< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/05/2008 @ 17:49
babietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik kom ook nog snel eens piepen. Hier gaat alles goed. Alleen druk maja das oud nieuws! Ik heb nu men eten opstaan en dacht ga maar eens even piepen. Men man had vandaag een half dagje verlof om de isolatie op te halen en is deze namiddag gaan werken met het gevolg dat hij nu wel langer moet werken. Als hij om 13.30 u gestart is heeft hij om 17.30 u gedaan en dan nog eens naar huis komen dus ik verwacht hem maar rond 18.15 u 18.30u. ga eerst effe men vlees omdraaien.

Amai het is hier beduidend rustiger. Normaal moet ik zo'n blad of 2 bijlezen. Ma ik klaag ni hoor!

M, ik kan je met de slaapuurtjes niet echt helpen. Ons lore slaapt in de namiddag nog steeds een uurtje of 3.

Ann, nog effe een hart onder de riem steken. Nog effe doorbijten en je bent er vanaf. Ja en de drukte hier, gewoon het een na het andere doen en soms blijft er al eens iets liggen maja ik kan niet altijd blijven doordraaien zenne. Ik ben gene duracel.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 21:17
M.

ann, ga alvast beginnen voor je hoor enne hier staan er meer dan kaarsjes genoeg om iedereen voor een gans jaar te voorzien hihi
doe t maar een beetje rustig aan en probeer je maar niet te nerveus maken voor vrijdag
wanneer krijg je dan de resultaten?
ben hier dus begonnen met het neusje te spoelen, vroeger ging dat precies goed maar nu olala, ze kent het al en weent en spartelt enorm tegen, nuja t is voor haar eigen goed hé

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 10:34
Ann

@M. Dat ken ik! Lubbe zijn neus zat deze morgen ook weer dicht, maar hij vond het blijkbaar nog niet nodig om te spoelen. Weglopen, protest, krijsen! Maar mama heeft toch haar zin doorgedreven zunne, 't is voor hun eigen goed he!

Vandaag nog om te herhalen, en morgen dan eindelijk examen! Amai zeg, dat was nogal een olifantendracht... Denk niet dat ik ooit al zo lang gestudeerd heb voor een examen. Hopelijk valt het wat mee

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 11:20
Vannie

Malika, Kevin is ook verkouden en met hem zo'n beetje alle kindjes die ik ken. Het zit inderdaad in de lucht ook geloof ik, er werd hier zelfs een melding van gemaakt op de tv en radio vorige week.

Ann, hoe is de anti-stress dag bevallen ? Moet ik nodig ook eens doen eigenlijk haha. Maar gelijk heb je hoor, je hebt het ook verdient he, tussen al dat blokken door. Morgen heel veel succes met je examen meid, ik duim me suf voor je

Babietje, "Ik ben geen Duracel" Haha, wat een hilarische uitspraak ! Die ga ik onthouden hoor.

Nou hier alles oke meiden. Ik bereid me helemaal voor op het naderende EK. Ik ben jarig op 13 juni en dan speelt Nederland een wedstrijd. Dus ik vier mijn verjaardag die avond en alles in het oranje en zo. Leuk hoor, ik heb nogal wat ingeslagen al haha. Kon het weer eens niet laten, ja ik weer het het is te gek voor woorden.

Gisteren mijn laatste werkdag gehad. Er valt wel een druk van mijn schouders af hoor, al zal ik het wel gaan missen ook.

Ik ga die kleine zo van school halen. Ik spreek jullie weer.

xxx

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 12:03
Kellytje

Even een berichtje nog vanop mijn werk want thuis kan ik echt niet meer aan de pc!
Die hernia begint erger te worden en ik ga vanavond terug naar de dokter in de hoop dat hij me eindelijk volledige dagen thuis geeft!

De kinesist kan/wil nu ook niet meer de gebruikelijke therapie volgen en ik denk dat het daardoor erger wordt nu.
Ik voelde het zelf ook al vorige week dat het niet meer zou gaan want ik moest op mijn buik liggen en dan duwde hij zo op mijn rug en dat begon echt vervelend te worden!
Nu probeert hij dus maar wat oefeningen uit om te zien of het helpt en voor de rest laat hij mijn spieren ontspannen met elektrische schokjes. Maar ja, dat lost de hernia uiteraard niet op!
Ik zou dus veel meer moeten rusten want met die halve dagen schiet het echt niets op! Ik ben dan bezig van half 7 tot 13u en dan heb ik 3 uurtjes om te rusten...
Mijn man zegt ook dat die rust echt niet gaat goed maken wat ik al die uren daarvoor belast heb! Dus nu maar hopen dat de dokter daarvan te overtuigen is maar dat denk ik wel!
Zelfs mijn baas zei vandaag dat hij niet snapt dat ik moet komen werken, dan weet je het wel he!

Ik hoop maar dat het snel over is want zelfs naar de winkel gaan (recht over de deur!!!) is een ramp: ik kan net nog wat rondlopen voor het winkelen, maar aan de kassa begint het al serieus pijn te doen en dan moet ik echt naar huis strompelen! Dit weekend is het kermis in het dorp en natuurlijk wil de dochter er doodgraag naartoe maar ik vrees dat ik gewoon niet ga kunnen! En dat zijn dingen die ik verschrikkelijk vind! Dat ik de kinderen ermee tekort doe!

Sorry dat ik niet meteen op iedereen reageer...
Ik hoop dat alle zieke kindjes snel genezen mogen zijn!

Kelly

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina