< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » Zwanger in het buitenland?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
Zwanger in het buitenland?
31/03/2008 @ 20:24
mama Loïc

Online Status Bekijk profiel
Hey!

Deze middag even bij de gyn geweest, alles dik inorde! Wel geen echo meer gehad...maar 20april komt er een splinternieuw echo machien naar tgroot ziekenhuis, en dan kunnen we eindelijk nog eens ons wondertje bewonderen!Morgen tickets belgië gaan kopen, stress!!

Onze tuinman is ontslagen, wij hebben het zelf niet gedaan, de landlord heeft gewoon gezegd dat hij hem niet meer op zn plot wou...

De vorige post vergeten zeggen dat we sinds vrijdag 1week geleden kittens hebben, 4prachtige schatjes werden vorige week vrijdag geboren, echt zalig!

Nog 9weekjes wachten op ons schatje, wat verlaaaaang ik!

nieuws vcan jullie???

liefs, barbara

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 10:23
Belinda vanuit Roemenië

Online Status
@Myra

Wij wonen in Salaj, in de buurt van Zalau. Ik ga naar een gyn in Zalau. Alles valt hier wel mee bij de gyn. Hij geeft superveel uitleg (meer dan mijn gyn in Belgiê) en heeft deftige aparatuur en alles is zeer netjes.
In welke streek wonen jullie? En hoe is het bij jou? Werken jullie hier?
Eigenlijk is zwanger zijn in Roemenië wel duur hé, allé, toch voor de roemeense mensen met een laag loon. Ik betaal 50 a 70 Ron per consultatie. Vorige keer nog eens 120 ron voor de bloedafnamen voor de dubbel test...
hebben jullie al kindjes? Wij hebben 2 zonen van 11 en 9 jaar en nu ben ik 3 maand zwanger van ons derde (hopelijk een dochter )

groetjes!

Belinda

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 17:36
mama Loïc

Online Status Bekijk profiel
Waar zitten jullie allemaal?
Hier alles ok! Aant aftellen! 1mei vertrek naar België.

Hebben wel een paar zware/droevige weken achter de rug. Twee collegas van mijn man zijn omgekomen in crash, 3april.
Waren collega's, vrienden, maar ook huisgenoten, toen we nog samen met hen in het crewhouse woonden.
Het leven gaat verder, kop op!

Laat zeker iets van jullie horen,
Liefs,
barbara

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 17:08

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

een kort berichtje, want vanuit een internetcafe. Wij zijn ondertussen terug in België, alles verloopt redelijk vlot. Onze container is blijkbaar ook al toegekomen en die laten we 2/6 tot bij ons brengen (we mogen pas op 1/6 in appartement, in Brussel). Ceci, ik schrijf dit vooral voor jou: blijkbaar mag je als normale persoon niet gaan lossen/overladen in de haven zelf, en dus is het "thuisbrengen" van de container de enige manier. Bij ons (naar Brussel centrum) is dat 375 euro transportkosten (plus douane- en dossierkosten, maar die heb je sowieso). Als je meer info wil, mail me dan eens en ik geef nog meer info over met wie wij samenwerken en zo. Mijn mail: bianca _ rosseel @ hotmail . com (ik schrijf het los omdat het anders niet mag denk ik).

Ga ook eens kijken op onze site (http://www.matthiasgaizka1.mijnbabysite.be) (nu een eentje achter Matthias zn naam, 't is een nieuwe site voor z'n tweede levensjaar), daar heb ik ook al een en ander over de verhuis geschreven.

We hebben nog geen internet thuis, maar ik kom zeker af en toe mijn mail checken. Deze topic niet meer tot we thuis weer geïnstalleerd zijn, maar ik wou toch absoluut Ceci kunnen informeren. En Barbara, 't is niet lang meer.. heel veel succes met de echo, de reis en de bevalling!!

Groetjes,
Bianca

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:10
mama loïc

Hey!
Bianca, blij dat alles vlotjes gaat...succes met jullie nieuwe nest! Ceci khoop dat bij jou ook alles vlotjes zal gaan!
Wij ondertussen terug in belgië, eerste week prachtig weer gehad, nu ist maar frisjes!
Ben gisteren bij de gyn geweest en ik heb reeds 1cm ontsluiting en het hoofdje is volledig ingedaald! hoe spannend! Mijn man komt pas volgende week donderdag 30mei toe, laat ons hopen dat we de bevalling samen kunnen doen! Enfin...tzal zijn wat het is...ik hou jullie op de hoogte!
Liefs
Barbara

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 19:17

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
veel succes Barbara!!!

Ik duim voor een hele vlotte bevalling (maar met de papa erbij natuurlijk) en een prachtige kraamtijd,
Bianca

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina