< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger?? » Wie ook vandaag NOD (08-10-06)???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger??
Wie ook vandaag NOD (08-10-06)???
27/09/2007 @ 12:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
was het hier even kwijt geraakt.

Link naar deze reactie
07/10/2007 @ 20:22

lijkt druk geworden met een baby in huis

Link naar deze reactie
07/10/2007 @ 20:48
nancy

Lijkt druk het is heel erg druk, jeetje wat daar allemaal bij komt kijken, Ik kom aan de rest bijna niet meer toe. Dat komt vooral omdat Emma overdag weinig zin heeft om te slapen, daarentegen slaapt ze 's nachts wel lekker door.
Gelukkig helpen mijn moeder en schoonmoeder mij nog een beetje in de huishouding anders komt daar echt niks meer van. Emma is een enorme schat en vind het ook fijn als haar oma's er zijn.

Morgen krijgt onze kleine meid haar eerste prikken aaaaaaahhh ik vind het zo zielig, maar het is wel nodig anders wordt ze straks ziek en dan is het je eigen schuld dus dan maar even een paar zere prikken.
Ik hoop dat ze het een beetje voorzichtig doen. En daarna maar flink gaan troosten en knuffelen de rest van de dag.

Hoe is het bij jullie en met jullie kroost.

liefs Nancy en Emma

Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 09:14

Hier gaat alles redelijk goed. Nog even en dan moet ik ook terug gaan werken. Dan zal de grootste aanpassig komen denk ik.
Met Liene gaat het redelijk goed. We hebben een beetje problemen met Reflux en haar darmen, maar slaapt heeeeel goed, zeker tegen Sander toen die zo oud was, en spelen en brabbelen vind ze ook heeel leuk.

Het huishouden dat is hier al langer wat minder, maar we proberen dat met ons twee te doen.

Die prikken, hier in belgie toch, vallen redelijk goed mee. Maar het hangt natuurlijk van kindje tot kindje af. Liene heeft van de eerste 2 rondes niets afgeweten. Van de eerste heeft ze redelijk veel geslapen en van de 2de heeft ze helemaal geen last gehad.

Troost je dochtertje maar goed, is altijd leuk hé om ze eens wat extra te vertroetelen.
groetjes

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 22:46

echt wel druk hé dames :p

Maandag moet ik terug gaan werken en zie er toch wel tegen op.
We hebben Liene deze week al een paar dagen laten oefenen in de kribbe en dat ging prima. Ze lacht als ze de verzorgsters ziet, eet goed en slaapt ook goed. Dus alles verloopt prima.

Hoe is het bij jullie? Ook al terug aan het werken?
groetjes,
Greetje

Link naar deze reactie
15/11/2007 @ 16:41
nancy

Hoi,

nee ik ga niet werken, ik blijf lekker thuis met Emma. Ik werkte ervoor ook niet hoor ik ben afgekeurd, dus nu heb ik alle tijd om me met Emma bezig te houden, ze heeft maandag weer haar prikken gehad ze had er dit keer wel last van, vooral haar beentjes deden pijn en moest daarom veel huilen de hele dag. Heb er maar een lekker knuffeldagje van gemaakt met haar.
Ze is al flink groot aan het worden ze is al weer 61 cm en 6415 gram. Ik denk dat ik slagroom heb ipv melk hahaha

liefs Nancy

Link naar deze reactie
22/11/2007 @ 12:01

ik ben dus nu terug aan het werk en dat valt redelijk mee.
het rondrijden om iedereen terug thuis te krijgen is vooral zwaar, maar voor de rest gaat het goed.
Liene geniet in de kribbe. Ze vindt het daar ontzettend leuk.

Ik neem wel regelmatig een dagje vakantie om een beetje op adem te komen, maar voorlopig blijf ik wel fulltime werken.

Hoe is het met jullie allemaal?

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 21:23
Janneke

Hey meiden,
Tis even geleden maar was onze topic even kwijt geraakt.
Hoe is het bij jullie en met de kleine meisjes??

Groetjes Janneke.

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 16:26

Hoi allemaal,
Lang geleden hé
Hier gaat alles goed en bij jullie?
Liene is ondertussen al 8.5 maand. Het gaat zo snel.
groeten,
greetje

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 16:40
Janneke

Hey hey,
Hier alles oke!
Ja het gaat echt heel snel he.
Paar maanden terug was het nog een klein hummeltje en als ik zie wat ze nu allemaal al kan.
Ze ligt geen 5 minuten meer stil en ze tijgert zonder moeite heel de huiskamer rond, haha.

x

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina