< 9Maand-Sponsor >

Nestlι Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Zwanger worden en christen zijn...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Zwanger worden en christen zijn...
28/05/2008 @ 18:24
Nea (blij voor Bianca en Erik)

Bianca en Erik, gefeliciteerd met jullie dochter (volgens mij had ik dat voorspeld). Prachtige namen, zeg. Geniet van jullie wondertje. Hopelijk herstel je snel.

Ik ken 2 zusjes die Jedidja en Salome heten.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 19:03
petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
tam fijn lars wee rbeter.
Wat een rod nieuws zeg van die mevrouw met dat zoontje dan schrik je wel even.
Whahah een paar kleuren? Dat zijn er een heleboel. Goed van hem hoor.
He zeggen joun dames al wat?
En samuel zegt hij ook al dag of zo iets?

Bianca van harte zeg. Wouw wat een licht gewichtje zeg. Ben je nu met 27 weken of er voor bevallen?
Ook mooie namen. Gisteravond konden man en ik niet slapen en hebben we meisjes namen bedacht jedidja vonden we ook bieden leuk.
Net als salome
ben benieuwd naar je verhaal geniet van je gezinnetje.

Jarig jetje gefeliciteerd.
Jammer dat je wat van je werk hebt.
Haha lekker jarig op vakantie mijn mannetje is 12 juni jarig dan zijn we dus ook weg.
Ik heb de slingers al ingepakt.

Zo timmetje ligt wee rop een oor. Meneer slaapt smorgens en wil vervolgesn smiddags niet meer slapen tot 4 uur dan valt hij in slaap met het gevolg dat ik hem niet voor half 9 er weer in krijg.
Vanmorgen dus toch maar wat gerekt en het is gelukt meneer heeft nu tussen de middag geslapen en de ochtend en de middag redelijk door gekomen.
Hij ligt nu lekker te slapen hopelijk blijft dat zo wand ik ben aan de beurd voor kring vanavond.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 20:24
Grace

Marjan, van dat kostuum – het is gewoon een broek die Niels heel mooi stond en hij is heel kieskeurig in broeken. Het was geen typisch kostuum. Hij vindt nooit zijn goesting (euh – keuze) in normale winkels, en in tweedehandszaken moet hij ook geluk hebben, al vindt hij daar wel eens wat. En we hadden bedacht dat we meer dingen samen wilden doen. En hij had een naaiproject in Keulen gezien wat hem enorm aansprak waardoor hij zelf eigenlijk ook wel wil leren naaien. En ik had alvast stof gekocht die hij mooi vond, maar die lag er nog altijd en ik heb al lang niet meer genaaid...
Oh, arme Christa... Gelukkig is het einde in zicht!!
Ik bid voor je gesprek van morgen!

Petra, ow, nog steeds wat bloed – wat vervelend... Heb je het al aan je moeder verteld?
Fijne kring!

Bianca, wow, je doet me schrikken zeg! Ik vroeg het me daarjuist al even af, maar had het toch nog niet echt verwacht!! Waw – proficiat!!! Oh, Salomé, dat vind ik zo'n mooie naam – heb ik zelf ook nog aan gedacht :-).

Nea, proficiat met je verjaardag!!
Amaris heeft gewoon nog heel veel slaap nodig – toch drie keer per dag nog een dutje. Maar als het dan niet lukt om te slapen valt ze dus letterlijk om van de slaap...

Amaris heeft weer twee uur geslapen vanmiddag!
Nog even van Niels zijn mededeling... Ik wou eigenlijk geen promotiepraatje maken ofzo – jullie moeten zelf maar zien wat je ermee doet. Toch even voor de duidelijkheid voor de Nederlanders onder ons: in België is het vaak knokken om christelijk werk voldoende ondersteund te krijgen, onder andere doordat er zo weinig mensen bewust christen zijn in vergelijking met Nederland. Bovendien bestaat Oasis België nog maar anderhalf jaar en is dus nog niet zo bekend. En ze doen ook wel acties enzo natuurlijk, maar dat gaat dan ook vaak naar projecten van Oasis in het buitenland (zoals kindsoldaten in Zimbabwe).

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 20:36
tam

nea gefeliciteerd met je verjaardag.
wat een pracht kadoo.

bianca gefeliciteerd met je dochter.
wat een pracht naam.
heb het nog nooit gehoord.
heeft het ook een mooie betekenis?

petra mijn dames zeggen nog niet echt gericht wat.
soms papa of mama en vandaag dacht ik dada te horen.
maar dat komt ook doordat het een meerling is die zijn eigenlijk altijd later met praten.
doordat ze elkaar hebben en elkaar heel goed zo begrijpen.

grace amaris dus weer lekker geslapen.
hier slapen ze morgens en middags nog 1 á 2 uurtjes.
dan om 7 uur de fles als ze het halen en dan naar bed tot de andere dag 7 uur.

marjan ik bid voor je voor morgen.
positief bekeken moet je morgen ook heel zenuwachtig zijn.
waarom?
dan zien die mensen alleen maar beter dat er ook echt iets is en dat je niks verzint.
maar ik snap dat je baalt zoals het zal gaan.
dikke knuff en ik zal zeker aan je denken.
is het trouwens nog op gelost met christa en oppas of moet ze echt mee?

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 06:09
a3

bianca, van harte gefeliciteerd met julie dochtertje. wat een lekker gewicht om te baren zeg!!!!!
hoe komt het dat jij steeds te vroeg bevalt??
en wat betekenen de namen?
hoe vinden abigail en jonathan het?
geniet maar fijn van je kraambed, je hebt het verdiend.

nea, kan je ophouden met die lovende vakantie verhalen?
er zijn hier in nederland mensen die gewoon nog heel hard aan het werk zijn en pas in oktober een weekje op vakantie gaan .
nee even zonder gekheid, fijn dat jullie het zo goed hebben.
en nog gefeliciteerd he?b voorbereidingen voor de doopdient? uitnodigingen maken, liederen uitzoeken, ik heb zelf een lied geschreven, we gaan een lied laten draaien, een badje regelen (want er waren de vorige keer klachten dat een groen badje toch ECHT niet in kerk past ), eten regelen voor familie net als koffie en thee, de kerkruimte moet ik nog bespreken die we met familie kunnen gebruiken....naja dat soort dingen.

tam, wat een moeilijk niewus voor die ouders van dat zoontje met die spierziekte.
ik ben elke morgen zo dankbaar de mn kids en ik en david gezond mogen ontwaken.

marjan, verdikkie, lieverd wat een tegenvaller voor beugels van christa zeg. vind het zo balen voor je hummel, en dat jullie haar nog steeds niet 24 uur per dag gewoon kunnen knuffelen....

mensen, ik moet weer gaan, moet weer werken, het was gister erg druk, en ik was gister nadat ik de kids bij de oppas had gehaald alleen want david had avonddienst, net als vandaag....maandag tot woensdag 3 keer een avonddienst....
de werkdruk op het werk ligt momenteel vreselijk hoog, heb gister een collega aangesproken en we gaan toch maar even om de tafel want in combinatie straks met de opleiding en mn gezin is het best pittig.
goed mensen, fijne dag

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 08:28
ingrid

Bianca, jippie een dochter.
Je bent toch drie weken te vroeg bevallen?
En je hebt een log, wat is je adres?

OF weet iemand het hiero?

