Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2007 @ 07:52 | Hoi Merlijn Blijkbaar is het me niet gelukt om je een persoonlijk berichtje te posten?! Ik ben geen handige in dit soort zaken.. Dus zal ik hier maar verder schrijven, vind het alleen een beetje vervelend, dat iedereen zo kan meevolgen ![]() Ik ben nu een dikke 6 weken zwanger en toen we het nieuws gisteren kregen, hadden we allebei zoiets van, onmiddellijk die reductie.. Maar na er even over te hebben nagedacht, wil ik dit eigenlijk helemaal niet meer?! Het zijn alledrie mijn kindjes eh? We hebben nu al een dochtertje van 17 maanden, of er nu twee of drie gaan bijkomen? Het wordt sowieso superdruk.. Ik ga sowieso moeten stoppen met werken, of er twee of drie bijkomen?! De enige reden dat ik nog over die reductie zou willen nadenken, als ze alledrie houden een erg goot risico is voor mezelf of de baby's.. Ik vraag me af, hoe is jouw zwangerschap verlopen? Vrij normaal? Wanneer moeten stoppen met werken? 3 kindjes dragen is het te doen? Ik ben nu verscrikkelijk 'ellendig', duizelig, erg misselijk.. Gaat dit zo zijn een ganse zwangerschap? Aan hoeveel weken beval je meestal? Ik heb eigenlijk zooooooveel vragen en niet echt iemand in de omgeving die ons kan helpen eh?! Ik hoop op een snel antwoord! Isa x |
| 16/05/2007 @ 10:59 Isabelle | Ik heb geen mail ontvangen.. Je kan kiezen ;-p isabelle.stappers@telenet.be saiko2205@hotmail.com Ben benieuwd! :-) |
| 16/05/2007 @ 20:09 Isabelle | Hoi Merlijn Heb net nog eens gekeken, maar nope... Niets ontvangen! Misschien best telenet adres Isabelle.stappers@telenet.be ben zoooooo benieuwd! |
16/05/2007 @ 21:04 ![]() | Lieve Isabelle, Je zal even moeten wachten... of kijk al eens op http://www.nvom.net zoek forum, zoek drieling en meer, daar onder marjan en merlijn vind je oa tam en mij. als je daar goed oplet vind je daar een verwjzing naar een andere site... Het wordt ingewikkeld hé. Ikzelf ben pas zondagavond terug. Fijn weekend... Liefs, merlijn |
| 30/08/2007 @ 19:55 tam ![]() | isabelle ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het met je gaat? ik hoop dat je nog meeleest of mial ontvangt |
30/08/2007 @ 20:25 ![]() | ik geloof dat dit de site is van isabelle www. onzebende. beebiesite.be enkel de spatie weg laten |
| 30/08/2007 @ 20:38 tam ![]() | micha ik ga meteen even kijken. dank je wel. |
31/08/2007 @ 09:49 ![]() | Hey Tammetje, Hoe gaat het met je en met je knufjes ? Ik heb moeilijkheden om op de nvom-site te raken.... Liefs, Merlijn |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Drieling