[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/11/2006 @ 10:48 | Hallo, ik heb een hele leuke, maar moeilijke hobby, het verzamelen van adoptie- of aankomstkaartjes. Zijn er fiere ouders die nog een aankomstkaartje van hun adoptiekindje op overschot hebben ? Jullie zouden me er een heel groot plezier mee doen ! Ik beloof jullie dat ze worden bijgehouden in een mooi album en dat dit album steeds in mijn bezit zal blijven ! Alvast hartelijk dank ! TERRY |
| 03/01/2007 @ 14:13 Tanja | Ik zal eens zoeken.. Greetz Tanja |
| 22/01/2007 @ 15:37 | Goh Tanja, het zou heel leuk zijn mocht je nog een kaartje vinden van jouw kindjes. Ik hoor het wel van je ! Groetjes, TERRY ![]() |
| 20/03/2007 @ 20:38 | beste terry Wij hebben geadopteerd terwijl we in Zuid-Afrika woonden (via de zafrikaanse wetgeving, want mijn man heeft zaf-pas), we woonden er nog enkele maanden na de adoptie en dus na aankomst in België hebben we een kaartje gemaakt nav de doop van ons kindje in combinatie met een geboorte/adoptiekaartje, dus erop vermeld staat zijn geboorte, adoptie en doopplechtigheid. Als je wilt stuur ik er een op, laat maar weten, greetz lishe |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

adoptie- of aankomstkaartjes