< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » cyclus na curettage

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
cyclus na curettage
10/05/2008 @ 11:16
patries

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oja Elisa LOOPT!!!!!!
Hihi ineens ging ze in het midden van de woonkamer staan en liep ze naar me toe!!!!

Gaaf he!!!!

Kruipt Jorn ook nog erbij of loopt hij alleen nog maar????

x

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 11:24
mies

gister avond 1 borst voor t slapen gaan goed leeg..

om 21:00 en 23:00 slapend aangelegt,,redelijk gedronken

om 3 uur kwam ie uit zich zelf(nog nooit zo blij mee geweest)

en om 6 uur heb ik m aangelegt slapend!

om 9 uur bordje pap op,op 3 lepels na alles op..

stax hopelijk flesje melk..

vanmoregn had ie poepluiremmaar het waordt al iets dikker,dus geen water meer maar gewoon een vies prutje

hij zweet ook zo joh met dit warme weer,

verder is ie mega actief,klimt en kruipt,zet stapjes aan de tafel,,ja hij doet t hartikke goed!!raar is dat he!!

indd ziek zijn met kindjes ag gewoon niet,ik voel me ook zwaar klote,mega misslijk en borrel buik,heb vanacht zefs nog over n emmer gehangen zo misslijk was ik(maar kwam niets)

toen ik ej aant voeden was,was het echt een gerommel in de kamer,mijn en zijn buik die helemaal aant borrelen waren,,hahaha

dikke kus

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 20:24
heidje

ja geweldig patries leuk he dat lopen jorn kruipt ook nog hoor vooral als het ff snel moet.....dan kruipt hij als een razende hihihihi

het lopen gaat steeds beter de tuin door het huis rond hahahahah geweldig gezicht

het was vandaag ontzettend druk ben nu ook goed moe ik laat me morgen lekker verwennen......

jeeetje mies fijn dat ej weer wat meer drinkt en eet joe hoe komt misschien toch door dat zoutspul wat hij krijgt ik hoop dat het goed blijft gaan krijgt hij binnenkort nog wat meer onderzoeken of laten ze het hierbij is er al echt iets duidelijk uitgekomen of is het echt een buikgriep....??!!

gerdi hoe is het met je buikje???

zo nu ff lekker buiten luieren even uitrusten en bij komen

hele fijne moederdag allemaal knuffels en kusjes
heidy

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 20:28
heidje

en meiden hoe was/is jullie moederdag miesje voor jou de 1e hihiihi en...?

hier was het heerlijk ik heb buiten potten gekregen met mooie planten en 2 pennen met een foto van jorn erop hihihi nu heb ik hem altijd bij me......jorn had weer eens een heerlijke hang aan mama dag dus dat was helemaal top en hij heeft zoooooo veel gelopen hij heeft er echt helemaal zin in gekregen geweldig

knuffels

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 20:41
mies

mijn eerste mama dag was super,namelijk ej heeft vandaag goed gedronken..nog biets gegeten,daar ga ik mrg weer me beginnen,(paar hapjes fruit ofzo)

vandaag heeft tie op...

vana8 om 3 uur borst
half 6 borst
half 9 beetje pap
smaiddags 150 cc borstvoeding
100 cc borstvoeding
40 cc borstvoedinh
125 cc limonade

en voor t slapen gaan goed aan de borst

ik heb als kado gehad een setje van masino parfum(5 kleie verschillende flesjes)dat is me lievelings merk van parfum,en nu heb ik alle geurtejs ervan

dikke kus

ej heeft vandaga niet gespuugt en niet gepoept

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 08:20
heidje

heej mies geweldig goed nieuws nu indd proberen heel voorzichtig wat te eten ik hoop dat het erin blijft....... lekker zoon moederdag

hier even wat groot nieuws we hebben gisteravond besloten om voor een 2e kindje tegaan we hebben een heel goed gesprek erover gehad en ja we gaan het proberen ik maar deze pil strip nog af en dan stop ik met de pil en gaan we een poging wagen we hadden het er wel eens vaker over gehad en steeds was het van ach daar hebben we het nog wel een keer over en gister begon lex erover

we hebben nu een geweldig huis met ruimte alle spulletjes zijn grotendeels aanwezig het gaat nu zooo goed met jorn het is een lief kind en het lijkt me zo leuk voor hem dus we gaan er voor......

xxx heidy

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 10:51
mies

hey heidy...wow
hihi dus binnenkort ben ik samen met patries de enige niet zwangere(ja patries net bevallen,dus ben ik eigenlijk de enige met 1 kind die ouder is...hihih)

ronald wil ook zo graag een kind,,en ik ben al 4 dagen af en aan misslijk,en me mama zei,,er komt zeker een 2e,,hahah en ronald zei heb je al een testje gewaagt??nee natuurlijk niet,ik ben zeker niet zwanger hoor,,(wete ik gewoon zeker)

weet je wat t is,,een 2e zou goed zijn voor ej he,,maar ronald werkt 5 dagen in de week en gata 10 uur van huis,en komt tegen 23:30 thuis!daarna is ie zo verrot dat tie snaachts echt helemaal niets maar dat ook niets hoord,
ik moet dan eigenlijk 2 kindjes alleen verzorgen,,niemand die 1 van de 2 savonds ff voor mij in badje kan doen,niemand die savonds 1 van de 2 kan troosten als er 1 of 2 huilen,niemand die ff voeding kan geven(want ik ben echt alleen voor borstvoedingenz enz!!

dus tja..ene kant zou ik voor ej nog wel een broer of zus willen,en ronald is nu al 41,dus kan niet zeggen,ja over een jara of 5 kijken we wel,want dan vind ik ronald te oud,,om nog opniew vader te worden,maar ik weet niet,,ik geniet nu zo van ej...dat ik eigenlijk wel klaar ben met kindjes en alleen ej wil,,,(erg he)

nou ik zie t allemaal wel hoor,kijk als ik overwacht toch ooit zwanger zou raken(niet gepland zeg maar,zou ik de eerste weken echt baluh,,maar dan denk ik het had zo moeten zijn,,maar om er bewust al voor te gaan,ben ik nog langggggggggggggg niet aan toe(als ik er uberhaupt aantoe kom)

ach we zien t wel he,,,

ej kwam van8 om de 2 uur(ik ben moeeeeeeeeeeee)vanmoregn bijna al zn pap op en 80 cc diksap,dus kijk vlgs mij begint tie langzaam op gang te komen,niet meer gespuugt en diaree...maar nu is roon aan de buikgriep,,,

dikke kus

vandaga is een herelijk dag,gaan stax lekker aan de lek een ijsje eten(als roon zich iets beter voelt tenminste)

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 20:22
gerd

hallo allemaal,

Even druk weekendje achter de rug.... zaterdag trouwfeest van 2 vriendinnen en zondag communiefeest van het zusje van Dirk... Toch wel vermoeiend (ookal moest ik niet koken)

Heb beepje ondertussen nog gevoeld... gisteren veel meer en vandaag weer veel minder... blijkbaar kan dat, af en toe heel actief en dan weer heel rustig...

Moederdag is hier wat in mineur doorgegaan.
Geniet maar van die extra aandacht nu ze nog klein zijn, want eens je pubers in huis hebt wordt moederdag blijkbaar gewoon overgeslagen. Jannes (8j) had wel een heel fijn cadeautje gemaakt op school, maar de Rik (14) en Greet (16) hadden er blijkbaar echt niet de tijd voor ! Ik was mega teleurgesteld en dat hebben ze echt wel gemerkt...
Zo, Heidje ik zou het fantastisch vinden niet meer de enige zwangere te zijn !!
Miesje ik ben blij dat het beter gaat met ej... zou het kunnen dat hij één of andere glutenallergie heeft (maar dat heeft dan weer niks te maken met het fruit hé) Nu ja... afwachten zeker
Patries een meid die kan lopen, dat brengt weer andere ongemakje mee maar het is inderdaad een fantastische stap voor zo'n kind !!

tot very soon !

Gerdi

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 16:09
mies

hey meiden..

hoe is het met jullie
hier goed
ej is weer super actief en mega vrolijk,drinkt goed,en eet nu avond eten,mrg ga ik weer beginnen met fruit en brood,en hopelijk komt het zo dan weer goed!
ej zn boven tandjes is er door gedrukt,,savonds als ie moet gaan slapen heeft tie er vlgs mij nog wel last van.maar verder ok hoor

gister ben ik lekker met me zusje wezen eten en eten en eten,,hahah
eerst naar haar huis wezen kijken,lekker chippies gegeten daar,toen naar een leuk turks restaurantje geweest en daar soort pizza met kabab op.en een colatje..

later bij de la place,een salade op en een vruchten smootie en een stuk appeltaat met me zusje gedeeld,en toen was ik misslijk,,ooohhhhhhhhh

daarna naar een turkse kapper geweest en me wenkbrauwen laten epileren met touw(op de arabische wijze)oh mijn god kzat dara te janken zo zeer deed t,echt geen aanrader.ja kan t vergelekijken alsof iemand met een elastiekje,(zo fijn postbode elastiekje)langs een bos haar haalt,nou zeeeeeeeeeeeer dat dat doet!!maar goed tis wel mega mooi!

ook t haar boven me bovenlip laten doen,auwwwwwwwwwwwwwww

verder geen nieuws,,,,

dikke kus

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 16:48
gerd

Goed zo Miesje,

Geniet er maar een beetje van !!(kies misschien soms wat minder pijnlijke behandelingen)
Je hebt heel wat achter de rug de laatste weken en als mama zich goed in haar vel voelt dan is dat op termijn ook beter voor de baby hé...
Dus dames af en toe genieten en je goed laten verwennen is een MUST !

Gerdi

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 16:50
gerd

Hé hebben jullie het gezien ??

Ik zit bijna in de helft !!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:36
heidje

heeeeej mies doe je goed hoor hahahah jezelf pijnigen om genot tekrijgen hahahahahaah ach zo voel je weer dat je lekker leeft hihihihi genieten meid heb je verdiendt

lekker dat het met ej weer beter gaat (hoe is het met je andere man...)

heeej gerdi je gaat goed hoor bijna de 20 weken echo wil je weten wat je gaat krijgen????

patries hoe gaat het met jou??????

ben vandaag weer met foliumzuur tabletjes begonnen nog wel even een weekje pil slikken maar ja kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.....

knuffels en kusjes

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 21:04
mies

hahah heidy,,goed zo je kan indd niet vroeg genoeg beginnen,ik slikte toen tot dat ik zwanger was ook teunisbloem capsules,schijn je sneller van zwanger te raken,,ben natuurlijkk 3 keer zwanger geweest,en de 1e keer was 3e keer raak,2e keer 2e keer raak,3e keer 1e keer raak,dus tja,,of het toeval was????????

met ronald gata t beter,schijt zich wel nog leeg,,,maar voelt zich niet ziek meer,

vandaag was ie nog vrij,en zijn we vanmoreg nara de markt gefietst,vanmiddag naar zn ouders geweest,en net lekker chinees wezen halen,,,

en nu ga ik naar bed!!

met ej gata t super,hebben een loppstoeltej van roon zn ouders mee gekregen,ben daar totaal gene voorstander van(vind dat een kind zelf moet leren lopen)maar ik kolf ook 1 tot 2 keer per dag,en das zo irri als er een uk aan je broek hangt en ook ana je kolf zit te friemelen,de box vind ie niets,dus en dit stoeltje vind ie super,dus dar mag hij 2 keer per dag ff 5 min in zitten als ik kolf,,,hihih..hij vind t iedergaval een super ding!

ej gata als een speer,loopt nu van tafel naar bank,van bank weer naar de ander tafel,,ja gaat lekker man!!

vandaag zijn zn slofjes binnen gekomen,die ik voor m had laten maken,met zilveren letters e-j erop,zo cool joh!!

zo meiden,,

dikke kus en tot gauw!!!!!!!!!

kusxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 08:54
gerd

Hoi meiden,

Hier heeft het monster van de ongerustheid weer gewonnen

Sinds het weekend voel ik weer geen beweging meer en dan voel ik dat die ongerustheid naar boven komt. Tot gisteren heb ik het kunnen wegduwen, maar sinds gisteravond ben ik weer totaal verloren

Pff waarom kan ik nu niet gewoon elke dag even beweging voelen? Dit werkt zo op mijn systeem, wordt er helemaal depri van, heb zin om eens goed te

Gerdi

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:40
mies

gerdi lieffie toch,,,ja ik kan je niet helpen,kon ik dat maar,ik snap wat je bedoelt hoor,dat had ik toen tussen week 35-37 dat ik zelden wat voelde,
gewoon steeds de vk bellen en om hartje luistenen of echo vragen!!

dikke kus

ennen...leuk dat ik nu weet hoe je eruit ziet(email)

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:51
heidje

heej gerdi ach meisje toch meteen de vk of ha bellen hoor niet met die onzekerheid blijven zitten hoor je mocht zovaak langs komen als je wilde toch

laat je het weten als je weer meer weet

goh meid denk aan je en leef met je mee neem je rust hoor

knuffels heidy

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 15:48
mies

jemig,,,ronald heeft de samonelle bacterie,,die arme sgat van me,ziek dat tie is,zweten en schijtenoh vreslijk..kmoet zo ff antibiotiaca voor m halen,en hij mag dit weekend niet werken..()hhihi vind ik niet ergmzie ik m tenmisnte,,,maar jammer dat het zo moet he,,,

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:32
gerd

hallo,

Zijn net naar het ziekenhuis geweest voor controle !!

Wat een overrompeling van gevoelens... is echt niet leuk, zo via spoed, net als toen het verkeerd ging de vorige keer...

Nu ja, we zijn in elk geval gerustgesteld. Beepje was goed aan het bewegen ookal voel ik dus niks !! Hopelijk worden de schopjes binnenkort wat krachtiger dat ik het kan voelen !
Alles bleek tiptop in orde, genoeg vruchtwater, al vocht in maagje, goede harttoontjes, goede afmeting, .... kon niet beter !

Toch blij dat we geweest zijn. Gelukkig dat Dirk wou bellen naar de gyn, want ik zag dat echt niet zitten, kon geen woord gezegd krijgen aan de telefoon !!
Wat een schat toch hé

Gerdi

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 19:33
heidje

gerdi goed hoor ik ben heeeeel erg blij voor je je gaat goed hou vol hoor meid het zal tot het einde best eng blijven maar gewoon bellen en om een echo vragen hoor

dikke knuffel heidy

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 19:37
heidje

jeeeetje mies heeeeeeeeeeeeel veeel beterschap voor ronald ik hoop dat hij snel beter is nu is je andere vent weer ziek pffff die mannen

xxx heidy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina