Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/05/2008 @ 11:53 hp vanaf werk | hoi Wat leuk Patries, dat Elisa loopt !! Hele verandering ineens dan he !! Hier alleen aan de hand of langs dingen waar ze steun aan heeft, maar we blijven oefenen !! Lief dat Elisa zo blij is met haar zusje, voor het zelfde geld zou ze jaloers kunnen zijn, maar ze is natuurlijk wel meerdere kleintjes gewend die door mama worden vertroeteld, dat zal best schelen. Dunja, drinken is voor en met Amélie hier ook een drama geweest, al vanaf de geboorte eigenlijk. Bij CB zeiden ze toen dat ze wel meer zou gaan drinken zodra de flessen minder werden. Nou echt niet hoor. (en die fles in de avond halen we er niet af, wat ze ook roepen, niks mis met een beetje melk hoor en ze drinkt al zo beroerd) Ineens ging de tuitbeker er wel in, van de een op andere dag. Gewoon aan blijven bieden. Het is nu nog niet super, maar ze drinkt tenminste af en toe een slokje, vergeleken bij helemaal niks van een paar weken terug. Ik geef haar nu wat vaker een stukje appel of partje van een ander stukje fruit. (allemaal vocht he !!) ik hoop niet dat Nikita de waterpokken gaat krijgen, maar als het wel zo is heb ik de volgende tip: een washandje vullen met havermout en dichtbinden. Bad vol met warm water en Nikita erin, washandje erin en lekker slijmerig laten worden. Daarmee haar inzepen en lekker laten poedelen. Daarna afspoelen en afdrogen en als extra smeerde ik ze ook nog in met VSm speciaal voor waterpokken. Het was zo over. ( de plekjes zie je nog zitten, maar de blaasjes waren toen zo weg) VK was alles goed, over 5 weken moet ik weer langskomen. Baarmoeder kwam al tot navel en dat was keurig. Ik werd niet gewogen, jammer, want ik was wel benieuwd eigenlijk. Ik heb een formulier meegekregen voor de 20 weken echo en heb meteen gebeld: 27 mei kunnen we er heen. (ik wilde perse voor mijn vakantie) Dan ben ik 19 weken, maar da's prima zeiden ze. Ik zit ondertussen hier op het bureau en de airco is koud...brrr. Merk dus niks van het mooie weer. |
| 13/05/2008 @ 17:08 H P ![]() | Oja, we moeten toch eens over wat data nadenken dat we op kraamvisite kunnen naar Patries, want voor we het weten is het zomer en is iedereen weg !! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

koortsig na curettage

Ik ben benieuwd of Nikita wat op de opvang heeft gemaakt. 

Kijkduin gaan wij ook meestal naar toe als we naar het strand gaan, da's minder massaal dan Scheveningen !! Lekker genieten he !!

of
Ben veeeeeeeeeeel nieuwsgieriger nu dan vorige keer, komt omdat het de laatste keer is !