Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/05/2007 @ 13:23 janetdevries ![]() | Tja het wordt nu zeker wel aardig zwaar he die buik. Weet je al wat het wordt bij jou???? Of wil je dat nog niet kwijt. |
| 21/05/2007 @ 13:58 lotje ![]() | hoi hoi, Fijn Janet dat alles zo goed gaat! Hoe gaat het lichamelijk met jou, weer helemaal hersteld? Ik moet vanmiddag op controle, spannend! liefs Lotje. |
| 22/05/2007 @ 21:24 janetdevries ![]() | nieuwe foto's op mijn profiel |
| 23/05/2007 @ 07:48 lotje ![]() | hoi hoi, Leuke foto s joh...heeeeerlijk dat lachje!!! liefs Lotje. |
| 30/05/2007 @ 08:12 lotje ![]() | hallo, Ik ben gisteren weer bij de gynaecoloog geweest,word nu toch wel heel spannend! Moet volgende week dinsdag weer terug komen alles was gelukkig goed... liefs Lotje. |
| 03/06/2007 @ 20:34 sjaan76 | Hoi hebben jullie allemaal gehad dat je symptomen weg/minder zijn? Ik ben nu 9 weken en sinds een paar dagen zijn mijn borsten minder gevoelig. Het is er nog wel maar minder. Ik maak me zo zorgen. Ik heb al een verhoogde kans op een miskraam. Hiervoor ook gehad. En jullie zijn nu nog zwanger? Ik kan het begin verhaal niet meer vinden vandaar mijn vraag. groetjes Sjaan ![]() |
| 05/06/2007 @ 08:19 sjaan76 | Hallo bedankt voor de reacties. Ik heb gisterenmiddag een echo gehad en alles is goed!!! Nu zal het wel goed blijven gaan volgens de gyn. Ik heb ook nog nooit een miskraam gehad na de 8 weken. we gaan genieten. groetjes Chantal ![]() |
| 07/06/2007 @ 07:09 lotje ![]() | hallo, Sjaan: heel veel succes!fijn dat alles goed was..! Janet:spannend, ik krijg morgen een keizersnee!!!!! Begin nu toch wel zenuwen te krijgen hoor... liefs Lotje. |
| 15/06/2007 @ 22:10 janetdevries ![]() | He Lotje sterkte meid ik hoor het wel wanneer het zover is he ben erg benieuwd Sjaan: gefeliciteerd Op mijn profiel staan niewe foto's van mijn meisje. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

zwangerschapssymptomen weg