< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's voeding » zoontje 13md. drinkt weinig

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Baby's voeding
zoontje 13md. drinkt weinig
30/10/2006 @ 10:42
snufje

Online Status
Hallo,

Mijn zoontje van 13 maanden drinkt 's morgens en 's avonds zijn flesje maar door de dag wil meneertje bijna niets drinken.
Geen melk, geen water, geen fruitdrankje zoals roosvicee of liga, olvarit enz..
Maak mij hier soms zorgen om en zou toch willen dat hij wat meer zou drinken.
Soms heeft hij geen zin in zijn flesje 's morgens en drinkt dan bijna niets voor zijn flesje 's avonds..
Enige tips of herkenbaar voor iemand

alvast bedankt
Groetjes Snufje**

[Laatst gewijzigd door snufje - 31/10/2006 @ 21:37] - Link naar deze reactie
30/10/2006 @ 16:15
bisous

Online Status Stuur bericht
hallo

Wel grappig Youmni is op dezelfde dag geboren als Matisse.

Heb je al geprobeerd om hem uit iets anders te laten drinken (Flesje, beker, beker met tuit, beker met rietje)
Kan soms helpen. Bij Youmni werkt het.

Groetjes en succes

Link naar deze reactie
30/10/2006 @ 20:34
snufje

Online Status
ja heb ik al geprobeerd maar zonder succes... toch wel raar hoor dat hij zo weinig drinkt...

ja grappig Youmni en Matisse zijn even oud

groetjes

Link naar deze reactie
30/10/2006 @ 20:55
bisous

Online Status Stuur bericht
hallo snufje,

Dan misschien een vragen aan kind en gezin (B) die weten misschien wel een antwoord
Groetjes,

Link naar deze reactie
02/11/2006 @ 12:37
SISI

Online Status
Hoi Snufje,

Of misschien proberen om wat extra water door het fruit te pureren, heeft ie toch weer wat vocht extra binnen...

Clint is ook niet zo'n drinker, maar gelukkig wel 3 x per dag melk, ik doe ook wat extra water door z'n fruit mengen.
Als je z'n velletje oppakt van bv z'n arm of been en het blijft een beetje zo staan als je het loslaat, dan heeft ie echt vocht tekort.

Link naar deze reactie
02/11/2006 @ 15:04
snufje

Online Status
Hoi Sisi,

Dank voor je reactie... ga ik straks doen.
Gisteren heeft hij wat appelsap gedronken met een rietje. Is weer iets nieuw en dan krijg ik hem toch wat aan het drinken.

groetjes en dikke proficiat met je zwangerschap

Snufje***

Link naar deze reactie
06/11/2006 @ 21:27
SISI

Online Status
Dank je Snufje, en laat even horen hoe het gaat!

Link naar deze reactie
07/11/2006 @ 22:13
snufje

Online Status
Hoi Sisi,

Het voorbije weekend heeft ons schatje toch wat gedronken.
Maar deze morgen wou hij zijn flesje melk niet...vond ik wel zielig want hij gaat 4 dagen naar de opvang en daar wil hij totaal niets drinken dus heeft hij vandaag pas om 16.30u voor de eerste keer een flesje melk gedronken.
Hij moet 's morgens om 6u uit zijn bedje en heeft dan niet onmiddellijk zin in zijn flesje en de onthaalmoeder krijgt hem al helemaal niet aan het drinken
Hij eet wel altijd heel goed maar drinken is toch wel een probleem hoor...

groetjes Snufje ***

Link naar deze reactie
15/11/2006 @ 22:47

Hoi Snufje,

Hopelijk kom jij hier nog eens lezen, want ik heb hetzelfde probleem. Mijn zoontje is sinds half oktober 1 jaar. Hij weigert water te drinken uit gelijk wat. Alleen een klein glaasje lukt een beetje, maar dat zijn dan ook heel kleine slokjes. Ik hoop dat dit wel snel betert, vooral vorige zomer was ik echt ongerust bij warm weer.

Groetjes.

Link naar deze reactie
16/11/2006 @ 20:12
snufje

Online Status
Hoi Clo,

Hier gaat het ietsje beter met het drinken...
Hij drinkt nu rond 16u nog een flesje groeimelk omdat hij dan al van 6u 's morgens niets meer gedronken heeft bij de onthaalmoeder want daar wil hij totaal niks drinken.

En heel soms na het avondeten een beetje water met wat liga in. Hij pakt dan zelf naar zijn flesje.
Ik probeer niks te forceren want dat maakt het alleen maar erger... Soep vind hij ook heel lekker dus dat is dan ook weer wat vocht en zo zoeken we verder he

Hopelijk drinkt jou schatje binnenkort ook terug beter..er zijn sommige baby's die niet graag water drinken en daar kan je weinig aan doen denk ik..

Toch nog veel succes en laat iets weten als het beter gaat he

groetjes, Snufje en Matisse (die al lang in dromenland ligt)

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 13:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo dames,

mijn zoontje is dan weer eerder een mindere eter...maar ik geeft hem 3 flessen van 210 beba... die mag hij blijven houden ook al eet hij.soms drinkt hij ze niet volledig leeg maar dat vind ik niet zo erg.
hij eet alles mee van tafel. lust hij iets niet dan laten we hem doen. meestal een boke me boter gaat er altijd in.

daartussen geef ik hem kleine flesjes (avent) met appelsiensap waar ik vaak water doorheen doe. soms krijgt hij ook wel een slokje koffie met veel water of cola.

alles wat we zelf doen mag hij mee doen.

misschien heeft hij er weinig behoefte aan, ik zou het altijd in zen zicht zetten dat hij er zelf bij kan. ik heb zelf onthaalmoeder geweest voor ik zwanger werd. en soms wilde de kindjes nie drinken. maar dat is niet te doen een hele dag.
dus nam ik ze echt op schoot en ze moesten echt wel minsten 50ml drinken. na een tijdje namen ze het vanzelf aan. en liepen ze met hun drinkflesje rond.

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]