< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » (bijna) geen kwaaltjes, toch zwanger???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
(bijna) geen kwaaltjes, toch zwanger???
14/07/2007 @ 18:03
Koosje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames!

Hier ben ik ook weer es, we blijven toch uiteindelijk allemaal wel af en toe komen he, al is het niet iedere week. Maar we houden elkaar wel een beetje op de hoogte van elkaars wel en wee en dat van onze kinders en dat is leuk vind ik!
Chrissy, sorry, beetje heel laat nu, maar ook van mij nog een dikke achteraf-proficiat met David's eerste verjaardag! Hoe gaat het met hem? Je hebt het vast druk met hem achterna lopen overal en oprapen na valpartijen enzo nu ie al een poosje loopt?
En hoe staat het met de plannen voor een tweede? Ben je alweer aan 't 'klussen'?

Sabine, jouw buikje groeit zeker ook gestaag, voel je je goed? En weet je al wat het wordt of wil je dat niet weten? Wel makkelijk(er) met namen kiezen... ik vond het trouwens evengoed wel moeilijk hoor, zou nou ook echt niet direct een leuke naam weten, daar moet ik weer helemaal 'induiken' dan!

Esther, bij jou begint het dus ook al te kriebelen? Zijn jullie al serieus bezig ook? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens stiekem bedenk hoe het zou zijn om een tweede te hebben, ik zou wat zwangerschap en bevalling betreft er zo weer voor willen gaan! Maar wij hebben in goed overleg ooit besloten dat we het er maar bij een houden... meer kinderen zou ivm ons onregelmatige leven (horeca en vliegen) heel moeilijk worden denken wij, en bovendien heeft mijn vriend nooit een grote kinderwens gehad. Een is voor hem meer dan genoeg, en ik denk dat onze relatie anders veel te lijden zou krijgen.... Praktisch gezien zie ik ook wel de voordelen van maar een kind, maar gevoelsmatig ligt dat toch anders soms...leuk een broertje of zusje voor Robin, nog een keertje zwanger... Tja, ach, ik ben toch blij dat ik het heb mogen meemaken!

Met Robin is alles weer helemaal goed gelukkig! Ze groeit en bloeit en eet haar groente- en fruithapjes heel goed, ook de pap gaat erin als pap!
De gastouder is ook weer gerust volgens mij, in ieder geval past ze weer op en dat gaat redelijk goed. De laatste weken is Robin wat huileriger geweest dan normaal en wilde ze bij een ander niet slapen, maar dat kan ook bij de leeftijd horen zeg ik dan maar! En nu lacht ze weer volop en begint steeds meer een eigen willetje te krijgen, een pittige tante is het hoor! Ze weet precies wat ze wil en kan dat ook heel goed aangeven. Nog geen tandjes te zien trouwens hier...! Maar zodra er eentje door is ga ik met poetsen beginnen.
In augustus begin ik weer met vliegen en ook dat vind ik wel spannend, es kijken hoe ik dat weer ga ervaren... eerst zag ik op tegen die lastige passagiers die ik vast en zeker ga tegenkomen (maar zeker zoveel gezellige hoor), en nu zie ik meer op tegen het achterlaten van m'n kleine schatje... Ach, even op de tanden bijten en bedenken dat ik na die reis weer lekker lang van haar kan genieten!

Meiden, ik ga weer even wat doen hier, ik zit nl. op mijn (vervangende) werk maar aangezien het heel rustig was kon ik me wel even een mailpauze permiteren.
Veel liefs van mij en tot gauw!

Koosje

Ps. ik heb weer een paar fotootjes van Robin toegevoegd!

[Laatst gewijzigd door Koosje - 19/07/2007 @ 11:21] - Link naar deze reactie
22/07/2007 @ 12:19

even weer een test....

Ik was opeens uitgelogd :S

Ik reageer hier later !

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 02:31
Chrissy

Hallo!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Het is lekker druk met een mannetje wat altijd on the move is, dus echt lekker achter de computer zitten is er niet vaak meer bij.

Esther, mooi dat de vakantie zo goed bevallen is! Dat had ook anders gekund, maar gelukkig hebben jullie ervan genoten. En bij jullie begint het ook alweer een beetje te kriebelen voor een tweede? Leuk is dat! Ik had erg veel zin in een tweede, maar op dit moment wil ik eerst weer even een paar maandjes werken voor we weer gaan klussen. Anders wordt het geloof ik toch wel een beetje te zwaar. En we hebben de tijd nog wel .

Sabine, jij bent gewoon alweer over de helft! Wat gaat de tijd toch snel. En kan Myrthe al lopen? Haha, dat hoeft zo'n vaart niet te lopen, hoor! David loopt ook nog niet helemaal, alleen aan de hand. En nu hij heel goed kan kruipen, doet hij dat liever, dan is hij niet afhankelijk van ons.

Koosje, leuk om jou ook weer te "zien". Ik kan me heel goed voorstellen dat je ook graag een tweede zou willen hebben, maar als het praktisch niet echt gaat, dan is dat toch wel weer lastig. Je leven moet er ook niet onder lijden. En spannend dat je binnenkort de lucht weer in gaat! Hoe lang moet je dan van Robin weg zijn?

Alles gaat goed hier met David. Ik heb nieuwe fotootjes van hem op mijn profiel gezet. Leuke foto's van Robin trouwens, Koosje! Ze is echt een schatje!

Ik ga maandag weer aan het werk na een afwezigheid van een jaar en 2 maanden! Ik zie er best tegenop, ook al is mijn zusje hier nu om voor een half jaar voor David te zorgen. Ik hoef David niet eens weg te brengen. En ik werk maar 3 dagen op kantoor, 1 dag thuis en dan ben ik vrijdag altijd vrij. Heerlijk! Dus het valt allemaal best wel mee. Ik ben echt benieuwd hoe de hele week zal gaan. Het zal vast allemaal wel meelopen.

David begint nu ook steeds meer te brabbelen. Echt verstaanbare woorden hebben we nog niet gehoord behalve mama en dada, al zei hij een paar week geleden heel duidelijk "lekker". Maar iets nazeggen doet hij niet. Daar is hij te eigenwijs voor. Verder is hij helemaal gek op wielen. Elke auto wordt meteen op de kop gegooid zodat hij aan de wielen kan draaien. Echt zo schattig!

Leuk dat we toch nog zo een beetje contact houden met elkaar. Veel succes allemaal!

Liefs,
Chrissy

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 13:46

Online Status Bekijk profiel
Hoi meiden,

Leuke foto's, Koos. Wat heeft ze al lang haar, zeg!
Een liefie! Echt al een klein mensje, hè!
Hoelang en zwaar is Robin inmiddels?
Ik ben trouwens nog niet aan het klussen, hoor. Ik moet nog twee borstvoedingen afbouwen en dan effe eerst 6 maanden niks. Effe mijn eigen lijf terug, zegmaar.
Ik twijfel soms nog. Voor Roos is een broerje of zusje wel leuk. Mijn man lijkt dat ook geweldig. Maar nu kan ik al mijn aandacht alleen op Roos richten. Ben er blijkbaar nog even niet aantoe...
Deze week gaat er weer een borstvoeding vanaf. Gisteren lukte dat niet, omdat ik dat te emotioneel vond.
Is toch weer een beetje loslaten... Ik geniet nog altijd zo van "ons" momentje om 22.00 uur..

Roosje heeft haar eerste kinderziekte gehad, de zesde ziektje. Hadden jullie daar vroeger ooit van gehoord?
Afijn, 3 dagen 39,5 graden koorts en toen nog en dagje wat uitslag rond de oren en voorhoofd. Zelf had ze er gelukkig weinig last van. Niets ernstigs dus, maar wel a first voor ons. Dat was twee weken geleden. Nu heeft ze ook weer koorst, maar dat komt vermoedelijk omdat haar vijfde tandje doorkomt. Gelukkig hebben we vakantie en is ze lekker thuis.
Dat tandenpoetsen is trouwens nog niet echt zo'n succes en vinden we best lastig. Hoop dat de fluoride ook zijn werk doet. Hoe gaat/ging dat bij jullie? Nog tips?

Anton is ook al groot, zeg. Hele lange benen, volgens mij!
En al lopend! Wat gaat het toch allemaal hard, zeg!

Ik zit er naar uit te kijken, dat ik kan voorlezen en dat ze het ook nog begrijpt, ook.

Nou, 8 augustus (over anderhalve week) gaan we dus voor het eerst vliegen met de kleine, naar Spanje, Girona. Is maar 2 uurtje vliegen. Mooie afstand om dat uit te proberen. Zal mij benieuwen. Spannend!
Tja, en met de aanhanger neem je veel te veel mee, maar nu mag je bijna niks meenemen... Ach, 't is maar voor een week! Scheelt dat Roosje al wat groter is en dus wat makkelijk met eten is.

Sabine, verloopt alles nog steeds zo makkelijk als bij de eerste zwangerschap, of wordt het nu wat zwaarder?
Succes ermee in ieder geval.

Nou, Koosje en Chrissy, beiden succes met werken en sterkte met de afscheidjes. Ookal breng ik Roosje al bijna 4 maanden naar de creche, die brok in de keel blijft!

Liefs weer,
Esther x

[Laatst gewijzigd door Esther - 29/07/2007 @ 13:50] - Link naar deze reactie
26/10/2007 @ 20:35
koosje

Hallo dames!
Even checken hoe het met jullie allemaal is...???
Gaat het goed met jullie en de kids? Nog nieuwe ontwikkelingen? Vast wel want het gaat zo supersnel met die kleintjes! Robin groeit als kool en is een heerlijk kind dat veel lacht en gelukkig niet eenkennig is (fijn ook voor mama wanneer vreemden haar aanspreken en ze meteen een big smile geeft, haha!) Ze heeft nog geen neiging om te gaan staan ofzo, zelfs kruipen wil ze nog niet echt...ze begint net een beetje te tijgeren, maar zitten doet ze al maanden. Ach ja, de een is snel met dit en de ander weer met dat, het komt allemaal wel!
Ben echt benieuwd hoe het jullie vergaat, dus hoop snel weer wat te lezen!
Dikke knuffel van ons en tot gauw?! Koosje en Robin

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 12:29

Online Status Bekijk profiel
Hoi, Koosje, en de ander dames natuurlijk,

Hier gaat ook alles goed, hoor!
Roosje is alweer 76 cm en 11,115 KG en daarmee een gezonde Hollandse meid. Ze heeft al 8 tanden en 1 kies en de volgende kies komt er ookal aan, denk ik, (kwijl kwijl). Staan doet ze aan de tafel en tussen onze handen doet ze al wat lopen. En dan kijkt ze helemaal trots naar boven. En wij kijken dan netzo trots weer terug, hahaha.
Tja, nog heel eventjes, he, Koosje. Dan zijn ze 1 jaar en baby af . Dan zijn ze alweer dreumessen.
Ik zag dat Sabine ookal bijna weer uitgeteld is. Hoe gaat het met je, Sabine? Nog allemaal vol te houden met Myrthe erbij?
En Chrissy, ben je alweer zwanger?
Ook al voel ik me zo verliefd, elke keer als ik naar Roos kijk. Ik moet er nog even niet aan denken. Misschien over een half jaar ofzo.
Ik laat het in ieder geval niet van mijn leeftijd (bijna 36) afhangen, maar of ik er aan toe ben of niet.
Zo, jullie zijn weer even bijgepraat.
Ik hoop ook nog wat te horen van de anderen.
Veel liefs weer, Esther en Roosje

[Laatst gewijzigd door Esther - 16/11/2007 @ 12:31] - Link naar deze reactie
01/12/2007 @ 11:05
Koosje

Hee meiden!
Zijn jullie er nog?
Sabine, ben je al bevallen?? In ieder geval duurt het niet lang meer of jullie tweede wondertje is er! Hoop dat alles voorspoedig gaat, laat je snel weer wat van je horen?
En Chrissy, ook jou lang niet meer gezien hier...Hoe gaat het met jou en je mannen? En ben jij al toe aan gezinsuitbreiding? Hoop ook van jou weer snel wat te lezen!
Esther, met jou en Roos alles goed? Ze wordt ook alweer bijna een jaar...wat is het voorbij gevlogen, vind je ook niet? Kan Roos al een beetje lopen? Robin nog niet hoor, ze staat een beetje wankel op haar beentjes als ze steun heeft en verder schuift ze flink op haar billen door het huis, kruipen of op haar buik liggen vindt ze vreselijk! Ach ja, ieder zijn meug.
Robin is op het moment een beetje verkouden, eigenlijk al een paar weken en ze hoest en snottert wat af...Ook heeft ze als ze op haar rug ligt geregeld last van krampjes lijkt wel, ze overstrekt haar beentjes en kreunt dan een hele tijd. Geen idee waar het van komt, in het ziekenhuis kunnen ze me ook geen tips geven... Weet iemand van jullie waardoor het kan komen? Ze drinkt al een tijdje sojamelk en -yoghurt (al een paar maanden) en we hebben ook sinds een tijdje Friso 2 comfort, tegen krampjes, maar merk niet echt verschil.
Misschien toch allergisch voor iets???
Ik ben benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat, dus hoop snel weer wat te horen van jullie!
Veel liefs, Koosje & Robin

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 15:05
Koosje

Hoe gaat het met jullie allemaal en de kleintjes? Ben zooo benieuwd maar ik zie nooit meer iemand hier...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina