Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/06/2008 @ 16:42 | Hoi Ksenia, ja inderdaad wie niet zelf op onderzoek uitgaat, wordt o zo makkelijk afgewezen, of met een kluitje in het riet gestuurd. Maar wanneer ga jij weer naar Jette? Sorry ben ik vergeten ![]() Zie aan je banner dat je net zelf zit in je vruchtbare dagen. Wie weet lukt het zo meid, ik hoop het. Groetjes Beele. |
| 28/06/2008 @ 19:29 | Nefertiti, meid ik zou het echt niet weten! Toch is aanmelden niet zo moeilijk! Probeer het later nog eens. Weet niet wanneer je het probeerde, want vanmorgen waren ze even niet bereikbaar. Succes ermee! He Viola, wat ben je stilletjes. Hoe gaat het? |
| 29/06/2008 @ 19:51 | He Bela, jammer meid, Dat de aanmelding niet lukt. Ja, daar zul je veel aansluiting vinden. Ik snap alleen niet waarom het niet lukt! bij Nefertiti ook al zo, voor haar zou het ook goed zijn! Hier is het ook wel leuk, maar klein groeppie, en inderdaad zoals Nefertit, al aangaf soms een beetje te veel deprie ![]() En dat kunnen we niet altijd gebruiken, het is toch belangrijk om er in te blijven geloven! Ik ben blij dat wij naar Weert gaan, natuurlijk verwachten wij geen wonderen, maar wij zijn positief. Hopen daar met IUI te kunnen starten. Hoe voelt je zwangerschap, en gaat alles goed? |
| 30/06/2008 @ 11:27 | hallo meiden Ben ik weer eens..... Bela, geniet er met volle teugen van hoor! Het is je gegund. Fijn dat het zo goed gaat en je je goed voelt! Beele, moed houden, en fijn dat je weer door kunt. Vanmorgen weer voor follikelmeting geweest, gaat traag deze cyclus en mag woensdag weer trugkomen. Enne....k heb de gyn overgehaald om nog 1keer hierna te doen ![]() Voelt goed. Daarna moet ik het maar van me af proberen te zetten. Andere dingen gaan doen. helaas...... ik hoop nog steeds dat ik van iemand clomid krijg..... maar ja dat moet ik afwachten. En dat is nog geen garantie voor zwangerschap, maar zonder is het garantie dat het niet meer lukt..... liefs Viola |
| 01/07/2008 @ 07:25 | Hoi allemaal, Fijn dat we weer allemaal in de race zijn! Goed gedaan Viola, Ksenia, inderdaad wat in het vat zit verzuurt niet, en je man ook blij met het extra maandje zelf proberen. Bela, wat goed te horen dat het allemaal zo goed met je gaat! Hier is mijn menstruatie, precies op tijd gekomen! Vandaag dus, nu donderdag bloed laten prikken, en dan maar hopen dat er een gunstige uitslag komt! Want evt. IUI behandeling zal veel afhangen van deze uitslag! Maar ik geloof er wel in, dan op 28-7 naar weert, en hoop daar op een behandelplan voor IUI. Wat raar dat het niet lukt op die andere site. Zal eens een berichtje plaatsen, er werd gemeld verkeerde sessie he? Groetjes Beele. |
| 01/07/2008 @ 11:24 | He Nefertiti, goed zo! Ik kijk daar naar je uit! Groet Beele ![]() |
| 01/07/2008 @ 19:28 | Beste Nefertiti, Wij hebben wat raakvlakken, kan ik je mailen? Liefs, Zaina |
| 02/07/2008 @ 07:44 nefertiti ![]() | Natuurlijk mag dat Zaina, mijn email is: marjan_elsayed@hotmail.com Zie je op de mail! Beele, ik zit alleen nog op de activatiemail van de beheerster te wachten dan kan ik inloggen |
| 02/07/2008 @ 08:43 | Hoi, Nefertiti, dat duurde bij mij ook wel een dag! Is daar allemaal heel persoonlijk! Is een site gestart door echtpaar ergens in 2006! Maar ik weet zeker dat je je draai daar zult vinden. Er is veel te lezen over van alles en nog wat rond om het zwanger worden, zwanger zijn. Veel info! Over de MMM! En er wordt gelachen en gesteund! Zie je daar. Groetjes Beele. |
| 02/07/2008 @ 10:45 | Helemaal goed Nefertiti! Och en een dipje hebben we allemaal wel eens! Hoort er bij, Fijn dat het weer zo goed met je gaat! Ik ga morgenvroeg bloed prikken, ergens ook wel spannend, volgende week zal ik dan de uitslag hopelijk weten. Als ik een hoge FSH waarde heb zegt dat toch iets over een naderende proces van overgang, en de voorraad eitjes die nog heb. Maar ik blijf wel positief, maandelijks nog altijd een positieve ovutest, dus mijn lijf doet het nog wel. Viola, hoe was het bij de Echo? Kesnia, met jou ook alles goed? Weer die vervelende laatste wacht week! Hoe dan ook ik duim voor je! Och en onze zwangere niet te vergeten, Bela. Veel liefs voor iedereen, en geniete van het warme weer he ![]() Beele. |
| 03/07/2008 @ 07:42 | Goede morgen meiden! Hier even een woordje van mij! Nefertiti, ik begrijp het best! Eigenlijk willen we allemaal dat het zonder toeters of bellen lukt! En die kans is ook echt wel aanwezig! Gisteren, weer van iemand bericht gekregen die in augustes mat IFV zou starte, plotseling SPONTAAN zwanger na vele jaren, haar werd verteld, dat ze door haar afgesloten eileiders niet zo zwanger kon raken! dus wel! Ksenia, jou manneke, wil het toch ook niet opgeven he ![]() Wie weet, nog een kleine week en je mag weer testen! Viola, hoe was de eitjes meeting? Hoop dat er een paar mooie bij zitten. Ik geloof dat de wonderen de wereld nog lang niet uit zijn. Dus blijf ik gewoon positief. Fijne dag allemaal. Groetjes Beele. ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Zwanger worden na je 40ste