< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » na 6 maanden nog dat rotte gevoel

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
na 6 maanden nog dat rotte gevoel
30/08/2007 @ 14:17
Em76

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag lieve allemaal,

Ook al kom ik hier niet meer zo vaak kletsen: ik denk regelmatig aan jullie en wilde jullie toch ook eventjes mijn nieuwe banner 'showen'...

Het was een onverwachts cadeautje: niet gepland, maar op vakantie een keertje laks geweest met de condooms, en... RAAK! Het is dus iets sneller dan we zelf verwacht hadden, maar ook dit kleintje is zeer, zeer gewenst. Gisteren is de eerste echo gemaakt en vooralsnog gaat het allemaal goed daarbinnen. Gelukkig maar, want dat betekent dat ik tenminste niet voor niks weer zo enorm ziek ben... Ach ja, 't is voor een mooi doel, he?

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Liefs,
Em

Link naar deze reactie
01/09/2007 @ 11:29
Isabel

Online Status Stuur bericht
Hey Em!
Alvast proficiat met je zwangerschap! Amai, 't gaat ook goed vooruit bij jullie!

Iris, onzen Arnes is ook "nen rosse", hihi, maar ik vind het mooi zo, alhoewel zijn haarkleur toch al iets aan het veranderen is. Ik noem het 'Venetiaans blond'! En hij heeft zo van die mooie (nu lichtblauw aan het worden) blauwe kijkers!!
Nen mens wordt van minder zot waar, hihi.

Groetjes,
Isabel

Link naar deze reactie
03/09/2007 @ 18:10

Heej

Em, ook hier nog eens dikke proficiat he! Geweldig dat je zo'n mooie echo had.
Hehe, wat je allemaal van vakantie niet kan meebrengen voor kadootje he!

Isabel, leuk dat je ook een roodharig liefje hebt zeg. Waar blijven de foto's? En waar is je profiel naartoe?
Hoe ist met de kleine spruit?

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 21:06
dena

Hallo Dames

Kennen jullie me nog?
Ik heb het forum nog eens opgezocht en zie dat er al lang niemand meer geweest is. Ik zie ook dat er een aantal zwanger zijn. Gefeliciteerd allemaal.
Ik zelf was ook weer zwanger en heb vandaag een echo gehad, maar helaas alweer een miskraam.
Volgens de verloskundige was het vruchtje niet groter dan 4 a 5 weken.
Ik heb een heel klein beetje bruine afscheiding gehad maar meer ook niet. geen buikpijn niks.
Nu is het weer afwachten tot het vanzelf afkomt.
Ik wou dit even kwijt.

Groetjes Dena

Link naar deze reactie
26/01/2008 @ 23:17

Hoi

Dena, wat erg weer zeg!! Pff. Ook al is het vroeg in de zwschap, toch doet het pijn he. Een hele dikke knuffel!! Hopelijk mag het snel weer raak zijn dan (tenminste, als je daar aan toe bent en dat zelf ook wil)!

Hier begint het te korten. Spannend. Ik tel eignelijk nog niet echt af hoewel ik al wel benieuwd ben hoe ons kindje zal zijn en eruit zien. Zal het weer een rossig bolleke zijn? Ook zo'n rustig maar toch zo zot kind als Gudrun?? Ook zo'n goed slapertje en etertje?
Ik heb al 1 cm opening, kindje is ingedaald en het begint daarbinnen al wat te verweken enzo. Dus da's weer wat arbeid gespaard. Kindje weegt (vorige week) zoiets van een 2700 a 2800g en zelf ben ik nog maar 3,5 kg bij. Gyn vond dat echt opvallend, maakt ze niet zo vaak mee precies.

Hoe gaat het met jullie en de kids???

Liefs
Caro

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 22:00
Em76

Beetje late reactie van mij... Maar he Dena, wat een verdrietig nieuws! Klinkt misschien een beetje raar om het zo te zeggen, maar hopelijk heeft de miskraam snel en op natuurlijke wijze doorgezet, zonder al teveel pijn en ongemakken. En hopelijk is moeder natuur jullie snel weer positief gezind!

Ik zie dat Caro inmiddels mama is geworden van nummer twee... HOERA! Gefeliciteerd met Arwen! (leuke naam; wij hebben er ook eentje in de familie)
Wij zijn nog in gespannen afwachting van... Ben bijna 38 weken zwanger nu, dus het kan eigenlijk elk moment gebeuren. Blijft toch leuk, die laatste spannende weken voordat HET gaat gebeuren! Ik voel me goed (in tegenstelling tot de eerste vijf, zes maanden - net als bij mijn vorige zwangerschap trouwens), dus ik geniet nog even lekker van mijn dikke buik en dat bubbelende kindje dat nog even helemaal van mij alleen is...

Meiden, hopelijk gaat het jullie allemaal goed! Dena, ik duim voor je dat het snel weer raak is!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina