Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/05/2008 @ 18:24 Nea (blij voor Bianca en Erik) | Bianca en Erik, gefeliciteerd met jullie dochter (volgens mij had ik dat voorspeld). Prachtige namen, zeg. Geniet van jullie wondertje. Hopelijk herstel je snel. Ik ken 2 zusjes die Jedidja en Salome heten. |
| 29/05/2008 @ 08:28 ingrid ![]() | Bianca, jippie een dochter. Je bent toch drie weken te vroeg bevallen? En je hebt een log, wat is je adres? OF weet iemand het hiero? Ingrid |
| 29/05/2008 @ 12:06 Nea (vanuit regenachtige Arden | Petra, oei helder rood bloed. Kan me voorstellen dat je bang bent. Heb voor je gebeden meid. Sterkte. Bianca is toch niet met 27 weken bevallen? Volgens mij was ze eergisteren precies 37 weken zwanger. Ik heb niets van m'n werk tijdens de vakantie, ben je mal. Mijn man heeft er zelf voor gekozen om een bepaalde bijeenkomst tijdens de vakantie bij te zijn. Maar dat is helemaal niet erg hoor, dat hoort gewoon bij zijn positie binnen het bedrijf. Tim zal inmiddels wel naar 1 slaapje per dag gaan... Luca soms ook als hij rond het middaguur pas moe wordt (en 's ochtends uitgeslapen heeft). Had jij leiding van de kring gisteravond? Hoe is het gegaan? Of gaan jullie om de beurt naar de kring? Als Tim dan wakker wordt, dan is je man toch thuis? Wij gaan meestal samen naar de kring (het is overigens vaak bij ons thuis), dan hebben we oppas. Grace, drie keer per dag een dutje, lekker toch... Zou ik ook wel 'ns willen, hahaha. A3, omdat mijn zusjes naam een beetje op Jedidja lijkt, weet ik dat het "beminde/lieveling van God" betekent. Of eigenlijk: Beminde van Jahweh. Salome is een afgeleide van "Shalom" dat 'vrede' betekent. Heb de betekenis eens opgezocht omdat 1 persoon Salome (dochter van Herodes en Herodias, die om Johannus' hoofd vroeg) in de bijbel niet zo'n positief figuur is. De andere Salome is wel positief: waarschijnlijk 1 van de vrouwen (vermoedelijk zus van Maria) die op Paasmorgen naar het graf van Jezus gingen. Oke, zal het niet meer over de vakantie hebben. Eh... wij hebben in het najaar ook nog 2 weekjes vakantie, hihi. Maar tussendoor werken wij ook hard hoor... Veel te regelen voor de doopdienst, zeg. Succes ermee. Publiceer je hier de tekst van het lied dat je geschreven hebt na de doopdienst? Wil je ons gele badje lenen? Als je 'ns in de buurt van Gouda bent... ik gebruik 'm voorlopig toch niet. Onze dominee had alle liederen uitgezocht. Wat wil je met 5 dopelingen... Wij hebben de familie en vrienden in 1 keer per mail uitgenodigd en die kwamen achteraf bij ons thuis. Veel boodschapjes op de dag ervoor... Ingrid, als je Rainbowmiracle via Google opzoekt, vind je de log van Bianca. Hier alles prima. Helaas regent het behoorlijk (2e regendag), dus we gaan straks wel lekker uit lunchen, maar wandelen of fietsen zit er helaas niet in. Wel lekker met z'n drietjes gezwommen vanochtend en in de Yaccuzzi gerelaxed (terwijl Luca sliep). Luca slaapt trouwens bijzonder goed hier. |
| 29/05/2008 @ 12:10 Nea ![]() | Oeps, toch over de vakantie gehad. Sorry A3. ![]() |
| 29/05/2008 @ 17:26 Karin | Bianca, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Petra, spannend voor jou, ik bid voor je. Nea, fijn dat je het zo fijn hebt gehad. Hier nog anderhalve dag en dan weer terug naar Canada. Vindt het fijn om straks mijn man weer te zien, maar ik zal het hier wel weer missen. Sorry dat het steeds maar zo kort is maar ik wil genieten van de tijd hier. Als ik thuis ben dan ben ik er weer volledig. Karin |
| 29/05/2008 @ 20:51 Nea | Karin, kan me voorstellen dat je het hier kort houdt. Geniet lekker van je tijd in Nederland. Zou je ooit weer in Nederland willen wonen? Of wil je man dat misschien niet? Lekker wezen lunchen in een restaurant. Luca vond het reuze leuk en gedroeg zich voorbeeldig. Het klaarde helemaal op vanmiddag, dus we zijn nog heerlijk wezen wandelen met Luca in de rugdrager. 't Was aardig warm, dus dan is een kilometertje of 12 wel genoeg, nietwaar? Luca viel op het eind nog even in slaap bij papa op de rug, zo lief... Ga nu voor de laatste keer nog ff zwemmen en in de jaccuzzi met manlief... Morgenochtend rijden we weer terug. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Zwanger worden en christen zijn...

.
), eten regelen voor familie net als koffie en thee, de kerkruimte moet ik nog bespreken die we met familie kunnen gebruiken....naja dat soort dingen.

. Nog een paar dagen en dan weten we de uitslag van deze poging. Wat het ook is, we gaan lekker genieten van onze vakantie. Hopelijk zonder, maar anders genietend van heerlijke Italiaanse wijnen!!