< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Kleuters » verjaardagsfeestje 4 jarigen, ideetjes?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Kleuters
verjaardagsfeestje 4 jarigen, ideetjes?
17/10/2006 @ 11:28
ikke

hoi,

Mijn zoontje wordt binnenkort 4 jaar, hij wil graag een verjaardagsfeestje, hij mag 5 a 6 kinderen uitnodigen.
Nu was mijn vraag :" wie heeft hier ervaring mee?" Ik wil de kinderen de hele dag vermaken, wil ze niet zomaar in het wild rond laten spelen want dan is er wel eens eentje die zich verveeld of dan gaan ze miss ruzie maken..
Wie ideetjes heeft voor spelletjes of originele dingen die we kunnen doen, kom maar op met de ideeën he

Link naar deze reactie
18/10/2006 @ 13:39
Mie

Online Status Bekijk profiel
Mijn zoon heeft onlangs zijn vijfde verjaardag gevierd.
Hij mocht 3 vriendjes uitnodigen. Met vier kinderen zijn we naar het bos geweest. Wij wonen aan de kust van NoorHolland nederland en zijn via de klimduinen bij Schoorl naar een grote vlakte in het bos gegaan.
Hier mochten de kinderen eerst lekker spelen. staan daar aardig wat klimbomen. In de tussen tijd hingen wij vier tasjes met hun naam op in de bomen. Deze moesten zij toen zoeken en nadat ze allemaal een tasje hadden mochten ze hem openen. Wat bleek.... er zaten een paar snoepjes, zakje chips en wat drinken in.
Na een lekkere versnapering. Gingen ze eerst touwtrekken en daarna zaklopen. dit vonden ze helemaal het einde.
Ook werden er nog een paar hardloopwedstrijden uitgevoerd en toen weer op naar huis.
Thuis aangekomen gingen we pannenkoekenbakken en eten.
We hebben van Tefal een pannenkoekenapparaat waar mee je 6 kleine pannenkoekjes kan maken.
De kinderen vonden dit helemaal geweldig en na het eten werd iedereen naar huis gebracht met hun mooi tas en een paar foto's (incl groepsfoto) van de dag.

Dave was heel blij met zijn feestje en heeft een hele leuke dag gehad.
En voor ons ;-) de dag koste haast niets. de tasjes hadden w e zelf gemaakt.

Succes met het vinden van een leuk kinderfeestje.
Groetjes Mie

Link naar deze reactie
18/10/2006 @ 21:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ben net terug van een middagje pottenbakken.
Ook ttl 6 kindjes, jongens en meisjes van 5 jaar!

Het was een groot succes !

Vandaag is mijn dochter ook op een feestje geweest,
koekjes bakken bij een echte bakker.

Ook heb ik laatst gehoord, pompoenen workshop.
Leuke pompoenhoofdjes maken.

Maar bovenstaande kun je natuurlijk ook thuis regelen.

Voor mijn oudste zoon hebben we de plaatselijk speeltuin afgehuurd, pappa's en mamma's erbij, helemaal gezellig!

Heel leuk is toch ook altijd de overdekte speeltuin.

Dit alles voorafgegaan aan zingen, even spelen, liedjes zingen , cadeautjes uitpakken, en daarna lekker wat eten met zijn allen.De dag vliegt om, en van enige ruzie's geen sprake.

Veel succes , groetjes,
Melanie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]