< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger?? » test

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/10/2007 @ 22:27
heidi van Essen

Online Status Stuur bericht
Hoi Diana

Fijne vakantie gehad? Lekker genoten van het lekkere weer op de vakantie?
Hopelijk zijn de andere banen beter en vind je iets wat je naar je zin is. Aan de andere kant je hebt wel alle tijd voor de kinderen. dat mis ik weleens hoor als ik veel moet werken. Mijn lontje wordt dan ook korter is niet altijd reeel tegen de kinderen.Dan baal ik van mezelf. Je zult het vast wel herkennen.
Thijs is echt een peuter aan het worden en behoorlijk dwars op zijn tijd. Soms word ik daar erg moe van. Wat ik ook doe niets helpt. Om gek van te worden. Hij heeft vooral het vizier op zijn zusje gericht die is regelmatig het lijdende voorwerp. Dat kind mot best incassren met Thijs. Gelukkig heeft ze goede stembanden en zet ze het op een gillen of Thijs krijgt een klap van haar. Echt soms hebben ze de grootste ruzie met elkaar. Aan de andere kant kunnen ze ook erg lachen en donderen met elkaar. En ze zijn erg lief voor elkaar.
Wel grappig laatst duwde een jochie van de leeftijd van Thijs Renske op de grond. Thijs bedacht zich geen moment en gaf dat jongetje een zet. Kijk dat vind ik wel weer fijn om te zien dat hij wel op zijn zusje past.
Goed ik ga zo naar bed de wekker loopt om 6.00 uur af.

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 09:40
Diana

hai heidi,

zekers was ook wel nodig elke keer werd onze vakantie verbroken door dat manlief voor zijn werk terug moest. Dus dat was een echte vakantie.

zekers daar hoop ik maar op en dat het ook dan allemaal klopt. zowel uren plek en salaris natuurlijk.

dat peuter puberen dat ken ik ook hier hoor en gisteren hoorde ik dat ook van mijn buurvrouw dus dat is normaal alleen wel proberen in toom te houden anders heb je later de gevolgen ervan.

en hoe staat het met de voorbereidingen van nummer 3?

straks heb ik weer een gesprek dus ga me maar voorbereiden.

Diana

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 07:41
heidi van Essen

Hoi Diana

Hoe is je sollicitatie gegaan? Hopelijk klopte alles voor je.

Zoals je waarschijnlijk wel hebt gezien gaat et goed met nummer 3 ben nu ongeveer 7 weken heen. Over 2 weken naar de verloskundige voor een intake gesprek. Misschien dat ze dan al een echo wil maken en anders moet ik wachten tot 12 december (duurt nog zolang). Verder gaat het redelijk. Ben echt de hele dag door misselijk. Elke keer maar iets eten of drinken hopelijk helpt dat. Het scheelt wel iets maar ik wordt er nog niet blij van.

Wat vervelend dat je man elke keer terug moet voor zijn werk. Het werk van mijn vriend belt ook regelmatig tijdens de vakantie. Ik zelf vind het erg vervelend als ze dat doen heb je nog geen rust. En niemand is toch onmsbaar denk ik dan maar.

Gaat verder alles goed bij jullie?

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 03:02
Diana

hai heidi,

lang niets van mij gehoord beetje druk gehad met sollicitaties en andere rompslomp hier thuis.

hoe gaat het met de zwangerschap?

als het mee zit ga ik in februari weer aan de slag dus daar ben ik nu druk mee bezig en dan ook net de feestdagen weer achter de rug dus die drukte hebben we gehad nu nog de familie verjaardagen en dan weer rust.

hoe is het verder met je?

nou ga maar slapen weer een lange dag morgen.

Spreek je gauw.

Diana by the way happy new year

[Laatst gewijzigd door Diana - 28/02/2008 @ 20:19] - Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 22:12
Heidi

Hoi

Ik heb je even prive gemaild leg je wel uit waarom.

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 13:41
Vicky

Online Status
test

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina