< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger?? » Je zelf voor de gek houden

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger??
Je zelf voor de gek houden
30/06/2008 @ 13:48
Dieltje

vanaf het werk
Hey Dais,
Ja je verteld dat je al zo een buikje hebt dan zou dat best kunnen he!!
Lijkt mij maar eng een tweeling maar goed ik vind het nu ook eng dus veel verschil geeft het niet,hihi!!
Heb je al een afspraak durven maken bij je gyn??
Waarom ga jij zoveel naar het buitenland,ik ben jaloers
Nee nog geen foto van me buik,we hebben nog geen internet thuis en hier is de pc te oud om het erop te zetten en kan hier niet bij me profiel.
Dus nog effe geduld!!

Hai Wendy,
Ojee ook problemen gehad met Orange??
Ze zijn zeker duur de film camera's maar wel een goede om een twee in één te kopen,zou dan eens kijken wat ze aanraden op consmentengids.n site!!
Hiet gokken wij trouwens het zelfde al jullie thuis,ik denk een jongen en me man een meisje,hahaha!!
We zullen zien he,hoe is het met de misselijkheid??

Hey Westerhoutje,
Je bent gewoon een held!!!
Ja je hebt blijkbaar toch genoeg kunnen doen om die persoon nog wat tijd te geven tot hij bij het ziekenhuis was he!!
Wees maar trots op jezelf!!
Leuk dat jij het geduld hebt voor een nieuwe hobby,ik voel me erg rusteloos en kan me echt niet concentreren op het moment terwijl er nog zat te doen is in huis!!
Leuk idee trouwens,hetkamertje zal wel heeel gaaf worden!!
Nee voel me guppy nog niet,denk ik
Gebruik de angelsound nog steeds best veel dat is nu nog mijn bevestiging he!!
Succes met de opruim woede,haha!!!

Hoi Pien,
Zo leuk om elke keer weer wat nieuws te lezen over jou en je nieuwe zoon!!
Hoe voel je je voor de rest,heelt alles een beetje??

Hai An,
Eindelijk komt nu de rust voor jou he!!
Wel rust nemen dan he anders schiet het nog niet op!!
Hebben je collega's nog leuk "afscheid" genomen??
Gefeliciteerd met je ventje!!

Maartje en marleentje alle oke??

Kiki,hou je het allemaal een beetje vol??

Komen jullie er een beetje uit met de namen??
Wij hebben afgesproken om elk een jongensnaam uit te kiezen en elk een meisjes naam voor 22 juli (20 weken echo,en verjaardag van me man)
En dan gaan we de knoop door hakken,hahaha!!

Dikke kus meiden tot snel!!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 14:30
Dais

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
snelle reactie, net terug
Ola!

Ik ben net terug uit Barcelona. Dieltje mijn vriendin woont in Barcelona en mijn vriend werkt voor een amerikaans bedrijf. Daarom vliegen wij zo veel haha. Maar nu drie maanden thuis. Heerlijk. (ja een luxe probleem).

Ja ik vind mijn buik best groot voor bijna 8 weken. Zie profiel. Ben maar een klein meisje haha.

Dus namen. Ben benieuwd. Lijkt me ontzettend moeilijk want stel je voor dat je later denkt...(zo denk ik dan weer hihi).

Ik heb nog steeds menstruatiekrampen en zere liezen en dat straalt uit naar mijn benen. Verder valt het eigenlijk wel mee. Misschien wat moe.

Volgende keer weer een berichtje voor iedereen, ga mijn koffer uitpakken.

4 juli naar de verloskundige.

Liefs

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 18:07
Wendy

he meiden, hier alles oke, alleen bek en bekaf! veel mensen op vakantie en het werk moet allemaal wel gedaan worden he. het gaat me allemaal wel wat moeilijker af hoor. ben veel sneller moe.... mijn internet handeltje begint ook poten te krijgen dus wie weet hebben we er binnenkort een tak bij in onze handelsonderneming (wat háál ik me in vredesnaam op de hals???? hahaha!)

dais lekker toch, zo'n buikje? ik was er echt blij mee dat er al snel wat te zien was! toch een bewijsje he! dat alles groeit en bloeit van binnen! niet bang zijn voor de menstruatiekrampen hoor, ik had ze het afgelopen weekend ook stevig!

dieltje hoe is het eigenlijk met jouw misselijkheid? ik ben vrijwel niet misselijk meer, al hoewel, de laatste paar dagen begint het sochtends toch weer ietsje. dan moet ik op mijn werk aangekomen eerst een sultanaatje of een plakje ontbijtkoek ofzo. het kan ook door de drukte komen, ik ben 1 kilo afgevallen... geen best teken natuurlijk en ik baal er ook werkelijk van. pukkie is wel goed te pas, die schopt wat af, maar toch vind ik afvallen nu geen goed plan!!! wij zitten qua namen richting de friese kant (ik ben oorspronkelijk een halve fries), mijn man kan zich er gelukkig ook goed in vinden en kan ze nu EINDELIJKKKKK onthouden!!! al moet ik ze wel op een papiertje schrijven voor het aangeven bij de gemeente want hij vertrouwt zichzelf niet helemaal hahaha!

westerhoutje lekker naar zee!! heerlijk! dat mis ik wel hoor. hier in het verre oosten lijkt het niet echt een optie om naar zee te gaan. dat wordt echt een lange-afstands-rit en daar hebben we beiden geen tijd voor!

pien, wat heerlijk dat je zo'n mooi moment had met je zoontje. lijkt me geweldig om elkaar zo stapje voor stapje te leren kennen. het is natuurlijk je eigen kindje, maar het heeft uiteraard ook een eigen karaktertje en dat is uniek! geen wonder dat er even tijd voor nodig is.

an, genieten he! ik moet nog bijna 6 weken... (na deze week nog 5 dus) en ik tel stiekem al wel een beetje af hoor!
x
wendy

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:31
Westerhoutje

Poeh!!! Verlof....Dat is voor mij nog 11 weken...Jeetje wat lijkt verweg...en toch heeeeel dichtbij. Het is allemaal nog niet rond en er is nog steeds niemand om mij te vervangen. En daar maak ik me eigen best druk over want het liefst neem ik vooraf nog wat langer vrij.
Iedereen zegt ook: daar hoef jij je toch niet druk over te maken. En dat is ook wel zo, maar toch.. Het is echt wel MIJN zaak en ik kom graag terug in een zaak zoals ik hem heb achter gelaten.
Ik zal tijdens mijn verlof met of zonder kindje zeker nog polshoogte komen nemen. Ik kan er zo gezegd gewoon geen afstand van doen en zeker niet als alles niet goed geregeld is.

Dieltje: Rusteloos ben ik ook wel....Er moet eerst van alles gedaan worden voordat ik rustig naar bed kan. En dan is het eigenlijk nog allemaal niet naar mijn zin.
We zitten hier ook echt in puinzooi (het begint wel vorm te krijgen hoor) en hoe onopgeruimder mijn huis is hoe voller mijn hoofd zit!!
De dag dat ik de spulletjes voor mijn nieuwe hobby heb gekocht. Heb ik ook al een stukje gedaan maar sindsdien niet meer.
Komt wel. Af en toe een half uurtje is ook leuk.
We zijn wel al uit de namen. Of het definitief is durf ik nog niet te zeggen omdat ik nogal wispelturig ben en ik vind dat het ook bij het kindje moet passen. Misschien als het is geboren zeg ik alsnog het een Klaas ipv een Jan.
Het word echter totaal geen Klaas of Jan. En ik heb zo het idee dat mijn vader moeite gaat krijgen met de namen die wij wel uitgekozen hebben. Tot nu toe heb ik deze namen nog nooit bij een ander gehoord en weet ik ook niet zeker of het wel bestaande namen zijn. Wij vinden ze in ieder geval prachtig en hopelijk past het ook bij het kindje in mijn buik.

Wendy: Een internet handeltje? Klinkt intressant.
Wij zitten natuurlijk nog geen 20 minuten van het strand dus we genieten daar echt van. Mijn nicht uit Eibergen komt regelmatig deze kant op om naar het strand en de duinen te gaan. En het maakt haar niet uit wat voor weer het is.
Toen wij van het weekend in de achterhoek waren kon ik er maar niet overuit hoeveel sterren er daar te zien zijn. Voor mij is dit een prachtig gezicht omdat we dat hier allemaal niet zo helder kunnen zien. daar geniet ik dan weer van....hihi

Pien: Hoe is het nu? Heb je misschien nog een onderonsje met Maarten gehad? Ik vond het een prachtig verhaal. En ik kijk er naar uit om zelf zo naar ons kindje te kunnen kijken.

Dais: Bij mij ging het ook zo hard hoor in het begin, en dan later gaat het iets meer in je zij en lijkt het dus of je buik minder snel groeit. Die pijnen die jij beschrijft had ik heel erg en nu nog met vlagen maar wel heel hevig. ZO erg dat ik mijn benen niet kan op tillen. Er moet natuurlijk plaats gemaakt worden voor het groeiende kindje in je buik.
Maak je er vooral geen zorgen over en probeer zoveel mogelijk te ontspannen.

An: Waar zit je? Toch niets aan de hand he? Ben je met verlof eindelijk met verlof hebben we je hier nog niet gezien...hihi

Nog even de laatste dingen hier doen en dan thuis weer aan de slag

Fijne avond Westerhoutje

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:55
Dais

Hallo allemaal,

Westerhoutje: 11 weken gaat snel hoor! Heb je ook nog vakantie? Of plak je dat voor je verlof of daarna? Bedankt voor je reactie. Ik mocht een paracetamol van de doktersdienst omdat ik zoveel pijn had. Overdag viel het mee nu weer heel erg.

Wendy: internethandel? wat verkoop je dan? ik houd van kopen haha. Hoe is het met jou vandaag?

Dieltje: hoe voel jij je vandaag? heb jij al een foto? (ja erg ik ben zo nieuwsgierig, vergeef het mij maar haha).

An: hoe gaat het met jou?

Pien: lekker aan het genieten van je mannetjes?

En de anderen?

Ik heb al dagen erg veel last van afscheiding het is wat gelig als het opgedroogd is. Ik ben hier ook wat onzeker over. Ik lees overal witte afscheiding en heb ik weer een andere kleur. Is dit wel goed?

Liefs

[Laatst gewijzigd door Dais - 01/07/2008 @ 19:54] - Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 18:42
Wendy

hey dais, mijn afscheiding is ook weleens iets gelig hoor, maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig weleens een "ongelukje" heb bijvoorbeeld als ik nies of heel hard moet lachen. meestal lach ik niet zo hard, want zo'n happy person ben ik niet (hihi) maar niesen doe ik nog weleens. ik draag nu standaard een maandverbandje.
mijn handeltje is alweer aan mijn neus voorbij gegaan.. wij mogen bieden of faillisements-handel van bedrijven wat wordt aangeboden door de belastingdienst, banken of andere instellingen die geld willen zien. ik aas meestal op de paardenspullen maar er zijn meer gekken helaas... mijn man heeft meer geluk in zijn bouwmaterialen en machines. vast niet iets voor jou?

hey westerhoutje, leuk he dat huishouden!!!! ik maak nu tegenwoordig lijstjes zoals "hond kammen, deuren poetsen, koelkast schoonmaken, winterjassen opruimen" enz. want ik kom nergens meer aan toe! ik doe steeds dezelfde dingen met als gevolg dat ik geen energie meer over heb voor de andere dingen... met een lijstje vergeet ik in ieder geval niets.

ik ga gauw eten koken, mijn man heeft het om 19.00 "besteld" ik moet dus opschieten!!
x
wendy

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:55
An

Online Status Bekijk profiel

Hoi meiden,

Tsjongejonge, wat een weertje he Morgen wordt het zo'n 30 graden en ik ga lekker met een vriendin van me naar het zwembad. Zij is nu 36 weken zwanger en we hebben beiden verlof, dus dat is wel gezellig. Afgelopen paar dagen ben ik bij mijn zusje geweest. Ze heeft 3 jaar een relatie gehad en dat is nu uit, dus ze was nogal verdrietig. Gelukkig gaat ze vrijdag met vriendinnen naar Salou, dus dan zal ze zich vast wel vermaken. Verder geniet ik wel van mijn verlof hoor. Lekker omrommelen in huis...... Maandag heeft een vriendin van mij de wieg gebracht die we van haar mogen lenen. Die zetten we eerst in de woonkamer. Verder lekker alles uitwassen, strijken, opruimen, schoonmaken. Heerlijk.....
Lichamelijk merk ik dat het echt wel zwaarder word om die buik mee te sjouwen

Dieltje, leuk he, dat namen verzinnen! Wij zijn er eigenlijk sinds een paar weken pas echt uit wat het gaat worden. Het is ook zo moeilijk. Je hebt zoveel te kiezen! Maar wel leuk hoor! Willen jullie bij de 20 weken echo ook weten wat het gaat worden? Dan hoef je nog maar over 1 geslacht na te denken he?!

Wendy, meid, ik had het met een week of 30 ook wel wat gehad hoor. Op een gegeven moment verloor ik ook echt mijn concentratie op het werk en kwam me maar weinig uit handen. Ben nu toch wel blij dat ik 6 ipv 4 weken van tevoren ben gestopt! BEn erg benieuwd naar jullie namen. Wij hebben ook gekozen voor een Friese naam.

Westerhoutje, Wat leuk dat je zo creatief bent! Erg knap hoor! Er zijn tegenwoordig nog maar weinig mensen die kunnen breien, haken, etc. Lijkt me super dat je je eigen babykleertjes kunt maken!

Dais, zo weer terug uit Barcelona!!! Je hebt ook niet te klagen zeg In het begin had ik ook veel geelverlies in plaats van witverlies hoor! Zou me er dus geen zorgen over maken. Wel vervelend dat je steeds zo'n kramp hebt, maar ook dat is normaal in het begin. Hopelijk kom je met wat paracetamol de tijd door!

Pien, hoe gaat het met je? En hoe doet Maarten het nu? Ben je hem nog steeds aan het inbakenen?

Marleentje, alles goed? Je wordt thuisblijfmama, las ik. Fijn dat je straks alle tijd met Lotte door kunt brengen?

Maartje, lang niet gezien? Hoe gaat het? En is het werken/moeder zijn wat te combineren?

knuffel An

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:59
An

Online Status Bekijk profiel
Wendy, nog een tip tegen die 'ongelukjes': Voordat je niest of lacht je bekkenbodemspieren aanspannen. Dit doe je door alle ''gaatjes'' van onderen ''dicht te knijpen''. Je kunt ze ook trainen door ze 10 x achterelkaar kort dicht te knijpen en weer lost te laten en dit zo'n 3x per dag. Geleerd op de zwangerschapscursus.... Succes!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:05
Dais

Hi An!

Wat vervelend voor je zusje. Salou zal haar goed doen. Afleiding is het beste medicijn.

Heerlijk dat je verlof hebt met 30 graden. Pfff. Zwembad is heerlijk. Fijn voor je dat je vriendin ook zwanger is. Is toch veel gezelliger. Ik had ook een vriendin die gelijk zwanger was maar ze heeft mij keihard laten vallen toen ik mijn miskraam in januari kreeg. Eind augustus begin september moet zij bevallen en ik had dus ook moeten bevallen dan. Maar goed daar moeten we maar niet meer aan denken.

Dus je weet de naam/namen al? Jongetje krijg je toch? Super man!
Wanneer ben je precies uitgerekend?

Dus geel verlies is normaal. Ja ik ben zo onzeker. En kan het verder aan niemand vragen want niemand weet het haha.
Ik was net bij de psych en wilde het vertellen maar ook niet gedaan haha. Het is ons geheim.

Liefs en geniet van je dag morgen.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:57
Dieltje

vanaf het werk
Hey meisjes,

Effe laten weten dat ik wel alles gelezen heb maar geen tijd heb om verder te reageren.
Hopelijk morgen weer!!
Waarschijnlijk volgende week weer internet,ik hoop het voor ze want ben het behoorlijk zat!!

Dikke kus aan allemaal

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:58
Dais

Dieltje dikke kus terug.

Pfff warm, ik ben helemaal opgezwollen.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:42
pien

Ja dames, je bekkenbodem trainen is erg goed....... Tijdens de zwangerschap heb ik dat niet gedaan. Maar na een bevalling is dit ook rg belangrijk. Veel vriendinnen hebben het er over dat zij urine verliezen tijdens het niezen. Ook trampoline springen kunnen zij niet meer zonder ... een tena lady

Ik moet zeggen dat ik mij ook erg druk heb gemaakt over mijn "onderkantje" maar nu alles weer op zijn plek lijkt te zitten.

Met Maarten gaat het goed, als ik mij maar aan de structuur houdt. Maandag ben ik om 9 uur met hem naar de dokter geweest en dan is mij zoooooo moe dat hij daardoor moeilijk in slaap komt.... Het liefst blijf ik de hele dag thuis en pas mij aan op het ritme van Maarten. Boodschapje doen als mij even wakker is..... en ik heb Maarten ook wel eens in bed laten liggen als ik Pieter van school moest halen. De eerste keer is heeeeeel spannend maar ik ben max 10 minuutjes weg.

Morgen ga ik voor de tweede keer met Maarten naar de kinderfysio, ik hoop dat zij erachter kan komen of Maarten toch nog ergens last van heeft.....

Meiden geniet nog even van het mooie weer, de regen komt er aan..

Gr Pien

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 23:21
Westerhoutje

Poeh...druk!!
Vandaag een mega omzet gedraaid...mijn werkgevers zullen blij zijn.

Hier is alles prima, we zijn hard aan het door bikkelen hier in huis.
En we hebben besloten alle klussen zelf te gaan doen want als we nog langer moeten wachten op mijn schoonouders is het kindje al volwassen en kan hij/zij het huis uit.....
Bah!!! Ik kan ze op dit moment helemaal niet uitstaan.
Ze willen niet afspreken om te komen helpen omdat we eerst daar heen moeten voor ze weer hier komen. we zijn natuurlijk al zo lang niet geweest....
PFFFFFF GRRRR Nog geen 3 weken geleden zijn we geweest en daarvoor zowat elke week. Wanneer zijn hun hier voor het laatst geweest?? Eind april. En het afgelopen half jaar ook maar 3 keer.
Nou poeh poeh als je zo klaagt over dat je ons zo weinig ziet moet je vooral zelf niet vaker langs komen.....
Zooooo dat heb ik er ook even uit gegooid!!!

Hier verder alles goed hoor, lekker druk. Leuk druk ook.
Maar de warmte..... Mijn voeten zijn opgezwollen....en moe.
Ik krijg nou elke avond van mijn ventje een heerlijke massage..

Zo lekker even aan het ego trippen geweest.

An: Fijn om te horen dat het goed gaat met je.
Heb je verstevigingsbanden of ondergoed voor je zware buik?? Het schijnt wel te helpen.
Heerlijk even zwemmen, dat zal je lijf goed doen. En misschien nog een beetje afkoelen ook. Morgen zal het toch heel erg afkoelen begreep ik. Onweer en hagelbuien zijn voorspelt. Hoe gek moet het worden??

Wendy: Ja dat huishouden is prachtig Ik werk ook inderdaad met lijstjes. Maar niet alleen voor het huishouden. Alles moet ik opschrijven anders vergeet ik het gewoon.
Dat internet gedoe snap ik nog niet helemaal. maar jammer dat je er telkens naast zit.
Ik kijk wel eens op gratisafhalen.nl Daar zitten leuke dingen tussen. Misschien zijn er daar nog wel paardenspullen te krijgen.

Pien: suc6 morgen bij de fysio. Hopelijk vergt het niet te veel Maarten en blijft hij een beetje in het ritme. Heeft hij nog last van de warmte?? En jij?
Vorige week was ik bij de etos en daar zag ik een gewichtje wat je in je onderkantje in moet brengen. Dan moet je gaan staan en je spieren aanspannen om hem binnen te houden. De eerste tijd zal het niet gaan maar na een tijdje merk je dat je hem goed VAST kan houden. Dit is dus een hele goede oefening om je bekkenbodem spieren te trainen. Ik was hier al tijden naar opzoek en ben blij dat ik hem gevonden hem. Misschien is het ook wat voor jou.

Dieltje!!! Miss you

Dais: Het paracetamolletje zal je best hebben helpen ontspannen. Ik leg er meestal een pittezak op. Maar met dit weer......
We gaan nog een weekje naar parijs en dan is het uitlopen tot half oktober als ik met verlof kan.
Mijn afscheiding is ook wel verschillend van kleur hoor, soms is het zelfs heel waterig. Meestal is het nu wit.

Ik heb trouwens mega last van droge jeukende tepels en tepelhoven. Om gek van te worden. Ik smeer het elke avond vet in. Ze zijn enorm zacht en de huid is erg dun. Heeft iemand een tip??
Is er misschien een speciaal cremetje voor ofzo?
Het staat zo raar als ik midden in de zaak ineens ga lopen krabben....
hihihi ik zie de gezichten al voor me....hihihihih

meiden ik ga naar bed.
Dikke knuffel
Westerhoutje

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:56
maartje

hoi

Hier ben ik weer. Het is even geleden. Heb het druk gehad op het werk dat ik 's avonds geen puf meer had om iets te typen. Heb wel alles gelezen natuurlijk. Wil wel op de hoogte blijven.

VErder gaat alles goed. Jens is nu alles aan het ontdekken. En is dus sneller afgeleid tijdens de fles. Hij stopt ook heel zijn hand in zin mond. En ;s morgens als je hem uit bed wil halen dan ligt hij dwars in bed. Weer iets nieuws.

Vandaag weer bij de fysio geweest. Gaat steeds beter en dadelijk voor een intakegesprek naar het kinderdagverblijf.

Hoe is het met jullie?

gr Maartje

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:04
Wendy

hoihoi, hiero alles kits! alhoewel: we mogen wel IETSJE meer regen hebben hoor, mijn arme kereltje moet anders nog gaan sproeien en dat betekend nog 30 uur werk in de week, bovenop de 110 die hij al maakt.... dus stuur die regen maar deze kant op!!! pukkie is lekker bezig, ik heb nu echt het gevoel dat ik met z'n tweetjes ben. ik begin er ook meer mee te aaien en te praten enzo. nog 9 weken en dan nooit meer met z'n tweetjes, ja pas over 30 jaar weer!

maartje intakegesprek? maar jens was toch al bij de kinderopvang?

oooo westerhoutje, heb jij ook van die zeurders als schoonouders. nou let op, het kan nog erger: die van mij wonen NAAST ons! brrrrr, a nigthmare has come true! doe dat kamertje maar lekker zelf hoor, anders moet je het later nog vaak aanhoren en complimentjes blijven geven als ze eenmaal iets klaargespeeld hebben, daar word je doodmoe van!
1 tip: uierzalf! wij hebben het hier in emmers van 5 kilo, hahaha, maar je kunt een klein potje halen bij de kruidvat ofzo. dat helpt erg goed. mijn tepels zijn ook raar hoor. veel kleine velletjes erop en de tepelhof is helemaal niet meer rond maar gevlamd. soms is de tepel rauw, maar er gebeurd op het moment nog niets mee! (tja, alleen het gebruikelijke he... want mijn man vindt ze nu wel HEEEEEL interessant! hahaha)

hoi pien, succes met maarten meid... je gunt hem de beste zorg dus binnenkort is hij helemaal pijntjes-vrij. veel meer mensen gaan tegenwoordig eerder los met de baby's na de bevalling. je hoeft een ontevreden babytje gelukkig niet zomaar meer te accepteren. misschien heeft hij toch wat last van de bevalling of de krappe tijd in de baarmoeder. ze kunnen krap zitten hoor: een klant van mijn man heeft een zoontje gekregen en die mist een oortje. aan 1 kant zit een "frummeltje" ze vermoeden dat hij dramatisch tegen de wand aan heeft gezeten en zo de bloedomloop heeft afgekneld. heel sneu natuurlijk maar het geeft maar weer eens aan wat voor krappe bedoeling het daarbinnen is!

dais: brandnetelthee! dat helpt erg goed bij opgezwollen-heid! ik denk soms dat ik ook opgezwollen ben maar die 10 extra kilo's moeten toch ergens zitten he! dus waarschijnlijk heb ik gewoon dikkere benen en armen en hoofd (en buik... hahaha!)

hey dieltje! tot snel meid!

hey ann! met mijn bekkenbodemspieren zou ik een showtje kunnen geven, die zijn oer- en oersterk! maar (vooral als ik sta) kan ik merken dat als ik nies ze toch verslappen en aan de ene kant ben ik daar wel blij mee want dat is beter voor de baby he! en misschien kan ik zo inscheuren of een knip voorkomen. heb jij ook al oefeningen gekregen voor na de bevalling? ik wel, zelfs op dag 1 na de bevalling moet je al aan de slag. ik ben vast van plan om het te doen, maar of ik er dan aan denk??? gokt jouw verloskundige het gewicht ook? ik hoor van zoveel meiden schattingen over hoe zwaar de baby nu zou zijn maar mijn verloskundige doet dat niet.
hoe gaat het met je zus?

oooooo ik ben toch zooooo verliefd op pukkie! hij trapt zo heerlijk de hele dag! ik kan me nu al voorstellen dat vrouwen dat missen als ze zijn bevallen! deze periode mag van mij eeuwig duren. zo, dat mag ook weleens gezegd worden toch, hahaha!
x
wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina