[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/10/2006 @ 10:42 snufje | Hallo, Mijn zoontje van 13 maanden drinkt 's morgens en 's avonds zijn flesje maar door de dag wil meneertje bijna niets drinken. Geen melk, geen water, geen fruitdrankje zoals roosvicee of liga, olvarit enz.. Maak mij hier soms zorgen om en zou toch willen dat hij wat meer zou drinken. Soms heeft hij geen zin in zijn flesje 's morgens en drinkt dan bijna niets voor zijn flesje 's avonds.. Enige tips of herkenbaar voor iemand alvast bedankt Groetjes Snufje** |
| 30/10/2006 @ 20:34 snufje | ja heb ik al geprobeerd maar zonder succes... toch wel raar hoor dat hij zo weinig drinkt... ja grappig Youmni en Matisse zijn even oud ![]() groetjes |
| 30/10/2006 @ 20:55 bisous ![]() | hallo snufje, Dan misschien een vragen aan kind en gezin (B) die weten misschien wel een antwoord ![]() Groetjes, |
| 02/11/2006 @ 12:37 SISI | Hoi Snufje, Of misschien proberen om wat extra water door het fruit te pureren, heeft ie toch weer wat vocht extra binnen... Clint is ook niet zo'n drinker, maar gelukkig wel 3 x per dag melk, ik doe ook wat extra water door z'n fruit mengen. Als je z'n velletje oppakt van bv z'n arm of been en het blijft een beetje zo staan als je het loslaat, dan heeft ie echt vocht tekort. |
| 02/11/2006 @ 15:04 snufje | Hoi Sisi, Dank voor je reactie... ga ik straks doen. Gisteren heeft hij wat appelsap gedronken met een rietje. Is weer iets nieuw en dan krijg ik hem toch wat aan het drinken. groetjes en dikke proficiat met je zwangerschap Snufje*** |
| 06/11/2006 @ 21:27 SISI | Dank je Snufje, en laat even horen hoe het gaat! |
| 07/11/2006 @ 22:13 snufje | Hoi Sisi, Het voorbije weekend heeft ons schatje toch wat gedronken. Maar deze morgen wou hij zijn flesje melk niet...vond ik wel zielig want hij gaat 4 dagen naar de opvang en daar wil hij totaal niets drinken dus heeft hij vandaag pas om 16.30u voor de eerste keer een flesje melk gedronken. Hij moet 's morgens om 6u uit zijn bedje en heeft dan niet onmiddellijk zin in zijn flesje en de onthaalmoeder krijgt hem al helemaal niet aan het drinken ![]() Hij eet wel altijd heel goed maar drinken is toch wel een probleem hoor... groetjes Snufje *** |
| 15/11/2006 @ 22:47 | Hoi Snufje, Hopelijk kom jij hier nog eens lezen, want ik heb hetzelfde probleem. Mijn zoontje is sinds half oktober 1 jaar. Hij weigert water te drinken uit gelijk wat. Alleen een klein glaasje lukt een beetje, maar dat zijn dan ook heel kleine slokjes. Ik hoop dat dit wel snel betert, vooral vorige zomer was ik echt ongerust bij warm weer. Groetjes. |
| 16/11/2006 @ 20:12 snufje | Hoi Clo, Hier gaat het ietsje beter met het drinken... Hij drinkt nu rond 16u nog een flesje groeimelk omdat hij dan al van 6u 's morgens niets meer gedronken heeft bij de onthaalmoeder want daar wil hij totaal niks drinken. En heel soms na het avondeten een beetje water met wat liga in. Hij pakt dan zelf naar zijn flesje. Ik probeer niks te forceren want dat maakt het alleen maar erger... Soep vind hij ook heel lekker dus dat is dan ook weer wat vocht en zo zoeken we verder he Hopelijk drinkt jou schatje binnenkort ook terug beter..er zijn sommige baby's die niet graag water drinken en daar kan je weinig aan doen denk ik.. Toch nog veel succes en laat iets weten als het beter gaat he groetjes, Snufje en Matisse (die al lang in dromenland ligt) ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zoontje 13md. drinkt weinig