Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 13:48 Dieltje | vanaf het werk Hey Dais, Ja je verteld dat je al zo een buikje hebt dan zou dat best kunnen he!! ![]() Lijkt mij maar eng een tweeling maar goed ik vind het nu ook eng dus veel verschil geeft het niet,hihi!! Heb je al een afspraak durven maken bij je gyn?? Waarom ga jij zoveel naar het buitenland,ik ben jaloers ![]() Nee nog geen foto van me buik,we hebben nog geen internet thuis en hier is de pc te oud om het erop te zetten en kan hier niet bij me profiel. Dus nog effe geduld!! ![]() Hai Wendy, Ojee ook problemen gehad met Orange?? Ze zijn zeker duur de film camera's maar wel een goede om een twee in één te kopen,zou dan eens kijken wat ze aanraden op consmentengids.n site!! Hiet gokken wij trouwens het zelfde al jullie thuis,ik denk een jongen en me man een meisje,hahaha!! We zullen zien he,hoe is het met de misselijkheid?? Hey Westerhoutje, Je bent gewoon een held!!! ![]() Ja je hebt blijkbaar toch genoeg kunnen doen om die persoon nog wat tijd te geven tot hij bij het ziekenhuis was he!! Wees maar trots op jezelf!! Leuk dat jij het geduld hebt voor een nieuwe hobby,ik voel me erg rusteloos en kan me echt niet concentreren op het moment terwijl er nog zat te doen is in huis!! Leuk idee trouwens,hetkamertje zal wel heeel gaaf worden!! Nee voel me guppy nog niet,denk ik ![]() Gebruik de angelsound nog steeds best veel dat is nu nog mijn bevestiging he!! Succes met de opruim woede,haha!!! Hoi Pien, Zo leuk om elke keer weer wat nieuws te lezen over jou en je nieuwe zoon!! Hoe voel je je voor de rest,heelt alles een beetje?? Hai An, Eindelijk komt nu de rust voor jou he!! Wel rust nemen dan he anders schiet het nog niet op!! ![]() Hebben je collega's nog leuk "afscheid" genomen?? Gefeliciteerd met je ventje!! ![]() Maartje en marleentje alle oke?? Kiki,hou je het allemaal een beetje vol?? Komen jullie er een beetje uit met de namen?? Wij hebben afgesproken om elk een jongensnaam uit te kiezen en elk een meisjes naam voor 22 juli (20 weken echo,en verjaardag van me man) En dan gaan we de knoop door hakken,hahaha!! Dikke kus meiden tot snel!! ![]() |
| 02/07/2008 @ 16:57 Dieltje | vanaf het werk Hey meisjes, Effe laten weten dat ik wel alles gelezen heb maar geen tijd heb om verder te reageren. Hopelijk morgen weer!! Waarschijnlijk volgende week weer internet,ik hoop het voor ze want ben het behoorlijk zat!! Dikke kus aan allemaal ![]() |
| 02/07/2008 @ 16:58 Dais ![]() | Dieltje dikke kus terug. Pfff warm, ik ben helemaal opgezwollen. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Je zelf voor de gek houden

Morgen wordt het zo'n 30 graden en ik ga lekker met een vriendin van me naar het zwembad. Zij is nu 36 weken zwanger en we hebben beiden verlof, dus dat is wel gezellig. Afgelopen paar dagen ben ik bij mijn zusje geweest. Ze heeft 3 jaar een relatie gehad en dat is nu uit, dus ze was nogal verdrietig. Gelukkig gaat ze vrijdag met vriendinnen naar Salou, dus dan zal ze zich vast wel vermaken. Verder geniet ik wel van mijn verlof hoor. Lekker omrommelen in huis...... Maandag heeft een vriendin van mij de wieg gebracht die we van haar mogen lenen. Die zetten we eerst in de woonkamer. Verder lekker alles uitwassen, strijken, opruimen, schoonmaken. Heerlijk.....

Mijn voeten zijn opgezwollen....en moe.