[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/10/2006 @ 16:26 Evie | Hoi, op 14 augustus heb ik een kijkoperatie ondergaan, omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Gelukkig is mijn eileider gespaard gebleven. Na de operatie stond mijn HCG op 1200, (voordien 4000) maar toen steeg het weer, ik heb toen een spuit met methotrexaat gekregen, toen steeg het wat, maar daalde terug maar niet genoeg dus heb ik een 2de methotrexaat gekregen. Toen daalde het goed, zodat het 2 weken geleden nog op 6 stond, vandaag bijna 2 maanden na de operatie ga ik de laatste keer voor een bloedtest. Nu zou het toch al op 0 moeten staan. Eindelijk kunnen we er een punt achter zetten. Maar nu moeten we nog 3 maanden wachten voor we opnieuw mogen proberen. Dat lijkt nu wel een eeuwigheid!!!! Maar ik wil ook geen risico's nemen om vroeger te beginnen, omdat er toch nog 20% kans is dat we dit opnieuw kunnen meemaken. Zijn er nog die dit hebben meegemaakt en hoe lang moesten jullie wachten? Wanneer kreeg je terug je maandstonden? En hoe lang duurde het bij jullie om opnieuw zwanger te worden? Vele groetjes Evie |
| 16/10/2006 @ 20:05 Jo | He evie, Stond het hormoon weer op 0?? Groetjes Jo |
| 08/03/2007 @ 11:36 | hoj mijn naam is debbie. Ik ben dinsdag bij gyneacoloog geweest. Ik had namelijk een verkoudheid. Maar wat ik daar te horen kreeg was erger dan die verkoudheid. 2 maand geleden heb ik een gewone miskraam gehad. Ik was onmiddellijk terug zwanger en dus dolgelukkig. Ik was dinsdag 1 week en 1 dag overtijd. Dus in mijn vijfde zwangerschapsweek. Normaal moet de gyneacoloog dan op echo een vruchtzakje zien. Dat was dus niet het geval. Er was niets te zien. Ik moest toen bloed laten trekken. HCG was goed gestegen maar kwam niet overeen met mijn 5 weken. Progesteron gehalte was wel goed. Gyneacoloog vermoedt dus een bbz. Daar ging mijn geluk. Nu moet ik morgen opnieuw voor echo en hopelijk is er dan wel een vruchtzakje te zien. Dan is mijn eisprong misschien een week later geweest? Maar kan dit? Ik ben altijd heel regelmatig. Ik ben vol zenuwen voor morgen. Ik hoop dat alles toch nog goed komt.groetjes debbie |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Buitenbaarmoederlijke zwangerschap