< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » Het wil niet vlotten hier..

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Moeilijk zwanger worden...
Het wil niet vlotten hier..
23/05/2008 @ 22:52

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Alles nog steeds oke meisjes!!
Zal zondag effe langs wippen met wat meer tekst!!

Dikke kus!!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:45
Tine

Oef, ik begon ook al ongerust te worden.
Zeg dames, ons Emilie is deze week al een half jaar geworden. Da gaat zoooooooooo snel zeg!

Tine

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 20:55

Hey Tine,
Hahaha Emilie al een half jaar,ja ja kleine meisjes worden groot he!!
Hoe vind je zoon het om een zusje te hebbeh??

Manon,Weentje en Lissette,Hoe gaat het met jullie??
En de kids??

Ja ja we zijn de twaalf weken voorbij en gisteren hebben we het hartje gehoord!!
Echt een heerlijk geluid zeg maar zo onwerkelijk!!
We hebben een kinderwagen gekocht van Quinny een tweedehands en rood kleurig,hij is echt mooi johhhh!!
Toch zal ik blij zijn als ik een dikke buik heb en me guppy heb gevoelt!!

Tot snel meiden,nog druk bezig met verhuizen en verbouwen dus soms duurd het effe voor ik hier weer ben!!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 21:32
Manon

Online Status Bekijk profiel
Hey Dieltje,
Wat een geweldig nieuws dat je de 12 weken voorbij bent en dat het nog steeds goed gaat!!! Ik ben echt heel blij voor je, en hoop dat de rest van je zwangerschap nu voorspoedig verloopt.

Tine, jeetje Emilie ook alweer 6 maanden, wat gaat het toch snel...

Nog 3 weekjes en dan wordt Stijn alweer 1 jaar!!! En ik moet zeggen dat het baby er nu ook wel écht vanaf is. Het is nu echt een ondernemende en ondeugende dreumes aan het worden. Wil de hele dag het liefst alleen maar staan, loopt kleine stukjes langs de tafel en de spijlen van de box, en tijgert verder in een rap tempo heel de kamer door (het kruipen heeft hij nogsteeds niet ontdekt...). Sinds vrijdag is hij ook weer een tandje rijker, en volgens mij komt de volgende er ook aan, want hij is een beetje koortsig. Ohja, hij is gister ook voor het eerst bij de kapper geweest, heeft nu stekeltjes, echt cool!!!
Mijn eerste week op m'n nieuwe werk zit er ook op. Wel enorm wennen, maar erg leuk. Nu deze week nog 2 dagen en dan lekker vakantie!!!

Tot snel weer,

Liefs Manon

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 22:14
Dais

Dieltje!

Super dat je 12 weken zwanger bent. Wat een opluchting. Ga nu maar genieten. Echt dat mag!

Dais

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 21:45
weentje

super dieltje je bent nu over het ergste heen

dames hoe gaat het hier met iedereen

hier gaat alles goed shania groeid zo snel morgen krjgt ze haar 3de prikjes

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 11:36
weentje

tis stil hier

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 19:47
Manon

hey hallo,

Hier ook weer eens een teken van leven van mij... We zijn even lekker anderhalve week op vakantie geweest, en daarvoor heel druk met werk, en nu met de voorbereidingen voor de verjaardag van Stijn. Onze kleine man wordt woensdag alweer 1 jaar!!! Wat vliegt de tijd toch...
Stijn heeft in de vakantie het kruipen ontdekt, en dat ziet er erg grappig uit. Verder kan hij als hij zich ergens aan vast kan houden ook kleine stukjes lopen, en hij probeert echt overal te gaan staan.
In de vakantie hebben we voor het eerst met hem gezwommen en dat vond hij helemaal geweldig!!!(dat hebben we dus vaak gedaan) En ook de speeltuin was erg leuk... Kortom, Stijn genoten, papa en mama ook een leuke vakantie...

Hoe ist met iedereen hier??
Dieltje, nog steeds alles goed???

Ga weer even verder met mijn wasjes opruimen, lang leve de vakantie hihihi, en zo voetbal kijken.

Tot gauw,

Liefs Manon

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 22:00
Tine

Hey!

Manon, zo te lezen heeft de vakantie jou deugd gedaan, je 'klinkt' erg vrolijk hoor!
Stijn een jaar al! Ja amai, wat vliegt de tijd... Enne,...denken jullie aan een tweede kindje???

Hier is alles OK, de kindjes doen het goed en mama en papa ook, hihi, dus niet echt iets spectaculairs te vertellen.
Wij zijn trouwens afgelopen week ook voor het eerst gaan zwemmen met ons Emilie. Toen we pas het zwembad binnenkwamen wou ze wel even een pruillip trekken, want ze vond het lawaai maar niks. Maar eens ze in het water was was het alleen maar plezier maken met de broer hoor!

Tine

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 12:47
lisette

Hallo meiden,

Ik was dit topic kwijt. Manlief heeft onze pc geupload. Daardoor zijn al mijn gegevens weg...Handig.

Dieltje, geweldig zeg dat je al zover bent. Meid wat heb ik het jou gegund. Nog even en dan ga je het voelen.

Manon een nieuwe baan, van harte!!

Ik heb het druk, maar ook veel zeer vervelende dingen meegemaakt. Maar gelukkig met Robin is alles goed. Hij is alweer 3 maanden.

Liefs.

Lisette

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 11:25
Tine

Lisette, als je je hart eens wil luchten, we zijn er hier voor je hé. Ik ben in elk geval blij dat je dit topic weer gevonden hebt. Dacht al dat je niet meer zou langskomen...

Tine

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 21:45
Tine

Nu kom ik hier weer vaak kijken, en blijven jullie weg!

Geen nieuwsjes dames?

Tine

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 22:15
Manon

Hoi hoi,

Ik ben er ook nog hoor!!! Had het alleen ff druk...

Woensdag hadden we groot feest, want Stijn vierde zijn eerste verjaardag!!! Heel dubbel, had de dagen ervoor wel veel last van dat alle nare herinneringen van mijn bevalling weer bovenkwamen, maar woensdag hebben we echt van zijn verjaardag genoten en het feestje was erg geslaagd!!!
Nu weer over tot de orde van de dag en weer aan het werk na mijn vakantie. Moest gister wel weer even inkomen, maar vandaag moest ik meteen een nieuwe collega inwerken... Eigenlijk best zot als je bedenkt dat ik daar ook pas 2 weken effectief heb gewerkt... Maar blijkbaar hebben ze vertrouwen in me, en dat geeft een goed gevoel!!!

Dieltje, hoe ist met jou??? Ik ben heel benieuwd hoe het gaat...

Tine, bij Stijn eenzelfde reactie toen hij voor het eerst in het zwembad was, maar daarna vond hij het geweldig!!! Enne... vooral blijven komen hier he...

Lissette, ik sluit me helemaal bij Tine aan, je kunt hier altijd je hart luchten he als je daar behoefte aan hebt. Fijn dat het met Robin allemaal goed gaat. Wat een poepie is het toch (had ff bij de foto's op je hyves gekeken).

Nou, dit was het wel weer even, ga nog ff lekker op de bank hangen.

Liefs Manon

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 10:06
weentje

manon nog gefeliciteerd met stijn zijn verjaardag fijn dat het toch een leuke geslaagde dag is geworden
ik denk ook nog vaak terug aan me bevalling die liep ja ook niet leuk

dieltje ben je er nog we horen niks meer van je alles nog goed met jou en je beebje

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:17
Dieltje

vanaf het werk.
Ja ja ben er nog!!
We zijn aan het verhuizen en hebben nog steeds geen internet (er is wat fout gegaan bij orange)

Hey Lisette,
Gelukkig dat met Robin alles oke is!!
Alweer drie maanden,verheug me op je verhalen!!

Hai Weentje,
Hoe gaat het met jou meisje??
Merk je nog dat ze zo vroeg geboren is??
En denken jullie al aan en tweede??

Hoi Tine,
Lekker wezen zwemmen,leuk om die kleintjes in het water bezig te zien he!!
Langs blijven komen hierzo dan he,doe ik het ook,hahaha!!

Hey Manon,
Gefeliciteerd met Stijn,wouw alweer een jaar ongelooflijk!!!
Tuurlijk moet je weer even slikken als je terug denkt aan die dang het is tenslotte de nachtmerrie van elke vrouw om zo te bevallen denk ik he,je zal er met een ooit tweede ook wel over moeten praten lijkt mij??

Wij zijn vandaag weer voor controle naar het ziekenhuis geweest.
Suiker is perfect en bloeddruk ook!!
En 22 juli 20 weken echo !!!
Kijk er nu al onwijs naar uit!!!
We moeten wel in het ziekenhuis bevallen,is wat minder maar ja alles voor me guppy he!!

Kom zo nel mogelijk terug wel hopen deze week internet te hebben maar je je weet het nooit bij Orange!!!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 23:18
Tine

Manon, leuk verjaardagsfeestje, leuke dingen op het werk. Het gaat wel goed nu hé?

Dieltje, bij jou loopt het ook goed hé! Fantastisch hoor!!!

Geen nieuws verder, alles gaat hier z'n gangetje. Ik heb net mijn profiel eens 'opgekuist' en er 2 mooie fotootjes opgezet van de kindjes!

Tine

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 13:54
Dieltje

vanaf het werk
Hey Tine,
Wat een mooie foto van je kids!!
Gos wat word je dochter alweer groot zeg!!
Zag dat jullie adoptie ook wel zouden willen overwegen?!?!
Spannend hoor!!

Hier gaat alles nog steeds goed!!
Druk bezig in huis en er lijkt geen einde aan te komen zeg!!
Maar ja ooit word het wel zoals we het echt willen,hahaha!!

Hoe gaat het met de andere??
Kom op met die mooi verhalen van jullie mooit kids!!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:59
Manon

Hoi hoi,

Dieltje, wat fijn om te horen dat het zo goed gaat, keep on going!!! Heb je nog last van kwaaltjes of voel je je goed??
Zo'n huis, ach ja, wij wonen er nu al een jaar en er zijn nog steeds dingen die gedaan moeten worden... Je blijft gewoon bezig hihi...

Tine, leuke foto's!!! Wat worden ze al groot he...

Lisette en Weentje, hoe ist met jullie???

Hier eigenlijk weinig te melden. Krijg in oktober in Nijmegen onderzoeken naar de oorzaak van het Hellp-syndroom en dan geven ze aan de hand van alle uitslagen ook een kansberekening op herhaling. Is alleen wel heel vervelend dat er zo'n onwijs lange wachtlijst is, en de afspraak die ik had moest ook nog eens verschoven worden, grrr... We zijn nu aan het kijken of het in Maastricht misschien eerder kan.
Stijn vind het heerlijk om buiten in de zandbak te spelen en door de tuin te kruipen, echt leuk om te zien. En hij loopt ook al goed aan de hand en heel trots achter z'n loopwagen, echt cool.

Groetjes maar weer!!!

Liefs Manon

[Laatst gewijzigd door Manon - 30/06/2008 @ 22:00] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina