Home »
Forumoverzicht »
Archief »
Kleuters » Werkende mama: kindje van school afhalen
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken][
Sortering: Het recentste bericht staat als laatste -
sortering omdraaien]
16/11/2006 @ 19:58
Kelly
 | Hallo,
Ook ik ben een werkende mama , werk als teamleader in een call center, supper druk vooral omdat ik mij vooral met de inhoud (product ) bezig hou en er altijd trainingen of onvoorziene omstandig heden naar boven komen.
Ik kan dus ook nooit achter Rhune gaan, heb wel kunnen regelen met mijn baas dat ik altijd rhune naar school kan brengen vertrek thuis dan pas om 8 uur. mijn man werkt ook tot 16u 30 kan zijn werk wat zelf regelen maar mijn zusje gaat nog naar school en woont over het schooltje gaat hem altijd halen rond 15u40 en dan blijft hij daar tot ongeveer 17 uur hangt er vanaf hoe laat mijn man gedaan heeft, is produkt manager maar is ook veel op de baan omdat hij ook nog keuringen doet doet dus fify fity zijn job soms op bureau maar als er veel zieken is doet hij de keuringen.gelukkig hebben we zo afgesproken dat hij hem gaat halen en ik hem kan brengen en dat hij toch altijd rond 17 uur bij mijn zusje is ook de woensdagmiddag haalt zij hem op , hij eet nog op school zijn bokes op en tegen 12u20 is mijn zusje aan zijn school;mijn zusje zegt ook dat hij altijd zeer goed aan het spelen is en eigenljk gerust langer kan blijven maar durf da nie zo goed dag duurd al lang genoeg en zolang zij het wilt doen (geef haar wel zakgeld verdient ze een extra centje)laat ik het haar doen.
Groetjes
Kelly
|
16/11/2006 @ 20:06
Miep
| Ik ben van baan veranderd omdat ik mijn kind om 6 uur naar de oppas bracht die bracht hem naar het kdv en haalde hem ook weer op en dan haalde ik hem om half 8 op bij de oppas. Dat is echt geen leven
Nu kan ik hem zelf weg brengen en ophalen. Maar het zijn wel lange dagen. Van kwart over 7 tot kwart over 6
|
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]