Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2008 @ 00:07 Mie | Muis, hoe bedoel je eigenlijk, van die negatieve gevolgen? Heb je het nog over assisted hatching? Amai, straf dat ze dat antwoord in een brief gieten! Misschien bedoelen ze eerder dat ze de effecten op al dan niet zwanger hebben nog niet echt hebben kunnen bewijzen, en niet zozeer het effect op de gezondheid van het kindje. Enfin, ik weet het niet, misschien heb ik het helemaal fout begrepen ![]() Hier alles vrij OK. Ik ben gisteren, op basis van de bloedresultaten, mogen stoppen met Utrogestan. Allez, beginnen afbouwen. Op 7,5 week snel he.. Ik dacht dat het in LIFE sowieso tot week 12 was. Nu ja, ze zeiden dat het geen kwaad kan, dat mijn lijf het blijkbaar heeft overgenomen, dus zal het bloed wel OK zijn geweest. Intussen is ook het bruinverlies gestopt, weet niet of er een verband was. Het enige wat ik nu nog heb is een beetje pijn in mijn borsten, een beetje misselijk (maar gelukkig niet overgeven als ik zorg dat mijn maag CONSTANT gevuld is, ai) en wel nog altijd rugpijn. Het is zo een rare pijn. Als ik verkeerd zit en ik beweeg me, kraakt er vanalles in mijn onderrug. Terwijl ik altijd zo een stevige rug had. Tja.. Het zal er wel bijhoren he. Karen, volgende week dinsdag heb ik recup, maar ik vrees dat ze regen geven.. Zou wel zonde zijn van het terras he. Mie |
| 23/05/2008 @ 13:23 Kaatje ![]() | Mie ge moogt ook binnen zenne ![]() fijn weekend! |
| 24/05/2008 @ 20:54 helena | Hoi dames! Mie, ik mocht al stoppen na de eerste echo in Life, op 7 weken denk ik! Zeker ook niet tot 12 welen zenne! Was ik blij dat ik van die smurrie af was, bach! (ook niet bevorderlijk voor uw sexleven he!) Moet vanaf maandag voltijds werken! Zal wat worden he! Langs ene kant wel blij dat ik opnieuw mijn eigen klas terug heb, langs andere kant ga ik onze kleine pruts wel erg veel missen! Heb ze dit weekend al platgeknuffeld! ![]() |
| 25/05/2008 @ 10:01 Mie | Hoi, Ah Helena, jij mocht ook al stoppen op 7 weken. De eerste 2 dagen was ik supercontent, maar nu heb ik sinds 2 dagen nog meer bruinverlies. Allez, 1 keer per dag vrij veel. Maar misschien was dat omdat ik met die bollekes bijna constant drupte, en dan kwam er altijd een beetje bruin mee. Ook de pijn stopt maar niet, vannacht werd ik er zelfs van wakker. Pfffft, echt genieten geblazen! Ik ga vanaf nu wel terug elke week naar de acupuncturist (misschien heb ik gewoon een gevoelige baarmoeder??) en ik mag vandaag stoppen met de bloedverdunners. Ergens hoop ik dat zij dat bruinverlies veroorzaakten, dat de doorbloeding te groot was..Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt bij Van Dijck als ik 9 weken ben. Ik wil toch graag nog eens een tussencontrole voor ik 12 weken ben, door al die zever aan mijn lijf. Eerst wilde ik Koninckx eens proberen in het HH, daar hoorde ik veel positieve reacties van. Maar die was begin juni mer verlof. Dus ja, het is nu een uitgemaakte zaak: het wordt Van Dijck. Trouwens Helena, een seksleven, wat is dat?!? Met die afscheiding durf ik daar nog niet aan te dénken. Allez meisjes, ik ga nog een beetje werken. Grts! Mie |
| 25/05/2008 @ 21:00 Muis ![]() | hoi, bedankt eefken! Vandaag pregnyl gesoten (vannamiddag tel.gehad van leuven) Donderdga ontdooien ze en vrijdag terug voor TP groetjes Muis |
| 26/05/2008 @ 17:00 Mie | Ha Karen, Nee, ik ken diene Koninckx ni, nog nooit gezien. Maar ik had een beetje gegoogle'd en daar kwam ik nogal veel positieve reacties tegen. Die vrouwen hoeven voor mij helemaaaaaaal niet. Eeuwen wachten, gewoon omdat het een vrouw is, dat vind ik zot. Alsof een man dat minder goed kan? Nu ja, tis gewoon, ik wil geen dokter die zijn tetter niet stil kan houden, maar ik wil er ook gene waar ik alles uit moet sleuren. Bv in Jette keek die vrouw op den echo direct naar eventuele 'loslating' van de placenta, ze zei ook dat het bruinverlies kan komen van de placenta die zich 'invreet' in de baarmoeder. Allez, ik heb dat graag, dat ik het allemaal een beetje in 'perspectief' kan plaatsen. Maar goed, ik vond Van Dijck zeker niet onaangenaam, dus voorlopig ga ik bij hem. Al twee goeie dagen juih! Wel heel mottig, en maar vreten! Gelukkig ben ik niet dik van mezelf, want ik krijg al een rolletje op mijn buik ![]() Ah Karen, hebt ge Floor dan kunnen showen in het weekend? Mie |
| 27/05/2008 @ 20:13 helena | Hoi Karen, nu ben ik het helemaaaal niet eens met jou zenne! Heb Koninkx gehad bij Lana en bij mij heeft diene helemaal niet gedaan of ik ziek was, integendeel. Ik vond hem heel aangenaam, maar niet te. En geloof me, ik wil ook niet zo behandeld worden of ik ziek ben, helemaal niks voor mij. Waarschijnlijk passen ze zich ook wel aan de persoon die voor hun staat (allez, ligt in dit geval) Moet jullie laten, heb niet veel tijd! Groetjes, Leen |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

life leuven

Ik ga vanaf nu wel terug elke week naar de acupuncturist (misschien heb ik gewoon een gevoelige baarmoeder??) en ik mag vandaag stoppen met de bloedverdunners. Ergens hoop ik dat zij dat bruinverlies veroorzaakten, dat de doorbloeding te groot was..