< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » supervruchtbaar na miskraam?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
supervruchtbaar na miskraam?
19/08/2007 @ 22:58
sinneke

Online Status Bekijk profiel
Hey is erg stil hier, meiden.. Hoe is het met jullie? Met ons gaat het goed,, Jordaney heeft nu 3,5 tand hahaha en ze heeft laatst de 6e ziekte gehad. 39 a 40 grd koorts, toen vlekjes en een tandje dat doorkwam... Wat was zijn zielig zeg! Zo heb ik haar nog nooit mee gemaakt! Maar nu is ze weer de oude. Volgende maand wordt ze alweer 1 jaar Gaat hard he...?
Ik hoop dat ik jullie hier nog tegenkom!!

Liefs Sindy

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 15:16
patricia

Online Status
Haha ik ben er nog hoor, maar idd wel erg stil....
Ja, een jaar alweer...gaat zeker hard.
Hoe gaat het met de salsa?

Onze iui was niet doorgegaan vorige maand, maar wel hormonen gehad en na een week overtijd geweest te zijn toch nog ongi geworden.....dat hakt er elke keer best in
had niet zoveel zin om te schrijven....sorry....

Onze gyn. heeft ons doorverwezen naar een speciale vruchtbaarheidskliniek waar we volgende week dinsdag naartoe moeten.
We hopen dan te horen of we iui of ivf krijgen en of we direct kunnen beginnen. Ben de onzekerheid zo beu

Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 07:25
sinneke

Hey Patricia, salsa gaat erg goed hoor. Ondanks de vakantie van de dansschool ga ik wel veel naar feesten met mijn leraar. Laatst waren we met de dansschool naar Amersfoort, daar was een latijns-amerikaans feest in de hele stad.

Balen dat je iui niet doorging Ik hoop dat je de volgende keer verbetering boekt

Groetjes Sin

Link naar deze reactie
01/09/2007 @ 20:09
patricia

Online Status
Hoi sinneke,

Nog tien daagjes en dan is je kleine meisje jarig!!!!!
Hebben jullie al een leuk kadootje voor haar gekocht?
Leuk dat het zo goed gaat met de salsa

Wij vieren morgen alweer onze tweede trouwdag er komen best veel vrienden en familie morgen dus we zijn lekker druk haha

Bij de gyn. ging het deze week ietsje minder goed, we kunnen nog niet direct beginnen dus ik heb waarschijnlijk een verkleefde eileider.
Mijn baarmoeder ligt iig links en de linkereileider ligt er bovenop ipv ernaast
Nu hebben ze wat onderzoeken gedaan en mogen we maandag over een week terug komen voor alle uitslagen.

hoop dat het er dan iets positiever uitziet

groetjes patricia

Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 10:56
patricia

Online Status
Vandaag is het dan zover.....GEFELICITEERD.....!!!!!!
Ben reuze benieuwd hoe Jordaney het allemaal ervaart vandaag.

groetjes patricia

Link naar deze reactie
15/10/2007 @ 22:56
sinneke

Nou hier ben ik dan hoor... Jordaney is erg verwend op haar verjaardag, veel gekeregen: speelgoed, kleding, bon en zelfs geld! Ondanks de drukte was ze erg gezellig, ze kroop tussen iedereen door en ging uiteindelijk erg laat slapen.
Edu en ik hebben haar een loopauto gegeven, ze kan er ook op zitten. Maar dat lopen doet ze nog niet, wel met ons aan de hand. Het wordt wel eens tijd toch?
Hoe is het met jou Patries, al goed nieuws?

Link naar deze reactie
23/10/2007 @ 21:01
patricia

Online Status
Hoi sinneke,

Ik dacht dat je de site verlaten had, je was al zo lang niet meer online...

Wij zijn nu begonnen aan de vruchtbaarheidsbehandelingen, 3x iui met stimulatie. We zijn nu bezig met de tweede, de eerste x is helaas mislukt.
Net te horen gekregen dat de iui morgen is dus ga maar vast voor me duimen...haha

Hoe is het bij jullie? 't word idd wel eens tijd dat de kleine meid gaat lopen nog even geduld, dan komt het vast wel

groetjes

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 16:28
sinneke

Hee Patries,

Hoe is het gegaan? Het blijft wel spannend bij jou he?
Jordaney gaat als een speer, maar dan nog niet lopend hoor was maar waar! Inmiddels loopt ze nu wel achter haar loopwagentje
De potjes eet ze bijna niet meer, ze wilt alleen maar met ons mee-eten, zelfs als wij iets eten waarvan ik denk dat zij het niet zal lusten... Bijv. macaroni-pesto of spagetti met gorgonzola-saus

[Laatst gewijzigd door sinneke - 25/10/2007 @ 16:29] - Link naar deze reactie
26/10/2007 @ 11:01
patricia

Online Status
Haha nou lekker toch, als de kleine meid maar lekker smikkelt.

Het blijft hier idd spannend, maar de IUI is goed gegaan en we blijven positief denkenover twee weken weten we weer meer....

Hoe gaat het op je werk, en met de salsa?

Mijn mannetje is een echte bowlingfanaat, en hij vraagt telkens of ik meega maar ik heb tot nu toe de boot een beetje af kunnen houden....ik vind namelijk dat dat zijn ding is en anders zien we elkaar zo veel...(we doen eigenlijk alles al samen)
Maar ik heb me toch over laten halen en ga een paar proeflessen nemen, eens kijken hoe dat gaat. Dus ik denk dat we woensdag gaan, ik heb er zin in

Liefs patricia

Link naar deze reactie
28/10/2007 @ 13:04
sinneke

Met de salsa gaat het erg goed... Nog 2 lessen en dan is het voor dit jaar klaar. Mijn leraar zijn vrouw moet in dec bevallen dus beginnen de lessen weer in januari. Ik weet niet hoe ik dat zolang ga volhouden

Link naar deze reactie
28/10/2007 @ 13:17
sinneke

nieuwe foto's op mijn profiel van Jordaney

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 10:05
patricia

Online Status
Wat een ongelooflijk schatje zeg... haha

Ja das wel even een poosje zo zonder salsa hoop dat de tijd een beetje vliegt en dan is het zo weer januari en kan je weer met je voetjes van de vloer

Gisteren verjaardag gehad van Arjan, vreselijk druk zo'n huis vol maar toch ook altijd wel weer gezellig alle vrienden en familie over de vloer.

liefs patricia

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 11:59
patricia

Online Status
Nou hier ben ik dan eindelijk eens met goed nieuws, Uit het bloedonderzoek van dinsdag blijkt dat de IUI gelukt is....IK BEN ZWANGER!!!!

Ben wel heel erg bang dat het niet goed is of nog mis gaat, maar eindelijk na bijna twee jaar ben ik weer zwanger.

Liefs patricia

Link naar deze reactie
06/12/2007 @ 11:39
sinneke

Hier ben ik dan weer... gefeliciteerd... zwanger
Hoe voel je je nu en hoever ben je? Oh ik zie dat je 8 wkn bent... Super joh!

[Laatst gewijzigd door sinneke - 06/12/2007 @ 11:40] - Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 16:41
patricia

Online Status
He bah, kom je me net feliciteren kom ik met kl*t* nieuws.
Helaas gisteren een echo gehad, en het hartje klopte niet meer....
We moeten nu een afspraak gaan maken voor een curretage.

liefs patricia

Link naar deze reactie
08/12/2007 @ 10:54
sinneke

Hoe kan dat nou...?!
Sorry meid! Je zal je wel onwijs beroerd voelen nu...

Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 10:38
patricia

Online Status
Voel me idd aardig beroerd, maar ga niet bij de pakken neerzitten!!
We weten niet hoe het kan, maar we willen het wel graag laten onderzoeken.
Het is nu afwachten wanneer we in het ziekenhuis terecht kunnen, eigenlijk hadden we nog gehoopt deze week maar dat zal het wel niet meer worden...

Liefs Patricia

Link naar deze reactie
01/01/2008 @ 18:06
patricia

Online Status
Happy newyear!!!
Heb je een leuke jaarwisseling gehad?
Wij hebben hem bij vrienden doorgebracht en het was erg gezellig.

Het gaat hier gelukkig weer wat beter, 15 januari naar het ziekenhuis en dan gaan ze ook een chromosomenonderzoek doen om te kijken of er een reden is waarom ik twee miskramen heb gehad.

liefs patricia

[Laatst gewijzigd door patricia - 01/01/2008 @ 18:07] - Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 12:00
sinneke

Hier ben ik dan weer... Is erg lang geleden he?
Hoe is het nu met jou, Tries? Met ons gaat het goed, Jordaney is nu 1,5 jaar en rent al het hele huis door (lees: echt rennen, wegrennen enzo).
Het is nog steeds een supergezellige meid, ons hoor je niet klagen!

Sindy

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 18:59
patricia

Online Status
Idd lang geleden, voor mij ook zoals je ziet!
Fijn dat ze zo'n vrolijke meid is, lekker gezellig
Heeft ze al eens aan dat modellenwerk meegedaan? ben wel benieuwd...

Bij ons gaat ook alles goed, wij zitten al weer druk in alle bahandelingen en mannetje heeft een nieuwe job dus we krijgen weer een betere regelmaat in ons leven.
(6 jaar in ploegen gezeten)

Vandaag gekeken naar een puppy, och zo lief en schattig kan haast niet wachten tot ie bij ons komt

Ben benieuwd wanner je weer langs komt waaien, groetjes Patricia

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina