Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/05/2008 @ 22:52 ![]() | Alles nog steeds oke meisjes!! Zal zondag effe langs wippen met wat meer tekst!! Dikke kus!! |
| 26/05/2008 @ 09:45 Tine ![]() | Oef, ik begon ook al ongerust te worden. Zeg dames, ons Emilie is deze week al een half jaar geworden. Da gaat zoooooooooo snel zeg! ![]() Tine |
| 27/05/2008 @ 22:14 Dais ![]() | Dieltje! Super dat je 12 weken zwanger bent. Wat een opluchting. Ga nu maar genieten. Echt dat mag! Dais |
| 04/06/2008 @ 21:45 weentje ![]() | super dieltje je bent nu over het ergste heen dames hoe gaat het hier met iedereen hier gaat alles goed shania groeid zo snel morgen krjgt ze haar 3de prikjes |
| 11/06/2008 @ 11:36 weentje ![]() | tis stil hier |
| 16/06/2008 @ 12:47 lisette | Hallo meiden, Ik was dit topic kwijt. Manlief heeft onze pc geupload. Daardoor zijn al mijn gegevens weg...Handig. Dieltje, geweldig zeg dat je al zover bent. Meid wat heb ik het jou gegund. Nog even en dan ga je het voelen. Manon een nieuwe baan, van harte!! Ik heb het druk, maar ook veel zeer vervelende dingen meegemaakt. Maar gelukkig met Robin is alles goed. Hij is alweer 3 maanden. Liefs. Lisette |
| 20/06/2008 @ 21:45 Tine ![]() | Nu kom ik hier weer vaak kijken, en blijven jullie weg! ![]() Geen nieuwsjes dames? Tine |
| 23/06/2008 @ 14:17 Dieltje | vanaf het werk. Ja ja ben er nog!! ![]() We zijn aan het verhuizen en hebben nog steeds geen internet (er is wat fout gegaan bij orange )Hey Lisette, ![]() Gelukkig dat met Robin alles oke is!! Alweer drie maanden,verheug me op je verhalen!! Hai Weentje, Hoe gaat het met jou meisje?? Merk je nog dat ze zo vroeg geboren is?? En denken jullie al aan en tweede?? Hoi Tine, Lekker wezen zwemmen,leuk om die kleintjes in het water bezig te zien he!! Langs blijven komen hierzo dan he,doe ik het ook,hahaha!! Hey Manon, Gefeliciteerd met Stijn,wouw alweer een jaar ongelooflijk!!! Tuurlijk moet je weer even slikken als je terug denkt aan die dang het is tenslotte de nachtmerrie van elke vrouw om zo te bevallen denk ik he,je zal er met een ooit tweede ook wel over moeten praten lijkt mij?? Wij zijn vandaag weer voor controle naar het ziekenhuis geweest. Suiker is perfect en bloeddruk ook!! En 22 juli 20 weken echo !!!Kijk er nu al onwijs naar uit!!! We moeten wel in het ziekenhuis bevallen,is wat minder maar ja alles voor me guppy he!! Kom zo nel mogelijk terug wel hopen deze week internet te hebben maar je je weet het nooit bij Orange!!! ![]() |
| 30/06/2008 @ 13:54 Dieltje | vanaf het werk Hey Tine, Wat een mooie foto van je kids!! Gos wat word je dochter alweer groot zeg!! Zag dat jullie adoptie ook wel zouden willen overwegen?!?! Spannend hoor!! Hier gaat alles nog steeds goed!! Druk bezig in huis en er lijkt geen einde aan te komen zeg!! ![]() Maar ja ooit word het wel zoals we het echt willen,hahaha!! Hoe gaat het met de andere?? Kom op met die mooi verhalen van jullie mooit kids!! ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Het wil niet vlotten hier..

)
!!!