< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » wie uitgerekend begin juli?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
wie uitgerekend begin juli?
06/06/2007 @ 09:40
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi Esther,

ik begrijp je volledig wat dat slapen betreft!
ik slaap s nachts ook niet meer zo goed, moet er vaak uit om te plassen en geraak dan moeilijk weer in slaap en als ik dan toch slaap ben ik ook ieder uur wakker en s morgens langer blijven liggen lukt niet want heb tegen dan zodanig pijn aan men rug dat ik er echt uit moet!
ik gaf er niet graag aan toe maar nu kan ik niet anders meer en moet ik overdag al eens wat bijslapen of op de zetel liggen en rusten.
ik probeer ook om niet te laat meer ergens naar toe te gaan want de volgende dag ben ik telkens bekaf!
nuja er komen nog drukke tijden, zondag is t vaderdag, de week erop verjaart mijn man en komt gans de familie en de week erop zitten we nog met een trouwfeest.
ik ontzie het mij allemaal een beetje maarj die trouw kunnen we niet echt onderuit en ik wil men ventje zijn verjaardag ook niet zomaar laten passeren. ik hoop dat de familie t wat zal verstaan dat ik niet al te veel moeite zal doen en dat ze t niet te lang moeten rekken maar mijn ventje zal me wel goed helpen en zorgen dat het meevalt.
maandag gaan we terug naar de gyn, ben heel benieuwd wat die zal zeggen dan. gisteren ook naar een info avond van K&G geweest maar veel nieuws hebben ze daar niet meer kunnen vertellen, denk dat ik wat te laat in de zwangerschap ben daarvoor, maarja de lessen in maart waren voorbij zonder we het wisten en deze waren de eerst volgende. normaal is het nu nog 2 keer maar ik twijfel om te gaan, het gaat over de evolutie van de zwangerschap en dan de bevalling en de eerste uren erna maar dat hebben we al gehoord van de vroedvrouw ook.
ik heb niet meer op de weegschaal gestaan, ik hoop dat er niet veel meer is bijgekomen, ik let nu ook echt op op wat ik eet want men buik is al zo dik dat het soms ongemakkelijk is aan t worden. heb trouwens een nieuwe foto op t profiel gezet.
begin ook wat striemten te krijgen op mijn poep en billen dus ben extra voorzichtig nu. heb jij daar geen last van?
in t weekend zijn we nog eens naar de cinema geweest, was wel leuk en dan wat in de tuin gewerkt en hier binnen nog wat gedaan ook. heb nog wat kleertjes gewassen en bedlinenn enzo, ook mijn tas staat nu helemaal klaar. we zijn ook de cado voor peter en meter gaan bestellen.
nu is t nog even wachten om de wieg klaar te zetten en nog een paar kleine dingen maarja we zijn er zowat door denk ik. zal nu maar stoppen want zie dat het een lang verhaal is geworden...

groetjes en rust maar lekker wat deze namiddag

Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 10:03
M.

hoi Esther,

hoe is t ermee? heb je niet meer gehoord sinds vorige week
alles in orde toch? hoe was je weekend anders?
hier alles ok, heb deze nacht zaaaalig geslapen en voel me een stuk fitter dan vorige week ook!
en t is beginnen regenen en nu ferm afgekoeld dus dat doet ook deugd.
gisteren zijn we bij de papa's vaderdag gaan vieren dus die dag is snel gegaan.
zaterdag hebben we de parkbekleding gaan halen en deze ook uitgezet en t is echt prachig
ik kan niet laten van ernaar te kijken en droom er al helemaal bij weg....
vanavond naar de gyn, ben benieuwd wat hij zal zeggen en ik laat je t morgen dan wel weten

groetjes en tot gauw

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 09:44
M.

hoi Esther,

gisteren dus terug naar de gyn geweest en er is nog niets veranderd bij 2 weken geleden. de is nog niet ingedaald en ook nog geen opening. voor de rest alles wel ok, we hebben het hartje gezien en gehoord en het hoofdje is nu al bijna 91 mm dus dat wil zeggen geen couveuse meer als er toch nog een vroeggeboorte zou zijn maar dat zit er niet echt. aangezien het de laatste 3 weken zijn moet ik nu toch iedere week terug gaan dus maandag opnieuw een afspraak maar ik twijfel of er dan wel al iets anders zal zijn, er is nu in 2 weken niet veranderd dus waarom zou het dan in een week wel zo zijn.
enfin ja, t zal ooit wel eens beginnen zeker? t is wel raar, ik hoor van zoveel mensen die ongeveer evenver zijn als ik dat ze al opening hebben en indaling enzoik begin zo te denken dat ik overtijd zal gaan en dat ze t in gang gaan moeten steken

hoe is t met jou? hoop alles ok, maak me wat zorgen, heb je al even niet meer gehoord...

groetjes

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 14:33
esther

Online Status Stuur bericht
Hoi Laura,

Wat is het tof dat je zeker bent dat het geen couveuse wordt en dat alles goed klopt en groot wordt.
Hier zijn het zware dagen ben nog steeds aan het werken maar moet om het half uur een pauze nemen. Ik ga vanavond nr de gym mr vrees dat ik niet veel kan doen, daar ik last heb van spierpijn in de lies. Ga dadelijk eens bellen want het is soms niet meer te doen van de pijn. De meeste mensen zeggen ook dat ik er moe uit zien en zo voel ik me ook en dat ik konstant de buik moet ondersteunen met mijn handen. Mijn man heeft ook geen gehoor nr mijn klachten en wilt absoluut dit weekend nr zee. Ik voel me net zo'n klaagmadame momenteel mr het is echt zwaar.

gr,
Esther

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 14:58
esther

Hoi Laura,

Volgens mij moeten we eens van Forum veranderen?

Gr,
Esther

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 09:43
M.

hey,

ben blij je te horen, zat er al even mee in!
ja hebt het blijkbaar niet makkelijk zeg!
wat heeft de gyn nu gezegd?
kan je echt nog niet stoppen met werken of maar halve dagen ofzo doen want op den duur is dat niet meer doenbaar en ook niet gezond voor jou en de hoor!
wel niet lief van je man dat hij niet meer luister naar je klachten en dan perse naar zee wilt hij zou je toch wat moeten ontzien hoor!
waarom zouden we trouwens van forum moeten veranderen?

groetjes

Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 09:45
M.

hoikes,

gisteren terug op controle en er begint wat schot in de zaak te komen. nuja nog maar een klein beetje hoor: ons boeleke was een heel klein beetje ingedaald en een halve centimeter opening. heb moeten aan de monitor liggen ook en daar zagen ze af en toe eens een kleine voorwee maar nog niet veel dus pas volgende week terug op controle. de gyn zei dat het nu wel eens de week van de veranderingen zou kunnen zijn en dat het er tegen maandag al helemaal anders kon uitzien
donderdag moeten we ook voor de 1e keer naar de vroedvrouw die ons zal begeleiden bij de arbeid thuis en die zal me ook onderzoeken dus wie weet tegen dan hoever we al staan hé...

hoe is t met jou? voel je je al wat beter?

groetjes

Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 12:37
esther

Hoi Laura,

Hier is het echt spannend daar ik nog steeds aan het werken ben heb ik het niet in de gaten maar veel voorweeen gehad. En al een opening van 2à3 cm gisteren bij de gyn bijna flauwgevallen van de pijn na een vaginaalonderzoek.
Hij is zo ver gegaan dat ik heel de nacht buikpijn had zeker geen leuke nacht.
Dus je ziet het kan goed zijn dat nog voor jouw ga bevallen ben al heel de dag ongerust en voel me ook niet fit. Mijn moeder zit in frankrijk op heet vuur zij wilt er graag bij zijn mr als het vroeger komt lukt dit niet.
Moet normaal nog 4 weken min. maar als het komt is geen probleem zegt de gyn. Ik heb niet veel tijd om op de website te kijken dus als je mij even niet hoort weet je dit. Het is nog ontzettend druk op de zaak en het personeel wat zou komen kan niet dus de planning is omzeep.
Maar we gaan niet klagen alleen dat het weer super heet is hier in limburg. Ben gisteren de cadeaus voor de ouders en meter en petere gaan kopen. (Digitaal fotolijst)
Wat hebben jullie nog gedaan de laatste dagen?

Gr,
Esther

Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 16:55
M.

hey,

ben blij je te horen maar ik schrik wel even hoor al 2 tot 3 cm opening en al die voorweeen! t zit er idd goed dik in dat je dan nog voor mij zal bevallen! nuja zeker komen laten weten hoor dan!
hopelijk komt alles snel in orde op t werk ook dat je met een gerust gemoed kunt bevallen en genieten van je kindje.
wanneer komt je moeder? dus jullie kopen iets voor de ouders ook? wat dan? ook een fotolijst? wij hebben enkel iets voor peter en meter gekocht. een glazen kroontje op marmeren voet met liefste meter (of peter) erop en we gaan er dan een foto insteken.
van t weekend was t mijn man zijn verjaardag dus familie op bezoek gehad. ook nog wat vrienden gaan bezoeken en thuis eens grote kuis beginnen houden, wat in de tuin verder gedaan,... we blijven bezig hé maar ik doe t nu wel heel rustig aan en men ventje helpt heel veel mee in t huishouden ook.
donderdag naar de vroedvrouw en maandag naar de gyn en dat zijn een beetje de dingen waar ik nu ferm naar zit uit te kijken.
deze namiddag naar de pedicure geweest en zaterdag zitten we nog met een trouwfeest ook.
t zal wel snel gaan de laatste 2 weken (hoop ik) want we beginnen wat ongeduldig en nerveus te worden
bon, ga je laten
hou me zeker op de hoogte meid, ik voor je

groetjes

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 09:31
M.

hoikes,

gisteren naar de vroedvrouw geweest en t viel reuzegoed mee. t is een heel vriendelijke vrouw en ze heeft alles goed uitgelegd ook. mijn bloeddruk was wat aan de lage kant maar niet alarmerend. mijn urine was niet zo goed zei ze, er zaten sporen in van bloed en dat kon wijzen op een blaasontsteking of op het feit dat de er veel tegen stampte en ik denk eerder dat het dit laatste zal zijn. ik moet het maandag eens vermelden aan mijn gyn.
we hebben ook terug de hartonen gehoord en die klonken als muziek ik de oren
de baarmoederhals is dus een buisje van 3 cm dik dat moet helemaal plat worden en dan begin je aan de eigenlijke opening voor de bevalling zei ze, dat buisje is van mij nu al 1.5 cm dus goed op weg. verder inwendig dus nog geen opening maar uitwendig wel al een 1cm
wist jij dat er een inwendig en uitwendig was op centimeters te krijgen
vond het wel even verwarrend want wat is er nu van tel? die 10cm uitwendig of inwendig?
nuja zij denkt dat als het zo verder gaat ik wel mijn termijn zal uitdragen dus nog wat geduld hebben dan maar

hoe is t nu met jou?
wanneer moet je terug naar de gyn?
hopelijk blijft je nog even zitten hé

groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 10:03
M.

hoikes,

t is weeral maandag zeg dus terug naar de gyn deze avond, joepie! ben benieuwd om ge horen of er al veranderingen zijn. ik denk het wel want heb gans de nacht last gehad van harde buiken en een soort ongigevoel ook. kon er amper van slapen maarja ben blij dat ik nu vanalles begin te voelen hoor!
zaterdag zijn we nog drank gaan kopen voor in t ziekenhuis en ook nog eens een grote winkelwagen gaan vullen in de colruyt, dan kunnen we we weer weg voor een tijdje.
zaterdagavond dan naar die trouw geweest, t was heel leuk en t was toch 3u tegen dat we in bed zaten dus t viel mee.
de zondag lekker lui, niet veel gedaan, op bezoek bij ouders geweest. mijn ventje is nu wel geveld met een verkoudheid dus hopelijk is hij er snel vanaf hoor, zal hem nodig hebben de komende tijd

hoe is t nu met jou?

groetjes

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 16:31
M.

Hoi,
ik ben de man van Laura.
Ik kom laten weten dat we de trotse ouders zijn van een flinke dochter.
Ze is geboren op 26 juni 2007.
Ze heet Laurine, weegt 3.555 kg en meet 49.5 cm.
Zowel mama als kindje stellen het goed, meer details geeft de mama wel eens ze terug thuis is. (5 dagen)
Groetjes !!

Link naar deze reactie
28/06/2007 @ 07:26
esther

Goedemorgen,

Wat tof dat jullie een leuke en gezonde dochter hebben, ik wens jullie heel veel mooie dagen en een prachtig ouderschap. Hopenlijk heeft Laura niet te veel afgezien en gaat het super met haar. Nogmaals een dikke proficiaat en geniet er van ik hoor haar wel als ze terug thuis is.
Zeg maar dat het met mij gaat en hoop op een zelfde resultaat als jullie.

Dikke knuffel en drie dikke kussen voor de ouders.

Groetjes uit Limburg,
Esther

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 11:47
M.

hoi Esther,

ik kom snel even aan de pc om mijn verhaal te doen.
t is dus plots toch snel gegaan.
de gyn had nochtans gezegd dat het niet voor die week zou zijn maar zo zie je maar...
de maandagavond (25/07) begon ik rond 22u zo kramnpen te voelen in mijn buik maar ik dacht er niet veel over na en ben gewoon gaan slapen. tegen 1u30 nog steeds die 'krampen' en het werd precies maar erger en erger.
mijn ventje toen ook wakker gemaakt en na 45 min in bad te zitten vast gesteld dat het dus echte weeen waren. om 3u is de vroedvrouw langsgekomen en ik had al 4 à 5 cm opening. ik mocht wel niet te lang meer thuisblijven omdat de kleine niet wou indalen en omdat de navelstreng ervoor zat. dus tegen 5u aangekomen in het ziekenhuis en daar vlot naar 6 cm gegaan maar toen viel de boel stil! tegen 9u nog niets veranders en toen hebben ze mijn water gebroken. in een uur naar 8 cm gegaan maar toen was het weer gedaan. aangezien onze schat niet wou indalen kwamen de laatste cms er niet door. tegen 11u30 was ik op van de pijn en heb ik een epidurale gekregen, wat echt nodig was omdat ze me 'een handje' gingen moeten helpen.
het heeft toen nog geduurd tot 13u45 eer onze spruit er was dus een arbeid van bijna 16uren en een grote 12 uren heb ik het zonder epidurale volgehouden dus ben best wel trots op mezelf
zo, dat was het ongeveer! t was pijnlijk maar achteraf meer dan de moeite waard!
ik heb ook een paar foto's op mijn profiel geplaats van onze lieve schat

hoe is t nu met jou?

groetjes

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 16:46
esther

Hoi Laura,

Proficiaat met jullie prachtige dochter wat een haar heeft ze al, je zult met al een borsteltje kunnen gebruiken.
Met mij is nu al 4 cm opening en goed ingedaald maar nog steeds niets, ik denk vannacht ten laatste morgen!!
Heb al veel voorweeen en kan niet slapen als ik vannacht weer zo'n nacht heb ga ik naar het ziekenhuis.
Mijn man wilt dat ik wacht tot het weekend dan is mijn moeder hier mr ik denk niet het te halen.
Ben nog steeds aan het werken heb wel vanaf vrijdag zwangerschaps verlof aangevraagd bij de CM.
Dus dan moet ik stoppen anders vervalt de premie.
Ben zeer trots op je en dat alles zo goed is gegaan, alleen hoop ik dat het bij mij sneller gaat.
De naam is ook zeer orgineel Laurine heeft dit iets te maken met jullie beide namen Laura en je man zijn naam.
Zo ik ga even af sluiten moet de machine ombouwen zodat ze morgen en volgende week verder kunnen.
Ik hoor je nog wel ga vanaf 12 juli met vakantie tot/met 06 augustus ik zal proberen tussen door nog te maile.

groetjes,
Esther

PS Laat je goed verwennen en ben zeer trots op jullie dochter.

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 09:36
M.

hey,

t is idd een flinke bos haar hé maar haar papa en ik waren net zo toen we geboren waren dus ze heeft het van geen vreemden afgedeeld
ik vind het wel mooi en lief staan zoveel haar
ik geniet er zeker van en men ventje verwent me goed dus ik kan niet klagen.
ik benieuwd hoe het nu bij jou zal gaan en vooral wanneer.
laat me zeker iets weten dan hé en je hebt men mailadres nog dus ik kijk daar ook wel regelmatig eens naar.
Laura is mijn nickname op de pc dus Laurine heeft er absoluut niets mee te zien eigenlijk, t lijkt helemaal niet op mijn naam zelfs.
probeer nog maar wat te rusten en kracht op te doen voor de bevalling.

groetjes en tot gauw

Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 12:17
M.

hey esther,

hoe is t ermee meid? nog niet bevallen? ben benieuwd hoor, laat zeker nog eens iets weten...

groetjes

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 10:01
M.

helaba meid,

ben je er nog? laat eens iets weten, ben zo benieuwd hoe t met je gaat...

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina