[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/11/2006 @ 20:09 | Hallo iedereen; Laat ik me eerst eventjes voorstellen; Ik ben Nathalie en word in april 27 jaartjes oud. Woonachtig in de omstreken van Gent en mijn grootste trots is mijn bijna 3-jarig zoontje Brian. Vorig jaar wou ik mensen helpen via eiceldonatie en dat heb ik dan ook gedaan. Ik dacht dat ik vele koppels ging gelukkig maken door dit te doen. Dit was dan wel via wisseldonatie. Helaas blijkt dit voor die mensen dus niet zo simpel te zijn als ik dacht. Telkens te moeten horen dat ze zwanger waren deed me veel plezier maar om dan na enkele maanden het nieuws te krijgen dat er een miskraam is ontstaan deed me dan ook veel pijn. Daarom zou ik graag draagmoeder worden om de kans op een baby nog te vergroten voor vele koppels. Voor iedereen direct begint te mailen wil ik er wel bijzeggen dat ik nog niet 100% op de hoogte ben van hoe alles in zijn werk gaat. Daarom kom ik hier eens vragen wat juist de vereisten zijn voor een draagmoeder. Ik vermoed dat die er net zoals bij eiceldonatie wel moeten zijn. Ik heb daarvoor ook een volledige keuring moeten ondergaan ![]() En net zoals bij eiceldonaties hoor ik soms belachelijke hoge vergoedingen die echt schandalig zijn... Ik ga toegeven dat ik dit ook niet voor niets zou doen aangezien je toch een periode werkonbekwaam bent en dan natuurlijk aan loonverlies lijd. Maar bedragen die oplopen tot 50.000 euro kunnen volgens mij alleen maar voortkomen van mensen die hopeloze koppels willen uitbuiten!!!Akoord, je stelt je lichaam ter beschikking met de eventuele kwaaltjes erbij genomen maar dat weet je toch voor je eraan begint,niet??? Maar laat ik daar nu niet over verder doordrammen want dan kunnen veel mensen een boek schrijven denk ik... Dus, om alles nog eens kort te maken; zijn er mensen die me hier wat meer info kunnen over geven ivm voorwaarden(zowel leeftijd,gezondheid,aantal eigen kinderen enz), papieren, medische controles... enz Alvast bedankt en hopenlijk kan ik mij hier dan binnenkort nog eens komen voorstellen om draagmoeder te zijn. Groetjes en alvast nog veel succes aan iedereen Thalieke |
| 16/01/2007 @ 17:36 | ik vid het al fantastich dat je ovrweegt om draagmoeder te worden en als je nog informatie wlt over draamoeders moet je eens informeren op de site van draagmoeders |
| 01/05/2007 @ 23:34 | Kan iemand mij vertellen waar die site voor draagmoeders is? Ik denk er ook hard over na om draagmoeder te worden, maar kan nergens overzichtelijk de informatie vinden. Ik heb zelf 2 kinderen, ben 29 jaar en hoop een ander er erg gelukkig mee te maken. Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Ben ik een toekomstige draagmoeder???
kunnen volgens mij alleen maar voortkomen van mensen die hopeloze koppels willen uitbuiten!!!