< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » dood vruchtje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/05/2008 @ 17:01
Lila

Online Status
Hallo hallo,
het is te zien dat het mooi weer is hé ? We zitten hier al onze vrije tijd buiten.
Ja, moederdag ... Voor jou is dat nieuw Ik kijk er eigenlijk al een beetje tegen op.
Ik doe mijn best om morgenvoormiddag op post te zijn, het huishoudelijk werk is wat blijven liggen met dat mooi weer
Het gaat hier onweren, ik haal het speelgoed binnen;
groetjes, Lila

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:06
Lila

Online Status
Wat een verschrikkelijk onweer gisterenavond. We hebben weer ferm ons deel gehad hier. Doordat ons huis ten eerste helemaal alleen ligt én op een hoogte ligt én het eerste obstakel is wat de wolken tegenkomen als ze vanuit het buitenland ons landje binnendrijven, vallen we zo nu en dan in de prijzen. Een heuse crack weer, met het bijpassende elektriciteitsgeurtje Bij eerste vaststelling niet op de woning of op de garage, dus er zal wel een krater zijn in de weide. Bah, griezelig wonen hier hoor !
Onze Thomas loopt nu nog niet ! Hij hangt gewoon aan mijn handen, twintig graden uit zijn as , en sleuren naar vooruit dat hij doet ! De volgende deadline is 1 juni. Zou hij dan kunnen lopen ? Hij kan nochtans alleen rechtstaan, maar hij beseft het niet. Het ergste is dat met dat buitenkruipen, zijn knietjes helemaal zwart geworden zijn . Hoe ik ook week of was, helemaal weg gaat het niet meer. Maar met dat regenweer zal hij wel een paar daagjes huisarrest hebben.
Zaterdag en zondag opendeurdag op mijn werk. Het is om steendood te vallen, en ik heb al zoveel werk liggen thuis.
O ja, ik had vorige week drie kinderen van 1 en 3 en 5 jaar, netjes op proportie, nu heb ik er van 1, van 4 en van 5 : de verhoudingen kloppen niet meer.
Ik haast me weer verder,
Groetjes,
Lila

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 14:50
Anneke

Online Status Stuur bericht
Hey hey!

Oei, klinkt niet zo gezellig, die donderwolken bij jullie! Bbbrrr, klinkt inderdaad wel griezelig. Zijn de kindjes neit te bang dan? Ruben kon niet slapen van de regen op zijn velux-raam. Tja, het had dan ook al lang niet meer geregend hé, ik denk dat hij vergeten was hoe het klonk
Natuurlijk heeft grote broer zijn kleine zus ook besmet. Gevolg: Marieke een hele week een dikke snotaling en vorige vrijdag hoge koorts. In allerijl naar de dokter. Diagnose: oorontsteking. Vrijdagnacht had ze 40,1 graden koorts dus bibi heeft om 2u 's nachts een koud badje staan geven. Zaterdagnacht weer van dat. Sinds gisterenavond heeft ze geen koorts meer dus hopelijk is het ergste nu gepasseerd. Maar ze is wel zielig geweest hoor, zo jammeren ocharme. 't Is nochtans een harde tante, geeft geen kick als grote broer in haar armpje bijt (de tandjes stonden erin!). Ze zal dus wel echt pijn hebben aan haar oortje.

Hihi, ik duim voor een lopende peuter op 1 juni. Dan krijgen je armen (en rug) weer wat rust

Fijne werkweek gewenst!
Anneke

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 15:47
Lila

Online Status
Hihi, ik ga nu niet weer over diabolootjes beginnen hoor !
Hopelijk is het schaapje al wat beter nu...
Haastige groetjes,
Lila

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 10:26
Anneke

Online Status Stuur bericht
Ja hoor, ze is er ondertussne helemaal vanaf! Hopelijk blijft het zo. Tja, tis nu toch zomer hé, de snotvallingen zullen nu stilletjesaan verminderen, olé!

Wat vind je van Rubentje in zijn zwembroekje? Ik vind hem toch zo schattig als hij in zijn zwembroekje rond-dabberd

groetjes!
Anneke

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 08:57
Lila

Online Status
Waw ! En zo heerlijk dat hij al stapt ! De mijne bakt er nog niets van, ik word er bloednerveus van
Groetjes,
Lila

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina