Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/06/2008 @ 08:30 | Truus, al kan ik je berichtje niet goed lezen (vele 'chinese' tekens) kan ik er toch uit opmaken dat jullie eindelijk een zoontje hebben, en wat een kleintje nog!! geweldig nieuws, een dikke proficiat! Dominique |
| 05/06/2008 @ 08:49 elke | hey truus, Idd moeilijk te lezen berichtje, maar de heel belangrijke boodschap is duidelijk! PROFICIAT!!!! Geniet ervan! Elke |
| 05/06/2008 @ 09:51 oma els | Hoi Truus Wat een heerlijk nieuws.......en dat krijgen op je vakantie !!!!!!! ![]() Ik kan me voorstellen dat je er helemaal hoteldebotel van bent. ![]() Geniet er maar van!!!!!! lieve groetjes ![]() |
| 05/06/2008 @ 10:22 Natachke |
| 05/06/2008 @ 13:06 truus | Hoikes, inderdaad ık gebruikte de verkeerde i op het toetsenbord. We hebben dus een zoontje toegewezen gekregen, geboren op 5/11/2007, Zijn originele naam is Frawol en we hebben deze letters gebruikt om tot de naam Florian te komen, Dus volledıg gaat onze zoon Florian Frawol noemen!!! We hebben nog steeds de foto niet gezien. Het inertnet werkt niet mee. Vele groetjes Van een gelukkige mama |
| 05/06/2008 @ 21:52 oma els | Hoi iedereen, nog meer goed nieuws??? ![]() Mich gaat de courtdate nu door heb ik gelezen,of is het een andere Mich????? Ik denk dat ik goed zit,een hele dikke proficiat en nu op naar Addis. liefs ![]() |
| 06/06/2008 @ 08:21 Ferkateli ![]() | Een hele dikke proficiat Truus!!! Geniet van je wel heel bijzondere vakantie en roze wolk! Liefs, Kat |
| 25/06/2008 @ 20:47 Mildred | 12 / 07 hallo, had de datum van 12/07 in mijn agenda genoteerd... wordt er nog iets georganiseerd ? groetjes, MIldred |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

adoptie ? En dan

.
. Naar ik had begrepen zouden ze iedereen op de lijsten wel nog verder helpen, maar kon het NOG langer duren... Ik was al heel erg geschrokken, ik kan me voorstellen dat jullie er helemaal niet goed van zijn...