Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2008 @ 17:01 Lila | Hallo hallo, het is te zien dat het mooi weer is hé ? We zitten hier al onze vrije tijd buiten. ![]() Ja, moederdag ... Voor jou is dat nieuw Ik kijk er eigenlijk al een beetje tegen op.Ik doe mijn best om morgenvoormiddag op post te zijn, het huishoudelijk werk is wat blijven liggen met dat mooi weer ![]() Het gaat hier onweren, ik haal het speelgoed binnen; groetjes, Lila ![]() |
| 15/05/2008 @ 10:06 Lila | Wat een verschrikkelijk onweer gisterenavond. We hebben weer ferm ons deel gehad hier. Doordat ons huis ten eerste helemaal alleen ligt én op een hoogte ligt én het eerste obstakel is wat de wolken tegenkomen als ze vanuit het buitenland ons landje binnendrijven, vallen we zo nu en dan in de prijzen. Een heuse crack weer, met het bijpassende elektriciteitsgeurtje Bij eerste vaststelling niet op de woning of op de garage, dus er zal wel een krater zijn in de weide. Bah, griezelig wonen hier hoor !Onze Thomas loopt nu nog niet ! Hij hangt gewoon aan mijn handen, twintig graden uit zijn as , en sleuren naar vooruit dat hij doet ! De volgende deadline is 1 juni. Zou hij dan kunnen lopen ? Hij kan nochtans alleen rechtstaan, maar hij beseft het niet. Het ergste is dat met dat buitenkruipen, zijn knietjes helemaal zwart geworden zijn . Hoe ik ook week of was, helemaal weg gaat het niet meer. Maar met dat regenweer zal hij wel een paar daagjes huisarrest hebben.Zaterdag en zondag opendeurdag op mijn werk. Het is om steendood te vallen, en ik heb al zoveel werk liggen thuis. ![]() O ja, ik had vorige week drie kinderen van 1 en 3 en 5 jaar, netjes op proportie, nu heb ik er van 1, van 4 en van 5 : de verhoudingen kloppen niet meer. ![]() Ik haast me weer verder, Groetjes, Lila ![]() |
| 19/05/2008 @ 15:47 Lila | Hihi, ik ga nu niet weer over diabolootjes beginnen hoor ! ![]() Hopelijk is het schaapje al wat beter nu... Haastige groetjes, Lila ![]() |
| 24/05/2008 @ 08:57 Lila | Waw ! En zo heerlijk dat hij al stapt ! De mijne bakt er nog niets van, ik word er bloednerveus van ![]() Groetjes, Lila ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

dood vruchtje
Ik kijk er eigenlijk al een beetje tegen op.

Een heuse crack weer, met het bijpassende elektriciteitsgeurtje
Bij eerste vaststelling niet op de woning of op de garage, dus er zal wel een krater zijn in de weide. Bah, griezelig wonen hier hoor !
, en sleuren naar vooruit dat hij doet ! De volgende deadline is 1 juni. Zou hij dan kunnen lopen ? Hij kan nochtans alleen rechtstaan, maar hij beseft het niet. Het ergste is dat met dat buitenkruipen, zijn knietjes helemaal zwart geworden zijn
. Hoe ik ook week of was, helemaal weg gaat het niet meer. Maar met dat regenweer zal hij wel een paar daagjes huisarrest hebben.