Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/05/2008 @ 22:10 ![]() | hoi nou cindy jij ook een hele fijne midweek toegewenst ik heb er al reuze zin in hoor groetjes |
| 25/05/2008 @ 13:26 Happy ![]() | papa en tim waren om half 8 wakker en mama is weer verder gaan slapen tot 9.10! dat was lekker! |
| 27/05/2008 @ 11:02 Sharon | ![]() Gister is onze zgn computerdokter langsgeweest om de computer weer wat bij te werken en nu registreert mijn account niet meer automatisch... en ik weet de gegevens niet meer, heb ik anderhalf jaar terug 1x ingevoerd.... Lekker is dat, ben ik alles kwijt!!! Fijn zo een computerventje.. |
| 27/05/2008 @ 14:34 woepetha ![]() | sharon, gewoon klikken op onderstaand regeltje, http://www.9maand.com/club/intekenen.php (verder enkel je mailadres invullen en onderaan klikken op paswoord vergeten, zo krijg je je "cookie" terug gestuurd met je gegevens en paswoord; TIP : ik houd zulke paswoorden en inloggegevens bij in een mapje van mijn postvak "concepten", zo verlies is ze nooit; groetjes woepetha |
| 28/05/2008 @ 12:14 Sharon | Bedankt Dominic, maar dat heb ik ook geprobeerd, het gaat niet. Ben bang dat ik ooit ben geregistreerd onder een oud e-mail adres??? Geen idee. Maar de 'computerdokter' komt morgen langs om de cookie met gegevens terug te zoeken in de computer. Hopelijk lukt het!! Heeft Jonnell al dagen niet gegeten thuis, bel ik net het kdv. Meneer is gewoon fruit en brood aan het eten. Zou dat kleine kreng nou gewoon zijn moeder pesten???!!! Zou hij echt zo bijdehand zijn? Dan is hij er echt eentje hoor. Wat een dondersteen. Hij is echt afgevallen door het niet eten. En nu zit hij zich lekker vol te proppen op het kdv.. the little devil. ![]() Vandaag nog werken en dan nog maar 5 weken te gaan tot mijn verlof!! Kan niet wachten. Ben er eigenlijk al aan toe.. Gisternacht ook een paar keer wakker geworden van flinke steken in mijn onderbuik en een menstruatie-achtig gevoel... Aangezien de vorige zw ook zo begon te gaan met 28 weken, ben ik ietsje zenuwachtig. Hopelijk krijg ik niet weer vroegtijdige weeen. En echt tijd voor indaling is het nog niet eigenlijk... hmmm.... Rustig blijven en afwachten! |
| 29/05/2008 @ 20:54 Happy ![]() | Meiden, ik ga later reageren. Ga nu lekker mijn bedje in.. ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Januari 2007 baby's

Ik merk dat ze het wel vaak zegt als ze eten ziet, dus misschien heeft het daar wel mee te maken, een sinaasappel is ook eten, he?
Wel een gemak, hoor, dan hoef je je niet altijd te haasten om ze te halen. Terug in slaap vallen, kan ik moeilijk als ik weet dat ze wakker is. Dan let ik constant op of ik nog geluidjes hoor en na 10 minuten ben ik echt klaarwakker (wat niet wil zeggen dat ik niet meer moe ben, hihi)
), wat ze ook niet leuk vond. Ze is intussen teveel gewend aan bij ons in bed verder mogen slapen 's morgens, dat mocht altijd omdat ze zo vroeg wakker werd en dan niet meer goed in slaap kwam. Bij ons sliep ze dan nog een uurtje. Maar nu wordt het steeds vroeger en gaat ze bij ons liggen woelen en frunniken dus we gaan dat niet meer doen. We moeten dus een weekje of wat op de blaren zitten tot ze het ontwend is... en dan hopen dat ze wat langer gaat slapen! Ze was nog behoorlijk moe vanmorgen toen ze eruit werd gehaald, dus wie weet.

nou gewoon zijn moeder pesten???!!! Zou hij echt zo bijdehand zijn? Dan is hij er echt eentje hoor. Wat een dondersteen. Hij is echt afgevallen door het niet eten. En nu zit hij zich lekker vol te proppen op het kdv.. the little devil. 
)