[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/09/2006 @ 18:10 moeder van 1 | ik zou graag een tweeling hebben. er zijn zowel in de vorige generatie als de generatie ervoor tweelingen geboren. maar is er iets waarvan je meer kans maakt op een tweeling? ik ben nu 25 jaar en heb 1 dochter van 6jaar. |
| 03/10/2006 @ 09:11 Carrie ![]() | wat zegt de dokter? |
| 17/10/2006 @ 14:45 Leen | Voor wat het waard is: hoe ouder je wordt en hoe meer zwangerschappen je al achter de rug hebt, hoe groter statistisch de kans wordt dat je een tweeling krijgt. Het gaat dan wel om twee-eiige tweelingen omdat door die factoren de kans groter wordt dat er per maand niet één maar 2 eitjes rijpen. Een eeneiige tweeling is niet te bewerkstelligen; dit is louter toeval, een 'foutje' van de natuur als het ware. Als het niet 100% natuurlijk hoeft... via IVF zijn in het verleden al heel veel tweelingen ontstaan omdat 2 embryo's teruggeplaatst werden. (maar tegenwoordig plaatsen ze nog maar 1 terug geloof ik). Groetjes, Leen (mama van identieke twin boys) |
| 18/11/2006 @ 23:03 moeder van 1 | Ik heb onlangs gelezen daat als je veel melk drinkt meer kans is dubble eisprong. met 1 ben ik ook tevreden maar het zou gewoon leuker zijn. ik weet dat het zwaar is en risico maar er zijn vrouwen die op natuurlijke wijze 5 of 6 ling hebben en allemaal gezond. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

ik wil een tweeling

héhé binnen een maand of 2 reageer ik eens terug