[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/10/2006 @ 19:07 ilse | Hoi, We waren altijd van plan geen voorkeur op te geven voor een jongen/meisje. nu zijn er veel mensen die ons zeggen dat jongens meer gediscrimineerd worden wat is jullie mening hierover |
| 22/10/2006 @ 20:09 Veroniek | Ik weet het echt niet hoor, Ilse. Ik denk dat discriminatie veel meer afhankelijk is van de sociale omgeving waarin je woont en het karakter van het kind dan van het geslacht. Ik heb in mijn groepen kindjes gehad die scheef bekeken werden omdat ze een bril droegen, omdat ze chinees waren (meisjes), omdat ze bijles moesten volgen, omdat ze klein waren van gestalte,... noem maar op. Een indische jongen die in het buitengewoon onderwijs zat, en bijna pikzwart van huid werd dan wel weer goed opgenomen in de groep. Je kunt het volgens mij niet voorspellen. Wij gaan in geen geval op basis van mogelijke discriminatie een keuze maken hoor... |
| 24/10/2006 @ 17:43 ilse | Wij hebben ons (pos ) vonnis toegekregenwe zouden opteren voor ethiopie. we zijn al bij roh geweest en gaan nog naar fiac roh wist te vertellen dat met de keuze meisje/jongen het 90% zeker is dat het een jongen is, omdat blijkbaar (momenteel) meisjes populairder zijn. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

jongen of meisje

) vonnis toegekregen