pc!
Die hernia begint erger te worden en ik ga vanavond terug naar de dokter in de hoop dat hij me eindelijk volledige dagen thuis geeft!
De kinesist kan/wil nu ook niet meer de gebruikelijke therapie volgen en ik denk dat het daardoor erger wordt nu.
Ik voelde het zelf ook al vorige week dat het niet meer zou gaan want ik moest op mijn buik liggen en dan duwde hij zo op mijn rug en dat begon echt vervelend te worden!
Nu probeert hij dus maar wat oefeningen uit om te zien of het helpt en voor de rest laat hij mijn spieren ontspannen met elektrische schokjes. Maar ja, dat lost de hernia uiteraard niet op!
Ik zou dus veel meer moeten rusten want met die halve dagen schiet het echt niets op! Ik ben dan bezig van half 7 tot 13u en dan heb ik 3 uurtjes om te rusten...
Mijn man zegt ook dat die rust echt niet gaat goed maken wat ik al die uren daarvoor belast heb! Dus nu maar hopen dat de dokter daarvan te overtuigen is maar dat denk ik wel!
Zelfs mijn baas zei vandaag dat hij niet snapt dat ik moet komen werken, dan weet je het wel he!
Ik hoop maar dat het snel over is want zelfs naar de winkel gaan (recht over de deur!!!) is een ramp: ik kan net nog wat rondlopen voor het winkelen, maar aan de kassa begint het al serieus pijn te doen en dan moet ik echt naar huis strompelen! Dit weekend is het kermis in het dorp en natuurlijk wil de dochter er doodgraag naartoe maar ik vrees dat ik gewoon niet ga kunnen! En dat zijn dingen die ik verschrikkelijk vind! Dat ik de kinderen ermee tekort doe!
Sorry dat ik niet meteen op iedereen reageer...

Ik hoop dat alle zieke kindjes snel genezen mogen zijn!
Kelly