< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Kleuters » Bijna 4 en prikjes

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Kleuters
Bijna 4 en prikjes
01/11/2006 @ 11:03
Claudia_D

Online Status Stuur bericht
Hallo,

morgen krijgt Julia haar laatste 2 prikken op het consultatieburo, het zijn de DTP en aK prikken. Heeft iemand van jullie ervaring daarmee, hoe pak ik het aan richting Julia, zij weet al wel dat ze prikjes gaat krijgen en dat het een beetje pijn doet. Ook heb ik gezegd dat ze mag huilen als het echt pijn doet, dat vindt niemand erg. Zijn er ook bijwerkingen? Krijgt ze koorts of wordt ze er wat hangerig van?

Groetjes Claudia

Link naar deze reactie
01/11/2006 @ 23:56
Anja

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Claudia,

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Marick krijgt ze 29 november... Begin er nu nog maar niet over, paar dagen van te voren maar eens vertellen dat hij prikjes krijgt en dat dat wat auw kan doen.

Maar, als er mensen met ervaring zijn... ik hoor het graag.

Anja

PS raar he, dat onze januari-kleintjes nu al zo groot zijn dat ze haast naar school gaan he (In Nld bij 4 jr naar school voor de belgen onder ons).

Link naar deze reactie
02/11/2006 @ 09:17
Claudia_D

Hoi,

treffen we elkaar hier weer .
Ja ze worden snel groot, Julia die wil nu al naar school. Is maar goed dat zij 2 keer per week naar het kinderdagverblijf gaat.

Ik zal hier vanmiddag wel even schrijven hoe het hier gegaan is vandaag.

Groetjes Claudia

Link naar deze reactie
02/11/2006 @ 09:25
Dushi_sma_24

Hallo dames,

Mijn zoon heeft in augustus zijn laatste prikjes gehad, maar eigenlijk heb ik hem niet veel gezegt hoor!

Ik zei dat we naar consultatiebureau gingen en dat hij daar twee prikjes in zijn armen krijgt om niet ziek te worden waarop hij verder niks.

Eenmaal aangekomen heeft ze hem eerst met blokken laten spelen kijken hoe goed hij een brug kan bouwen en zijn ogen getest moest hij op afstand zitten met zo een bril op waar een oog is afgedekt en kijken waar het rondje open is boven beneden links rechts. En daarna mocht ik ook nog vragen stellen en als laatst heeft ze hem pas 2 prikjes gegeven. Hij ging niet huilen en hij kreeg ook nog twee mooie pleisters waar hij erg trots op was.

Succes.

gr. debora

Link naar deze reactie
02/11/2006 @ 09:30
Claudia_D

Dankje wel voor je reactie Debora. Is hij er nog ziek van geworden, of misschien hangerig?

Succes nog met je zwangerschap.

Groetjes Claudia

Link naar deze reactie
02/11/2006 @ 10:49
Leonie

Hallo Claudia,

Zag toevallig je berichtje staan.

Justin had in april deze prik gehad, en hij is er niet ziek van geworden ook niet hangerig. Net zoals Debora heb ik ook niet echt veel verteld, wel dat hij twee prikjes krijgt om niet ziek te worden. Hij was toen ook niet bang, na de eerste prik wilde hij eigenlijk geen tweede meer, maar hij heeft niet gehuild.

Succes vanmiddag,
Groetjes,
leonie

Link naar deze reactie
02/11/2006 @ 14:18
Claudia_D

Hoi,

Julia heeft het goed gedaan hoor heel flink geweest en een klein beetje gehuild.
Het is nu nog maar 1 prikje, het is weer een cocktail geworden dat scheelt wel, want een 2de was wat moeizamer gegaan denk ik.
Ze heeft ook inderdaad nog een ogentest moeten doen, en ook die ging goed, ze vonden wel dat er 1 lijntje niet zo goed werd bekeken door haar. Vindt je het gek 10 minuten naar cirkeltjes met gaatjes kijken en dan met een voorbeeld cirkel aanwijzen waar het gat zit. Ze is nog geen 4 en de concentratie is wel groot maar zo groot nou ook weer niet. Ze heeft om 1 uur lekker poffertjes gegeten en zit nu tv te kijken.

Groetjes Claudia

Link naar deze reactie
03/11/2006 @ 08:54
Dushi_sma_24

Hoi Claudia

Leuk om te horen dat alles goed is gegaan
Mijn zoon is daarna trouwens niet ziek geweest hoor!
Veel succes nog..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]