Home »
Forumoverzicht »
Archief »
Kleuters » verfvlekken verwijderen
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken][
Sortering: Het recentste bericht staat als laatste -
sortering omdraaien]
02/10/2006 @ 21:06
Annelies

| Hallo,
heeft iemand goede tips voor het verwijderen van verfvlekken uit kledij? Ons Lore komt regelmatig van school thuis met verf op haar kleren, meestal zijn het maar een paar spatjes of streepjes op de rand van haar mouwen of zo, maar ik heb toch ook al een paar t-shirts met serieus wat geklieder op. Ze dragen wel een schortje maar blijkbaar komen borstels en handjes toch regelmatig onder dat schortje terecht. Bovendien heb ik ook de indruk dat haar juf er weinig aandacht aan schenkt en volgens haar gaat het er ook zo in de was uit! NIET dus! En ons Lore heeft nu wel niet haar beste kleren aan om naar school te gaan maar evengoed vind ik het jammer dat ik haar kleertjes niet helemaal proper krijg. Wie weet raad????? Heel erg welkom en alvast bedankt!
Groetjes, Annelies, Lore en Robbe.
|
22/10/2006 @ 23:00
Annelies

| Hallo,
Leonie, ik heb vroeger nog vanish geprobeerd voor de fruitvlekken op de bavetten maar dat werkte dus niet... 'k heb dus ook mijn twijfels of het zou helpen voor verfvlekken. Toch bedankt voor de tip hoor.
Anje, ik heb ondertussen zelf nog een tip gekregen. Voor je de kledij in de was doet er een beetje bruine zeep op smeren. Je kan die kopen in potten van 1kg (oa van D'Or) en ik heb het ondertussen geprobeerd: sommige vlekken zijn weg, andere gedeeltelijk, ... nog niet echt het supermiddel dus maar toch al het beste wat ik tot nu toe geprobeerd heb (en da's al behoorlijk wat).
Andere tips zijn dus nog steeds heeeeeel erg welkom!
Annelies.
|
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]