Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/10/2007 @ 18:16 mies ![]() | meiden 6 november gata me galblaas eruit,,hopelijk ben ik snel hersteld en kan ik na 4 wk eindelijk de bv weer oppakken!! dikke kus |
| 07/11/2007 @ 11:38 Ronnie | Hoi allemaal, Nou Mies, als het goed is heb jij je operatie nu achter de rug. Hopelijk is alles goed verloppen. Ik heb straks nog een bezoekje aan de huisarts. Moet een uitstrijkje laten maken. Bah, helemaal geen zin in. Kreeg de eerste oproep al toen ik zwanger was, had dus even uitstel maar moet er nu toch aan geloven. Nou ja, 't is voor het goede doel. Verder gaat hier alles prima. Sinds zondag volledig gestopt met de borstvoeding. Ik merkte dat door het afbouwen mijn produktie ook flink terug liep en Niels er ook niet altijd meer genoeg aan had. En om mezelf ook wat meer vrijheid te geven heb ik d eknoop doorgehakt. Ik stop ermee!! Toch ben ik erg trots op mezelf. Ik heb Niels 7 maanden bortsvoeding gegeven!! Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond, ik heb het ook nooit als ene opgave gezien. Niels heeft totaal geen moeite met de overgang naar de fles. 't Is alsof hij nooit anders gedana heeft! Groetjes allemaal!! Ronja |
| 14/11/2007 @ 14:07 Ronnie | Super MIes, dat het weer is gelukt om BV te geven. Wat ik van je las dat hij zo snel afgeleidt is, om zich heen kijkt, tepel los laat etc. Dat herken ik ook hoor! Het was zo rond 4 maanden dat we een moeilijke periode hebben gehad m.b.t. het geven van de borst. De 4-maandendip schijnt vrij normaal te zijn. Dat wilde ik je nog even zeggen en ben ook hardstikke blij voor je dta het nu weer beter gaat met het geven van de BV. Groetjes Ronja |
| 18/11/2007 @ 19:02 suus | HELLUP...Wie helpt mij.Deven wilt bijna niks meer eten..De pap s'morgens eet hij voor de helft op,en vaak komt de pap en meteen weer uit.S'middags eet hij maximaal een halve boterham,fruit helemaal niet meer en het avond eten hoeft hij ook niet meer.Deven is altijd een super goede eter geweest,maar sinds woensdag wilt hij (bijna) niks meer eten.Gelukkig drinkt hij wel goed.En hij is verder net zo druk en vrolijk als normaal.Alleen het eten wilt niet meer. Wie weet wat er kan zijn ?? Zit met mijn handen in het haar en maak me zorgen !! ![]() |
| 19/11/2007 @ 10:32 suus ![]() | Hej Mies, Hahahaha haj ik zie dat je op het forum zit..Dikke zoen Suus.. ![]() |
| 21/11/2007 @ 09:17 suus ![]() | Haj Meiden, Nou Deven zijn zin in eten komt langszaam terug..Hij eet weer kleine beetjes en houd het gelukkig ook binnen...Dus waarschijnlijk gewoon een buikgriepje geweest.. |
| 27/12/2007 @ 19:55 mies ![]() | meiden????????wat is het stil hier!!!!gaat alles wel ok?? xxjes miesje en ej |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

zwanger worden na mk. wie doet er mee??