[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/11/2006 @ 13:38 triske | even mijn verhaal: mijn vriend is sinds november vorig jaar gescheiden van zijn ex, hij heeft 2 kinderen van 2 en 4 jaar, toen de rechtzaak is uitgesproken woonde zijn ex 90 km van hem vandaan, de afspraken waren dat zij de kinderen brengt en hij ze terug doet, deze afspraak heeft ze nooit na gekomen, nu in die tijd is mijn vriend ook verhuisd naar mij toe, 100km van haar vandaan, nu ook zij verhuisde en woont nu 210km hier vandaan! mijn vriend heeft altijd de kinderen gaan halen en terug weg gedaan telkens 4u in de zuto op zaterdag en zondag! dit tot juli, hij zag het niet meer zitten om telkens zo lang te rijden en zijn kinderen hier niets anders vroegen om terug naar mama te gaan terwijl mijn vriend echt zijn best deed als papa en alles met ze deed. maar de kinderen werden opgestoken door de mama. zijn ex vertikt het nu nog om ze te brengen en mijn vriend heeft de kids sinds juli dus niet meer gezien. heb er al dikwijls met hem over gesproken en hij zegt als zij ze niet brengt ik haal ze ook niet,ik wil gelukkig zijn en het verleden achter mij laten,dus eigenlijk zegt hij zijn kinderen niet meer te zien. ik begrijp hem aan de ene kant wel, omdat ik weet hoe zijn ex is, en het al verschillende keren in het verleden gebeurd is als we ze haalden of terug deden ze gewoon niet thuis was maar heb je wel 420km voor niets gereden1 maar ik heb bang dat hij der later spijt van zal krijgen, hij zegt ik sta achter mijn beslissing... wat denken jullie hiervan? sorry voor het hele verhaal maar wou even jullie mening weten of er nog mensen zijn die in zulke situatie zitten? |
| 15/11/2006 @ 07:14 triske | heeft er niemand een mening? ![]() |
| 15/11/2006 @ 13:46 triske | hey naamgenootje, bedankt voor de reactie mijn vriend heeft er alles aan gedaan en heeft haar allerlei voorstellen gedaan,maar zelfs daar was ze niet voor te vinden,ik heb zelf ook nog een dochtertje dus blijven slapen is geen optie het enige wat ze wil is dat hij afstand doet,maar dit is zo drastisch... ik wou ook dat het bij hen zo ging als bij mij en mijn ex, maar ze zit enorm dwars op alles,en het is idd niet leuk voor de kinderen maar wat moet hij anders... hij heeft weinig keus he |
| 17/11/2006 @ 14:12 triske | hey Liesbeth, dank je voor je steunende berichtje! dat is ook de reden waarom mijn vriend niet wil doorvechten,de kinderen werden zo opgestoken door haar en je zag dat ze er zelf onder leiden. hij is het beu om de kinderen ertussen te betrekken en altijd dat gevecht en dat geruzie, hij hield altijd zijn mond omdat de kinderen erbij stonden, maar het is ooit 1 keertje gebeurd dat ze echt op mijn vriend gevlogen is en hem dus niet meer los liet zo boos was ze, leuk he voor de kinderen om dit allemaal te zien, leuk voor ze dat mama er niet is als ze terug naar huis gaan, leuk als ze weten dat ze met papa mee mogen en dat mama ze niet mee geeft...en zo kan ik wel even doorgaan het belangrijkste is dat de kinderen zich goed blijven voelen,en daar heeft hij dus ook voor gekozen! het is niet makkelijk maar ja wat doe je anders he! groetjes Patricia |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

vriend ziet kinderen niet meer...