Ingrid

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 09:06
petra

Grace wow hoop dat eht lukt zeg.

tam gezellig die babbelende kids.
Tim zegt ook niet echt bewus papa of mama.

a3 druk duk druk lees ik

Hier lopen de tranen ove rmijn wangen. Was ik gisteren zo blij met de positiefe test loop ik net naar beneden en voel ik wat druppen en ja wel 3 helerrode bloed druppels.
Net met plassen weer een donker rode druppel. Kort om IK WORD GEK.
Heb de vk gebeld en het uit gelegt. Heb toch een afspraak gekregen voor met 8 wekendat is dus na mijn vakantie. Denk alleen dat het niet meer nodig is.
Bleef het de afgelopen week bij een licht roze veegje en wat bruinig heb ik nu in de ochtned al emer dan de afgelopen dagen .
Ik word echt onzeker.heb nu al spijd da tik mijn banner heb gemaakt. Maa rik kan hem ook niet weg halen ik heb een positieve test toch?
Ga zo onze koffers een inpakken voor de vakantie .
Ik word misselijk van al het gepieker over een eventuele miskaarm.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 12:06
Nea (vanuit regenachtige Arden

Petra, oei helder rood bloed. Kan me voorstellen dat je bang bent. Heb voor je gebeden meid. Sterkte.
Bianca is toch niet met 27 weken bevallen? Volgens mij was ze eergisteren precies 37 weken zwanger.
Ik heb niets van m'n werk tijdens de vakantie, ben je mal. Mijn man heeft er zelf voor gekozen om een bepaalde bijeenkomst tijdens de vakantie bij te zijn. Maar dat is helemaal niet erg hoor, dat hoort gewoon bij zijn positie binnen het bedrijf.
Tim zal inmiddels wel naar 1 slaapje per dag gaan... Luca soms ook als hij rond het middaguur pas moe wordt (en 's ochtends uitgeslapen heeft).
Had jij leiding van de kring gisteravond? Hoe is het gegaan? Of gaan jullie om de beurt naar de kring? Als Tim dan wakker wordt, dan is je man toch thuis? Wij gaan meestal samen naar de kring (het is overigens vaak bij ons thuis), dan hebben we oppas.

Grace, drie keer per dag een dutje, lekker toch... Zou ik ook wel 'ns willen, hahaha.

A3, omdat mijn zusjes naam een beetje op Jedidja lijkt, weet ik dat het "beminde/lieveling van God" betekent. Of eigenlijk: Beminde van Jahweh. Salome is een afgeleide van "Shalom" dat 'vrede' betekent. Heb de betekenis eens opgezocht omdat 1 persoon Salome (dochter van Herodes en Herodias, die om Johannus' hoofd vroeg) in de bijbel niet zo'n positief figuur is. De andere Salome is wel positief: waarschijnlijk 1 van de vrouwen (vermoedelijk zus van Maria) die op Paasmorgen naar het graf van Jezus gingen.
Oke, zal het niet meer over de vakantie hebben. Eh... wij hebben in het najaar ook nog 2 weekjes vakantie, hihi. Maar tussendoor werken wij ook hard hoor...
Veel te regelen voor de doopdienst, zeg. Succes ermee. Publiceer je hier de tekst van het lied dat je geschreven hebt na de doopdienst? Wil je ons gele badje lenen? Als je 'ns in de buurt van Gouda bent... ik gebruik 'm voorlopig toch niet.
Onze dominee had alle liederen uitgezocht. Wat wil je met 5 dopelingen... Wij hebben de familie en vrienden in 1 keer per mail uitgenodigd en die kwamen achteraf bij ons thuis. Veel boodschapjes op de dag ervoor...

Ingrid, als je Rainbowmiracle via Google opzoekt, vind je de log van Bianca.

Hier alles prima. Helaas regent het behoorlijk (2e regendag), dus we gaan straks wel lekker uit lunchen, maar wandelen of fietsen zit er helaas niet in. Wel lekker met z'n drietjes gezwommen vanochtend en in de Yaccuzzi gerelaxed (terwijl Luca sliep). Luca slaapt trouwens bijzonder goed hier.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 12:10
Nea

Online Status Stuur bericht
Oeps, toch over de vakantie gehad. Sorry A3.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 17:26
Karin

Bianca, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.

Petra, spannend voor jou, ik bid voor je.

Nea, fijn dat je het zo fijn hebt gehad.

Hier nog anderhalve dag en dan weer terug naar Canada. Vindt het fijn om straks mijn man weer te zien, maar ik zal het hier wel weer missen.

