Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/06/2008 @ 09:17 | Spannend!!! Kan me voorstellen dat je buikpijn hebt van de spanning. Heel veel succes straks en ik duim weer heel hard voor je! Liefs, Danielle |
| 05/06/2008 @ 11:23 | Wat erg!!! Heel veel sterkte met het verwerken van weer een teleurstelling! Had het echt zooooo voor je gehoopt. Heel veel succes straks met de reguliere icsi behandeling, hopelijk slaat die wel aan. Je hebt in ieder geval meer kans op eitjes omdat ze er zoveel mogelijk willen laten produceren, maar toch dat wil je helemaal niet horen nu. Nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan je. liefs, Danielle |
| 20/06/2008 @ 09:23 | Hoi Muisje, Goed van je dat je er zo mee om kan gaan en ik wens je heel veel succes van de zomer. Ik ben zometeen niet meer zo vaak achter de computer te vinden maar ik zal af en toe nog wel kijken of er nog nieuws is. Heel veel succes en ik spreek je snel. Liefs, Danielle |
| 21/06/2008 @ 14:17 muisje ![]() | fijne vakantie/laatste lootjes enne... hou me wel een beetje op de hoogte!!! Liefs Muisje |
| 23/06/2008 @ 12:59 | Muisje natuurlijk houd ik je op de hoogte!!! Vanaf begin augustus ben ik wel weer wat vaker online enne jij moet mij ook op de hoogte houden natuurlijk!! Ben benieuwd hoe het gesprek straks gegaan is! Liefs, Danielle |
| 25/06/2008 @ 07:56 muisje ![]() | We blijven hier lekker schrijven! En houden elkaar op de hoogte! Liefs Muisje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

1e X IUI... wat te verwachten...

Ik hoop dat jet het een beetje kunt plaatsen en jezelf en je lichaam nu inderdaad de verdiende rust kunt geven zodat jullie er in september terug met volle moed tegenaan kunnen en dan staan we klaar om jou terug de nodige steun te geven en wie weet gebeurd er ondertussen een mirakel terwijl jullie effe aan niks moeten denken!! Ik gun het jullie alleszins van harte!!!