Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/05/2008 @ 21:58 jetje ![]() | neee helaas toch niet, maar we gaan er weer positief voor...... |
| 29/05/2008 @ 17:44 mamsje ![]() | K@T ,wat een ongenuanceerd woord is voor balen!! knuffel Petra |
29/05/2008 @ 17:52 ![]() | Sh*t Jetje!! Ik hoop echt dat het toch snel voor je mag gebeuren!! Maar dat is ook voor Liselore en de andere!! ![]() |
| 29/05/2008 @ 21:20 leentjesspirit | och jetje meis dat is helemaal ............... met een rietje ![]() de volgende ronde ik als ik het wel heb ben je nu uitgewerkt nathalie en is het wachten op de blijde gebeurtenis ik vind wel dat je lang doorgewerkt hebt hier is dat min 4 weken van te voren tot 6 weken. heb je dan wel langer verlof erna????? hoi petra fijn dat alles nu in orde is zo heb je ook ietsje meer rust hoi sofie welkom bij de club en hou vol he afvallen is soms een hele klus kijk maar naar mij en de rest wat die al gepresteerd hebben dieltje jij bent ongeveer net zo ver als mijn zusje, daarom denk ik aan je als ik haar zie, heerlijk he dat zwanger zijn! liselore ben wel benieuwd hoor zou het deze maand of volgende maand zover zijn van een afwachtende leentje die hoopt dat het deze keer bij haar raak is xx ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Overgewicht en zwanger worden