Sorry dat het steeds maar zo kort is maar ik wil genieten van de tijd hier. Als ik thuis ben dan ben ik er weer volledig.

Karin

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 20:51
Nea

Karin, kan me voorstellen dat je het hier kort houdt. Geniet lekker van je tijd in Nederland. Zou je ooit weer in Nederland willen wonen? Of wil je man dat misschien niet?

Lekker wezen lunchen in een restaurant. Luca vond het reuze leuk en gedroeg zich voorbeeldig. Het klaarde helemaal op vanmiddag, dus we zijn nog heerlijk wezen wandelen met Luca in de rugdrager. 't Was aardig warm, dus dan is een kilometertje of 12 wel genoeg, nietwaar? Luca viel op het eind nog even in slaap bij papa op de rug, zo lief...

Ga nu voor de laatste keer nog ff zwemmen en in de jaccuzzi met manlief... Morgenochtend rijden we weer terug.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 21:10
Marjan

Hey Bianca!

Wat gaaf je bent al bevallen. Van een dochter! Leuk! Ook mooie namen. Maken jullie het goed? Ik wens jullie alle liefs en Gods zegen!
Dikke kus voor jou!

Nea; meid, nog van harte met je verjaardag. Leuk dat je dat je dan net op vakantie bent. Ben je ook verwend door manlief? Gods zegen voor het komende jaar hoor!

Petra; lieve Petra, kon ik het maar anders voor je maken. Ik durf er niet zo veel over te zeggen. Bij Christa heb ik innestelingsbloed gehad wat flink donkerbruin was en daarna nog gewoon bloed. Wel iedere keer een druppeltje bij het afvegen. Bij Anna had ik datlaatste ook. OVer hoe het was met de miskramen; daar wil ik liever niet te veel over zeggen omdat ik je niet in de war wil maken. Maar het begon wel met een druppeltje bloed. Maar een vriendin van mij heeft meer bloed gehad en heeft nu toch een zoontje van alweer 1,5 jaar. Ik durf je niet goed raad te geven. Ik zal wel veel voor je gaan bidden oke? Echt lieverd, je bent nu zwanger en houd je daaraan vast! Wanneer ga je op vakantie? Dikke, dikke kus voor jou hoor meid!

Karin; fijn dat je zo genoten hebt hier in ons kikkerlandje meid! Ik hoop dat je er daardoor weer een flinke poos tegen kan!

Sas; Erika; Ruth; Jippie; Annemiek; Anne; Visioentje; Heel veel liefs van mij!

Ik ben door de keuring heen! Yes! Ik had een heel begripvolle arts die ook wel merkte dat het gewoon niet zou gaan om te werken. Ik kon fijn met haar praten. Ik hoef over twee jaar ook niet terug te komen. Ze denkt dat de situatie dan toch nog wel zo is als nu. Dus ik behoud gewoon mijn uitkering. En als ik er dan op de lange termijn denk eraan toe te zijn om wat te gaan werken (als de kinderen al lang op school zitten), dan mag ik bellen en gaan ze me begeleiden...
Oooh wat heb ik de Heer veel gedankt zeg!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 22:40
Ruth

Online Status Stuur bericht
Tot later!
Ik kom even dag zeggen!

Even een paar korte reacties:
Petra, van harte. Hopelijk gaat het allemaal goed. Sterkte!

Bianca, van harte met jullie dochter. Als ik het goed begrijp is alles wel goed, maar wat zal het een klein poppetje zijn! De tweede naam naar mijn zusje, leuk hoor hihi.

Marjan, gelukkig hoef je niet weer aan de slag op dit moment. Wie weet wat er in de toekomst gebeurt...

Karin, goede reis terug!

Wij gaan morgen op vakantie . Nog een paar dagen en dan weten we de uitslag van deze poging. Wat het ook is, we gaan lekker genieten van onze vakantie. Hopelijk zonder, maar anders genietend van heerlijke Italiaanse wijnen!!

Liefs Ruth

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina