[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2006 @ 20:09 | Hallo, Kan iemand een reactie geven op baby en terugkerende puber? Bedankt voor je reactie,ik geloof dat dingen op ten duur wel zullen lukken ,maar er is in onze situatie weer wat veranderd waar ik veel stres van heb,het volgende nl. De bedoeling was uiteindelijk dat zijn zoon eind januari weer bij ons komt wonen,ik ben 19 december uitgerekend en dat zou dan een mooie tijd zijn voor mij en de baby om aan elkaar te wennen(het is mijn 1e kindje) Nu door een schoolgesprek waar zijn zoon bij was in onze streek,want hij moet natuurlijk weer overstappen op zijn destijds oude school,zeiden ze dat het beter is voor hem om na de kerst meteen te beginnen op die school,maar er verder geen problemen waren als het toch eind januari zou worden. Nu is zijn zoon vastberaden om na de kerst te willen komen en voor mijn gevoel de afpraak die we gemaakt hebben eind januari aan zijn laars te lappen. Ik zit hier erg mee,want zijn moeder belt dan vaak op en zegt dat haar zoon dingen zegt zoals''ik voel me buitengesloten dat ik niet na de kerst mag komen en hij zei op een wat nare toon''moeten ze eerst van die baby genieten'',dit valt mij koud op mijn dak en ik heb erom zitten huilen. Ik vind het moeilijk om met hem om te gaan op deze manier,hoe kan ik het hem duidelijk maken dat ik tijd nodig heb om te wennen aan de baby en dat hij zijn geduld moet bewaren??zonder dat hij zich buitengesloten voelt. Ik wod er echt knetter gek van! groetjes Channie |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Graag reactie(baby en puber)