Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/10/2006 @ 18:20 bianca ![]() | hoi ik ken een tweeling en die heten mara en elise vind ik twee leuke namen |
| 26/10/2006 @ 21:56 Carrie ![]() | siebe en Ilse siebe en liese Lenn en Juna Ethan en Yuna |
| 29/10/2006 @ 16:59 Tessa ![]() | Hoi hoi, weeral wat nieuwe namen waar we aan twijfelen! Siebe,Ethan,Lenn,Hannah,Cara ?????????????????????? |
| 30/10/2006 @ 20:42 Tessa ![]() | Hey sarah,mooie namen hoor!!! En wat als het een jongen en een meisje is??? Wij hebben al zeker 1 meisje. Groetjes |
| 31/10/2006 @ 10:37 Tess | Tessa, het lijkt me moeilijk hoor, namen verzinnen voor een tweeling, maar Cara..... zou ik niet doen.... dat is een verzamelnaam voor longaandoeningen ![]() |
| 31/10/2006 @ 11:38 Sarah ![]() | Tja tessa dat heeft dat andere kindje pech nee, nee als het een meisje is, goh dan ga ik mijn hersens goed moeten laten werken zenne ![]() |
| 04/11/2006 @ 22:52 Tessa ![]() | Het worden 2 meisjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We gaan dus opzoek naar 2 meisjesnamen .Groetjes Tessa |
| 06/11/2006 @ 14:29 michelle | Hallo ik ben Michelle en ben een 1 eige tweeling. Mijn zus heet Monica. Wij heten dus Monica en Michelle. Dit zijn wel dezelfde letters maar we hebben allebij nog meer namen. Voor twee meisjes vindt ik Yuna en Noah een hele mooie combi, wat ik ook mooi vindt is Isa en Noa. Groetjes Michelle |
| 06/11/2006 @ 19:18 bianca ![]() | ja leuk isa en noa of lisa en noa ook leuk!!! |
| 07/12/2006 @ 20:08 Ellen | Ik vind zelf de namen Nova en Amber heel mooi voor 2 meiden. Onze dochter is afgelopen maart geboren en heet dan ook Nova. Voor 2 jongens vind ik Kayne (zeg keen) en Tristan erg leuk. Succes met het vinden van 2 leuke namen!! |
| 13/12/2006 @ 16:31 Kimberly | heei allemaal, ik ken een tweeling met de namen Amber en Marit, de 2 namen vind ik errug leuk matchen ![]() doei en groeten van Kimberly |
| 02/07/2007 @ 16:46 leticia | Ainoah Mahnoa Odilia Manja Zahray Aisha Aina Anora Ayla Aylan Danae Dunya Fenna Loa Malin Mahna Don en Sir voor een tweeling?Ik vind het persoonlijk een beetje raar omdat het allebei "meneer" betekend in resp. spaans en engels(beetje inhoudsloos).Of is dat juist de bedoeling?Die andere 2 namen vind ik veel leuker. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Namen voor tweeling?!?

dan vinden wij de namen Lucas en Mattis/Matthis ,----> nog ff uitmaken hoe we het zouden gaan schrijven hé, zeer mooi
nee, nee als het een meisje is, goh dan ga ik mijn hersens goed moeten laten werken zenne 
.
.