< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » 1e X IUI... wat te verwachten...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Moeilijk zwanger worden...
1e X IUI... wat te verwachten...
03/06/2008 @ 21:43
evie

Online Status Bekijk profiel
Muisje,

Ook van hieruit zullen de gedachten morgen voor jou uitgaan hoor, heel veeeeeeeeeeeel succes en dat je ons dan goed nieuws kan meedelen binnen geruime tijd!! Toi toi toi meissie!!

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 07:54
muisje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nog een kleine 3 uur... dan is de punctie...
De spanning neemt toe... Wat gepaard gata met buikpijn... en dan mag ik ook nog eens niet eten, en ook daar krijg ik weer buikpijn (van de honger) van....

Straks even een pijnstiller nemen en dan verder wachten tot het zover is...

*SPANNEND*

Liefs Muisje

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 09:17

Online Status
Spannend!!! Kan me voorstellen dat je buikpijn hebt van de spanning.
Heel veel succes straks en ik duim weer heel hard voor je!
Liefs,
Danielle

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 18:08
muisje

Het is weer niet geluk... Een zeer pijnlijke punctie zonder het zo gewenste eitje...

De ICSI's eigen cyclus zitten erop...
We staan nu op de wachtlijst voor de hyperstimulatie ICSI die ongeveer in september van start gaat...

Ik ben kapot... en kan de verplichte rust wel even gebruiken...

Liefs Muisje

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 11:23

Online Status
Wat erg!!! Heel veel sterkte met het verwerken van weer een teleurstelling! Had het echt zooooo voor je gehoopt.

Heel veel succes straks met de reguliere icsi behandeling, hopelijk slaat die wel aan. Je hebt in ieder geval meer kans op eitjes omdat ze er zoveel mogelijk willen laten produceren, maar toch dat wil je helemaal niet horen nu.

Nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan je.

liefs,
Danielle

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 22:22
evie

Muisje, ik vind het zo spijtig voor je meid, een hele hele dikke pakkerd van hieruit voor je!!! Ik hoop dat jet het een beetje kunt plaatsen en jezelf en je lichaam nu inderdaad de verdiende rust kunt geven zodat jullie er in september terug met volle moed tegenaan kunnen en dan staan we klaar om jou terug de nodige steun te geven en wie weet gebeurd er ondertussen een mirakel terwijl jullie effe aan niks moeten denken!! Ik gun het jullie alleszins van harte!!!

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 07:23
muisje

Thx meiden!!!

Het ene moment kan ik er heel goed mee omgaan... Misschien is het een masker, misschien is het echt zo, daar ben ik zelf nog niet over uit...
De pijn en het verdriet, de teleurstelling het is allemaal aanwezig... maar ik probeer het aan de kant te zetten... Te genieten van de fijne dingen, het mooie weer, leuke uitjes...
Het is niet altijd even gemakkelijk... maar we slepen ons er door heen...
Onze tijd komt wel... alleen duurt het zo verdomde lang....

Liefs Muisje

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 09:23

Online Status
Hoi Muisje,

Goed van je dat je er zo mee om kan gaan en ik wens je heel veel succes van de zomer. Ik ben zometeen niet meer zo vaak achter de computer te vinden maar ik zal af en toe nog wel kijken of er nog nieuws is.
Heel veel succes en ik spreek je snel.
Liefs,
Danielle

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 14:17
muisje

fijne vakantie/laatste lootjes enne... hou me wel een beetje op de hoogte!!!

Liefs Muisje

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 12:59

Online Status
Muisje natuurlijk houd ik je op de hoogte!!! Vanaf begin augustus ben ik wel weer wat vaker online enne jij moet mij ook op de hoogte houden natuurlijk!!
Ben benieuwd hoe het gesprek straks gegaan is!
Liefs,
Danielle

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 07:56
muisje

We blijven hier lekker schrijven! En houden elkaar op de hoogte!
Liefs Muisje

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 22:21
evie

Halloooooooo,

Blij te horen Muisje dat het terug wat beter gaat en terug moed kunt vinden en genieten van kleine dingen! Misschien ook er es tussenuit op reis deze zomer??? Wij net terug van gisteren na weekje Tenerife met onze meid mee, echt zalig!! Lekker genieten en niks doen na toch ook wel redelijk zwaar jaar na miskraam, verlies partner mama en schoonpapa in 2007!! Heeft ons echt deugd gedaan, was wel ietsje kort, maar hadden iets moois om naar terug te keren; ons huisje staat er namelijk al ( houtskelet), dus binnen enkele weekjes kan mijn hubbie starten met mijn broer aan electric en verwarming leggen!
Normaal gezien kunnen we er nog intrekken voor ons meisje haar 1e verjaardag!!
Dus, ik hoop voor u dat ge er ook es op uit kunt trekken en alles daarna net zoals bij ons op zn plooi mag vallen en er jullie iets heel moois te wachten staat voor 2009!!!!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:48
muisje

@ Evie, wij trekken er ook nog op uit voordat de behandeling gaat beginnen... Over 3 weken gaan we voor bijna 3 weken weg! Maar eerst leven we toe naar het gesprek in het ziekenhuis over de afgelopen behandelingen en de aanstaande behandeling. Dit gesprek is vandaag over 2 weken... Best spannend... ben erg benieuwd wat er verteld gaat worden!

Liefs Muisje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina