< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » moeilijk na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
moeilijk na miskraam
04/04/2008 @ 19:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Tine laat je weten hoe het is geweest, idd met luisteren doe je niks mis é 't kan mss alleen maar beter worden wie weet
Livia is ook een beetje ziekjes, ma t zou wel eens tandjes kunnen zijn der zijn 4 op komst, 2 onder en 2 boven hopelijk komen ze der snel door en heeft ze weinig last, ma das te veel hopen zekers
Verder geen nieuws
kus anke

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 19:12

er staan nieuwe foto's op mijn profiel

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 12:49

hier een zieke Livia, keelontsteking, heel erge verstopte neus en slijmen! we slapen al 3 dagen bijna recht op mijn arm da dutske, ze heeft nu antibiotica, dik tegen mijn goesting ma wa moe da moe zekers é

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 19:43

Dikke kus n tot snel hopelijk kus Ankepie
En amaai wat waren we gezakt heb nogal moeten zoeken!
Verder geen nieuws, Livia is helemaal genezen en ik ben druk aan t studeren voor openbaar examen op 24/05 spannnend want heb een hele tijd niks gedaan en stond op stoppen, ma 'k mag niet van mijn juf dus bijt ik op mijn tanden om mijn hogere graad te halen.
Tine alles oké ?
Erika ook
Hopelijk tot binnenkort kus Anke

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 20:26

Hey meiden
Sorry maar het is hier zooo druk. Weer veel geberud ook.

Anke,
Goed zo dat Livia genezen is. EN jij ook de draad weer opgepikt? Goed zo meid. Verder doen. De aanhouder wint he?
En verder alles ok? Leuk nu dat je verhuisd bent zeker? En eeum, wij willen foto's he?

tine,
Alles ok daar?

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 20:48
Tine

Hey dames,

Wat gaat het daar een gangetje bij jullie! Hier groot nieuws: Ik heb een nieuwe job! Vanaf nu ben ik vertegenwoordiger, dus de baan op naar de klanten toe. dit houdt wel in dat ik de komende 7 maanden zeker NIET zwanger mag worden want dan zit ik nog in mijn proefperiode. daarna gaan we er echter weer helemaal voor!

Ben echt blij met deze nieuwe wending en met het feit dat ik een Fedor dochtertje heb gekregen van m'n ventje. Onze Fedor had ene keer gedekt en daar waren 8 pupjes van. En het doet me echt deugd dat ik eindelijk terug wat "Fedor" in huis heb! Mijn nieuwe aanwinst heb ik trouwens Henna gedoopt (wat betekent: "geschenk van god" net als Fedor).

Ik krijg nu eindelijk het gevoel dat het ok is om verder te gaan met m'n leven. Hem vergeten doe ik nooit en het blijft moeilijk om aan hem te denken, maar hij leeft toch onder ons en dat troost me enorm!

Dat was weer het ego-gedeelte, nu is't aan jullie! Hoe doet Sky het op school? En Livia intussen weer helemaal de oude! Soigneer die kleintjes van jullie maar!!!!

Véél liefs,
Tine

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina