< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Kleuters » amandelen laten trekken bij kleuter

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Kleuters
amandelen laten trekken bij kleuter
05/01/2007 @ 15:28

Hallo,

Sofie, heb je een mailtje gestuurd.
Anje, ook voor jou en je gezinnetje een fantastisch 2007, met weinig zieke kindjes.
Hier gaat alles goed voor de moment, juist voor kerstmis is thimen in ziekenhuis geweest met rotavirus, was in één dag volledig uitgedroogd. Was gelukkig vlug over want vorig jaar heeft hij het wel erg lang doorgemaakt. De 2de keer passeert het vlugger zijn ka. De hoektanden zijn aan het doorkomen en hij heeft best wel veel pijn maar met teejel en wat junifen 's avonds geraakt hij wel de nacht door. Overdag heb ik een geweldige siroop Consolin (Dolisos) is homeopathisch, om niet altijd medicatie te moeten geven.
Groetjes Kathy

Link naar deze reactie
09/01/2007 @ 16:36

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
sorry dat ik niet langskom regelmatig maar ik heb het nogal druk met nand. zijn oortjes zijn vorige week beginnen lopen en met die buisjesis dat een risico. dus weer af en aan naar de nko arts moeten rennen en deze morgen is mijn dooppeter van 58 jaar gestorven. ze hadden een jaar geleden een agressieve kanker bij hem gevonden(chemo enzo hielp allemaal niet)operaties konden ook niet. en sederd 29 december was hij weer opgenomen in de kliniek en vandaag is hij gestorven. was hem vorige dinsdag nog gaan opzoeken in de kliniek en ik ging morgen voormiddag terug gaan want had geregeld dat nand naar mijn ouders zou gaan zodat ik hem nog es kon gaan bezoeken maar blijkbaar ben ik te laat maar ben toch blij dat ik hem vorige week nog heb gezien.

sofie.

Link naar deze reactie
28/02/2007 @ 13:27

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo

lang nie geweest...maar tsi ook druk geweest. we zijn ook allemaal tergelijkertijd ziek geweest hier.

werd deze middag bij de juf geroepen toen ik dante ging gaan afhalen op school. ze leren de kleuren en blijkt dat dante daar nogal wat problemen mee heeft. maar we wisten het al een beetje eigenlijk. we waren er hier al een hele tijd op aan het trainen met een gekleurd ballen spel van toen ik nog klein was. en het lukt thuis ookniet echt om de kleuren erin te krijgen bij dante. zijn juf was blij dat we zelf al iets gemerkt hadden. ze willen hem nu laten testen op kleurenblindheid. ze zegt beter da we hem niet blijveb kwellen om die kleuren erin te krijgen als hij een kleurenblindheid probleem zou hebben.

al over gesproken over de telefoon met mijne man...we gaan nu eens de oogarts bellen want tot het medisch onderzoek op school is het nog een paar maanden. beter da we het zo vlug mogelijk weten hé dat we da ventje niet langer onder druk moeten zetten met die kleuren.

stel me wel de vraag hoe ze da dan doen bij kinderen van 3,5 jaar om da te testen en wa de verder consqenties daarvan zijn. weer iets om ons zorgen om te maken é.

ben al blij dat ze het rap melden op zijn school als ze ondervinden dat er iest aan de hand kan zijn...geeft me weer een beetje meer vertrouwen in de school en de leerkrachten daar en dat we de juiste keuze hebben gemaakt van hem naar die school te zenden waar het kleine klassen zijn en de leerkrachten zien als er een probleem zou kunnen zijn met de leerlingen.

sofie.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina