[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/10/2006 @ 07:13 Arrel | persoonlijk zou ik voor de Firstwheels City Twin gaan de mutsy duozit is niet geschikt voor kleine baby's |
30/10/2006 @ 09:42 ![]() | Bedankt voor je reactie maar 2 naast elkaar lijkt me zo onhandig op het trotoir en in winkels?! |
| 06/04/2007 @ 12:08 | Dag allemaal, Ik weet het allemaal niet meer. Ik ben nu zwanger van mijn tweede kindje en moet nog drie maanden voor de bevalling. Mijn zoontje is nu 2.5 jaar en dus 2 en acht maanden als de anderen geboren wordt. Hij wil wel veel lopen maar naar de stad lopen dat is toch echter iets te veel allemaal. Dus heb ik al echt goed om me heen gekeken wat nu het beste is voor onze kinderen. Maar ik heb ook niet zo'n groot budget om uit te geven. Kan iemand mij vertellen wat ik nu het beste kan kopen. Ik heb van diverse wagens achter elkaar en naast elkaar uitgeprobeerd en alles op een rijtje gezet maar ik weet het gewoon echt niet meer. Duss Helllp kan iemand mij echt een goed advies geven???? ![]() |
| 08/04/2007 @ 22:04 wendy | Hallo, hier even een reactie van Wendy, ik heb drie kindjes eentje van 2,5j eentje van 17mnd en eentje van 3 mnd en ik heb de dubbele buggy van x adventure de twinco, ben hier heel tevreden van hij heeft luchtbanden, de kindjes zitten naast elkaar en ik kan toch heel makkelijk elke winkel binnen. Ik gebruik de buggy voor mijn twee oudste en voor de kleinste heb ik twee hele goeie draagdoeken. De buggy heeft mij maar 260 euro gekost en de zitjes kunnen helemaal plat zodat er ook een babyke direct in kan. Groetjes |
| 10/04/2007 @ 00:05 Fab | Hoi, Wij hebben deze: http://www.babybuggy.nl En zijn er supertevreden over!! (kindjes schelen 21 maanden) Is specifiek voor kindjes van verschillende leeftijden want er kan slechts 1 kindje liggen. Ze kunnen nadien wel met 2 zitten natuurlijk. Is heel licht, superwendbaar en makkelijk in de auto mee te nemen. Groetjes, Fab |
| 15/04/2007 @ 13:22 mamaS | Kijk anders ff op kleinedreumes.nl Daar vind je een los zitje wat je voor je kinderwagen kunt bevestigen. Net als een meerijplankje maar dan om op te zitten. mamaS |
| 07/05/2007 @ 16:36 Lies | Hallo, Onze meisjes verschillen 18 md (zijn nu 25 en 7md)en na lang twijfelen heb ik enkele maanden geleden toch een dubbele buggy gekocht (McLaren Twin Triumph). Wij zijn hier heel tevreden van. Past vlot door een gewone deur, is gemakkelijk inklapbaar en neemt niet veel plaats in. De zitjes zijn verstelbaar en zijn naast elkaar. Is wel vooral geschikt als "stadsbuggy", met kleine zwenkwieltjes. Wij (en onze meisjes) hebben hier nog geen spijt van gehad. Als je interesse hebt, kijk dan eens op Maclarenbaby.com |
| 14/06/2007 @ 13:44 sofie ![]() | Hallo Pooh Ah ikke ook, straf. Heb nog een goeie duo wagen gevonden. http://www.verboomkinderartikelen.nl sofie |
| 28/08/2007 @ 15:23 CindyVW ![]() | Misschien 'stroller connectors' ? Dan kan je de buggy van je oudste vastmaken naast de kinderwagen van de jongste ... Is veel goedkoper dan een duowagen ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Dubbele kinderwagen