Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/05/2008 @ 16:12 Anne.. | Denk kom ff beppen, maar het is hier zooooooooo rustig opeens... ![]() Verder geen nieuws hier hoor!! ![]() |
| 25/05/2008 @ 23:25 Destiny ![]() | Hey Anne.. hihi..ik keek ook al steeds.. Nog geen nieuws dus? Ik denk elke keer wanneer ik hier kom dat het wel zo ver moet zijn. Ik denk aan je hoor! Liefs Tamara |
| 26/05/2008 @ 11:56 Anne.. | Aaaaaaaah Tamara, wat lief, dankjewel!! ![]() Nee geen nieuws, nu dus ook niet, wat ongesteldheidsbuikpijn, maar dat heb ik wel vaker de laatste tijd. Gister kreeg ik een mailtje van een meisje die ook 3 juni was uitgeteld (van zwangerschapsgym). Zij was het weekend bevallen, dus jaaaaaaaaaaa ik wil ook heel graag. Maarja de beeb komt, wanneer ie er klaar voor is, dus moet nog maar even wachten..................... |
| 26/05/2008 @ 20:39 efje | Ow, Anne, die kleine van jou houdt ons wel allemaal in spanning zeg! Ook mijn hart maakt steeds een sprongetje als ik zie dat je een berichtje hebt gepost. Zou het, zou het??? Nog even geduld dus. Sterkte! Maar geniet dan stiekem ook nog even van het feit dat je zwanger bent, want dat waar je zooooo lang naar hebt verlangd, is alweer bijna voorbij.... Uiteindelijk draait het natuurlijk om het 'eindresultaat' hihi, maar je snapt vast wat ik bedoel. Tamara, dat geldt ook voor jou hoor als a.s. bruid. Geniet nog maar lekker van je 'bruidenstatus' . Heb je alles al een beetje geregeld?Nique wat spannend zeg! Uiteindelijk toch een IUI, maar wel met heel veel goede tekens. Ik duim voor je dat er een mooi verjaardagskadootje in de maak is! Sophie, leuk om weer van je te horen. Druk,druk, druk met je gezinnetje ![]() Tama, fijn dat de controles goed waren en dat je het hartje weer hebt gehoord. Heb je inmiddels al beweging gevoeld? En Weentje, gelukkig bij jullie ook alles goed. Lekker aan het genieten van Shania? Michian, weer een beetje opgekrabbeld? Leuk zo'n humoristische fertiliteitsarts. Ik hou ook wel van een paar relativerende geintjes op zijn tijd. Succes met de nieuwe ronde en natuurlijk ook met de verhuizing! Tja, helaas nog geen bod op ons 'oude' huis. Zelfs al 2 maanden geen kijkers meer gehad . Op de slechte dagen word ik daar soms wel een beetje moedeloos van (waarom zit dit nou ook nog tegen, zucht) maar aan de andere kant kan ik het ook heel erg relativeren. Het is maar een huis. Het is maar geld. Het komt wel goed.Verder deze maand nog maar een keer goed ons best doen... Doei meiden! |
| 28/05/2008 @ 16:04 Anne | Wat lief zeg dat jullie allemaal zo meeleven, met alle hormonen ontroerd me dat best hoor (hihi). Inderdaad, de kleine houdt ook mij in spanning hoor. Het is nog steeds niet ingedaald, soms is dat best lastig, want hij/zij zit dus vrij hoog, wat een benauwd gevoel geeft. Soms trapt ie zelfs tegen mijn rib, de deugniet. ![]() Gisteravond bij de verloskundige waren alle controles weer picobello, maar dus geen indaling. Het heeft nog heel veel zwemwater, zei de verloskundige. Ik moet me over de indaling geen zorgen maken, de weeen drukken het wel de goede kant op. Enkel als eerst de vliezen breken moet ik direkt gaan liggen, er bestaat een hele kleine kans dat anders de navelstreng of armpje naar buiten komen. Dit geeft me nu wat angst om alleen weg te gaan. Dus ik zit eigenlijk best veel thuis en dan slaat weleens de verveling toe hoor. Ben blij als mijn mannetje weer thuis is, s avonds. Efje, ik kan heel goed begrijpen dat het heel vervelend is, je huis nog niet verkocht. Onlangs adviseerde onze hypotheekadviseur om eerst je eigen huis te verkopen, maar er stonden hier 2 te koop in de straat en die zijn toch vrij vlot verkocht. Enigszins geeft dat ook wel weer wat moed. Maar goed, voor ons eerst maar afwachten hoe het gaat met de beeb. Ik snap heus wel dat het je bezig houdt, het kost toch elke maand wat en dat lijkt dan zo weggegooid. Ik hoop maar meid dat het je net zo gaat als Nea (destijds), zwanger en toen verkocht ze ook in no time haar huis, daar gaan we voor duimen hoor!!! Tama, ja die angelsound, het gaf mij een stukje rust, dat ik zelf thuis het hartje kon horen, juist de tijd voordat ik de beeb kon voelen. Toen ik het eenmaal gevonden had, ging het elke keer wel snel, wel flink bodylotion en dan had ik hem zo gevonden. Ik weet ook niet hoevaak je op controle gaat, maar hier in NL is dat in het begin maar eens in de 4 weken. Voor mijn gevoel en alle onzekerheden van eerder, duurde dat soms zo lang. Ik moet wel zeggen dat toen ik de beeb eenmaal voelde, het luisteren met de angelsound ook minder werd hoor, want dan voel je gewoon 'leven'. Het is ook moeilijk omschrijven wat ik precies voelde, meestal waren het gekke 'plokjes' in de buik. De eerste keer voelde ik een soort van 'gedraai', heel apart en toen dacht ik 'jah, dit is het'. Later wordt het steeds sterker, zie hier, zelfs tegen mijn rib, hihihi. ![]() Hoe staat het met alle andere meiden??? Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

we willen zo graag

. Heb je alles al een beetje geregeld?
. Op de slechte dagen word ik daar soms wel een beetje moedeloos van (waarom zit dit nou ook nog tegen, zucht) maar aan de andere kant kan ik het ook heel erg relativeren. Het is maar een huis. Het is maar geld. Het komt wel goed.
. nog geen evolutie?