< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » de duivels of innestelingsbloeding ?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
de duivels of innestelingsbloeding ?
21/11/2006 @ 08:40
anoniem

hoi

kan iemand me helpen ik ben nu zo n 8 dagen voor mijn nod
maar sinds gisteren verlies ik soms een klein beetje rozig bloedverlies zou dat mijn
kunnen zijn of een innestelingsbloeding?
of is dat laatste nog te vroeg wanneer heb je dat eigenlijk en hoe weet je dat je dat gehad hebt

groetjes en bedankt om te antwoorden

Link naar deze reactie
21/11/2006 @ 11:18
wanda

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
anoniem, als je een regelmatige cyclus hebt en normaal nooit tussentijdse bloedingen zou het een innestelbloeding kunnen zijn. Die vind meetstal plaats zo 7 tot 10 dagen na de eisprong, soms nog wel langer.

succes ermee, nog maar even afwachten

groetjes wanda

Link naar deze reactie
21/11/2006 @ 19:53
cindy

hoi

heb je enig idee hoeveel dat bloedverleis mag zijn heb soms wat meer nu weer wat minder nog geen verbandje op de ganse dag

groetjes ikke

Link naar deze reactie
23/11/2006 @ 10:56
kimmie

hey hey

dat kan idd duiden op een innestelingsbloeding..helemaal als de normaal regelmatig en op tijd komen!

een innestelingsbloeding..is soms bruin rozig bloed..
Dat kan een dag zijn..een paar dagen en zo ineens weg..en zo ineens een dagje nog iets!
zolang het geen helder rood bloed is zou ik gewoon hoe moeilijk het ook is even afwachten tot de dag dat je kan testen!

maar zoals je het omschrijft heb ik hele goeie hoop!!!

good luck meid..ik voor je

liefs kim

Link naar deze reactie
05/12/2006 @ 23:14

Hallo kimmie.Maar wat als het wel een helder rood bloed is,want dat heb ik gehad?
Soory ,ik zal me even voortelen dit was gewoon mijn reactie.
Ik ben irma ,en wij zijn nu bijna een jaar bezig zwanger te worden,Ik heb een dochtertje ,en helaas heb ik twee miskramen achter de rug.Maar ik heb vorige week beetje bloed i afscheiding gehad en dat heb ik ook gehad voordat ik zwanger was geworden van mijn dochtertje.Is dat dat innestelingbloding of wat anders?Ik begin nu over alles twijfelen als het zo lang duurt.
gr,irma

Link naar deze reactie
05/12/2006 @ 23:26
*tiamo*

khoop da iemand me hier wat meer duidelijkheid kan geven of ervaringen kan delen want ik weet echt niet wat er met me aan de hand is...

ik was vandaag 6 dagen geteld overtijd.
Heb al 2 weken aan een stuk een echt ongi gevoel,maar de bleven maar uit.Ik hoopte zeker niet op een zwangerschap,kdenk dat het te mooi zou zijn de eerste keer raak te hebben!!

Vorige week had ik echt dagen dat ik baalde van mijn eten,ik had eetlust,maar eens iets voor mijn neus was het van "neje,dit moet ik echt niet".savonds vooral veel hoofdpijn en dan ook braken,wat tot moeilijke nachtrust leidde.vorige week ook 2 dagen aan een stuk echt misselijk geweest.Nu denk ik aan een soort buikgriep of zo,maar de nacht van zondag op maandag ben ik terug beginnen braken en enorm veel hoofdpijn.
Ik ben iemand die gevoelig is aan migraine,maar deze hoofdpijn was het zeker en vast niet.

Vandaag kon ik het echter niet meer uithouden en ben ik testen gaan halen bij de apotheek.
Deze avond had ik iets van ,ik test maar,baad het niet dan schaad het ook niet...
die test bleek negatief te zijn...

een klein uurtje later,rond 18 u voelde ik iets..ging naar het toilet en ik zag dat ik bruin vocht verloor.geen bloed,echt bruin vocht.
Ik ben daarna in een enorm warm bad gekropen omdat het meestal wel helpt bij mij om mijn volledig te laten doorkomen.
Na mijn bad en tot nu toe is er gewoon terug niks meer,geen bloed,geen bruin vocht,niks.

Normaalgesproken eens ze er zijn,zijn ze er bij mij altijd onmiddelijk volledig en enorm hevig...wat nu het geval niet blijkt te zijn.

Ik had een dubbele test gekocht,en weet dat het beter is dat je de test smorgens uitvoert,
maar nu heb ik me voorgenomen om gewoon niet te testen en af te wachten.
Als ze er volledig doorkomen dan zijn ze er en gaan we op naar ronde 2
Als ze dan toch uitblijvenof enkel dit kleine beetje bruine vocht..dan denk ik om nog een weekje te wachten en dan gewoon de HA te raadplegen..

effe nog vermelden dat ik op 29 oktober gestopt ben met de pil,ik heb ze enorm lang genomen..ben 6 maand gestopt en nam ze terug 2 maand in vooraleer ik ze nu stopte.(in die periode van 6 maand had ik cyclussen van 28 dagen waar ik geen dag van afweek)
op 3 november ben ik ongi geworden...

ik hoop echt op spoedige reacties

groetjes

*tiamo*

Link naar deze reactie
14/12/2006 @ 23:00

Hallo,tiammo
Nou heb je die test gedaan en wat is het geworden.
Laat het weten
gr.irma

Link naar deze reactie
23/12/2006 @ 22:41

irma
23/12/2006 - 22:35

Halo dames,Ik heb maandag test gedaan en ja hij was pozitief en gisteren kreeg ik beetje bloed en daarna krampen en siendsdien heb ik gewoon rode bloed verlies.Ziekenhuis gebeld en ze zeggen da het vroege zwangerschap is en dat het waarschijnlijk miskraam is en niet nodig om een echo te maken omdat ik dan nu 4,5 week zwanger ben.Over drie weken mag ik terugkomen voor nacontorloe.Mijn vraag is aan jullie wie heeft dit ook meegemaakt en hoelang mag dat rode verlies zijn,hoe lang duurt dat,want ik ben toch beetje bang dat ik bloed verlies.Buikkrampen en ween heb ik bijn niet meer,heel soms beetje,gisteren ergste gehad.O ik hoop dat jullie me hiervoor een anrwoord kunnen geven.Het is echt geen ongesteldheids bloedverlies het is helder bloed verlies.gr.irma

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]