< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Twee- en meerlingen » zwanger van een tweeling, wie ook????

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Twee- en meerlingen
zwanger van een tweeling, wie ook????
22/11/2007 @ 21:03

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goed zo Aurora!!!

Ik heb nog wat restanten van de verkoudheid maar het ging weer vandaag.

Oeie Yerko, de auto was proper zeker?

Ben naar k&g geweest Luna: 72cm en 9kg Finn: 73cm en 8.2kg. Blijkbaar is ons Finneke het kleinste niet meer.. Ik zei altijd ons kleintje maarja... Kan het nog nie geloven.
Alle2 hun prikjes gekregen.

Maar kan dat zijn da Finn daar nu al reactie op heeft? Ze had nu al koorts, ze hangde op Jan z'ne schoot, der zat ni veel meer van "actie" in.

Carrie, m'ne rug ziet enorm af sedert m'n zwangerschap, ik kan m'ne rug ni goed recht meer houden, heb het gedacht dat m'n rug wat lui is
denk dat da is omdat m'n buikspieren ni meer intact zijn. En daardoor alles wat slapper is.. SJEEZZ wa een uitleg

groetjes Sylvia

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 14:07
L.

olijfje
hier gaat het met de rug ook niet meer tiptop
daar hebben ze voor de epidurale vijf keer in moeten prikken (stomme dokter!!) en sindsdien blijf ik last hebben...pfft

Hier nog steeds zieke kids
Met Yerko gaan we strax weer naar de dokter, want hij heeft vandaag amper gegeten, is heel lusteloos en viel zelf in slaap in de zetel (wat hij nooit doet normaal!)
Heel vreemd allemaa, dus naar de dokter gebeld, en die vond het toch ook niet normaal, dus ff op extra controle

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 14:27
Carrie

Jongens, als ik dat hoor, dan ben ik héél blij dat ze mij in slaap gedaan hebben. Zo'n naald in m'n rug.... ik krijg het er nu al koud van. (Kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ik niet veel aan heb).

Zeg, weten jullie van de foto in de Gazet van Antwerpen? (voor de Belgen dan toch)

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 14:57

Carrie, ik weet daar zelfs niet van??

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 15:01
San

Carrie, die van mij zijn gemaakt in jette, ook een zeer productieve plaats.

Wat is dat met die foto in GVA?

Sunshine, kan er (nog) niet van meespreken maar als ze in het dagelijkse leven even actief gaan zijn als in de buik, dan belooft het!

L, amai stom dat je zoveel last blijft hebben van je rug. Ik heb mijn vorige zwangerschap gelukkig een goede epidurale gehad, en hopelijk deze keer ook terug. Ik heb eigenlijk sowieso wel een zwakke rug, maar raar genoeg nu heel weinig last van. 't zal in evenwicht gehouden worden door die enorme :).

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 10:46

Ik weet wat je bedoeld met die foto's, dat is hier bij ons een extra krantje bij de weekbode het Kw krantje en met die baby's noemt het KW beebiekrantje..Al de kids geboren in het afgelopen jaar staan erin. Onze Tweeling is er vorig jaar nog net kunnen instaan. Kun je normaal via mail opsturen de foto.

Waar ik nu ook weer meer last van krijg is m'n bekken. In het begin van m'n tweelingzwschap zette m'n bekken zodanig uit dat er een plekje in m'n onderrug links altijd verkeerd zat, ik moest dan even een rare positie aannemen en dat kraakte, toen was het weer goed. Sedert een maand of 3 ondervind ik weer dat da plekje weer pijnlijk is en na het kraken weer goed.
Zou dat m'n bekken zijn die hem weer juist zet??
Theeft er allesinds z'ne tijd voor genomen want de meisjes zijn bijna 1 jaar

Oja qua speelgoed, kopen jullie dubbel?
Ik vond dat stom, zo van alles 2, ze moesten maar delen... Yeah right Sylvia... Ze hebben elk zo'n loopwagentje en als er eentje nog niet uitstaat dan staan ze alle2 "ruzie" te maken voor dat wagentje. hetzelfde van het speelstoeltje, Luna ging op Finn haar schoot zitten (zal daar eens een foto van plaatsen) we hebben nu ook een 2e stoeltje aangekocht..
Dat zijn nu wel speelgoedjes waar je wel maar alleen me kunt spelen, de rest hebben we niet dubbel.. Wat doen jullie?

Foto volgt hé..

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 10:58

http://i78.photobucket....amvtyson/1011nov015.jpg

foto vd twins. beetje ruzie voor 1 stoeltje...

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 20:36
Bloempje

Online Status
Haai,
Ik heet Petra en ik ben 33 jaar.Ik heb 3 kids en ben zwanger van n tweeling.Ik ben uitgerekend voor 06/12/2007,op Sinterklaas dus.Ik kan dus zo elk moment bevallen.Dat wordt echt tijd,ik ben het zwanger-zijn beu en heb vreselijk veel rugpijn.

veel groetjes

Petra

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 13:10
marientje

Online Status Bekijk profiel
Welkom bloempje (Petra), spannende tijd hoor, zo vlak voor de uitgerekende datum!

Olijfje, het scheelt dat ik 2 x een j/m tweeling heb. Sommige dingen had/heb ik inderdaad wel dubbel, maar andere juist weer niet.
Leuk voorbeeld: Lotte kreeg van oma toen ze net kon lopen een poppenbuggy (zo'n goedkoop inklapgeval), Marijn was woest: Okee, hij had wel geen popje, dát is voor meisjes, maar zijn knuffeltje wilde ook wel in zo'n wagentje hoor! Oma is meteen terug naar de winkel gegaan, hij had zo'n verdriet.. Daar denk je dan even niet aan als je een poppenwagentje koopt he.

Duplo vind ik ook altijd een succes, ze kunnen er al heel snel mee spelen, maar vooral ook: samen spelen.

Knutselspullen heb ik altijd in veelvoud in huis: bérgen lijmstiften, schaartjes, stempels en stempelkussens etc. Als ze met meerderen knutselen is het wel zo leuk als je niet telkens op de ander hoeft te wachten.
Hamertje tik,kralen en dat soort dingen ook minimaal per 2, werkte het beste.

Marina

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 15:37
L.

hier zijn we dus vrijdag naar de dokter geweest met Yerko: bleek een ooronsteking te hebben, zit dus aan de Antibiotica.

Kenzo en Yarne zijn beiden ook geveld door braken...
t is hier al wat geweest zenne!!
had al mijne was gedaan dit weekeinde en had tegen zondagavond weeral een machine vol, van al dat overgeven en diarhee!!
fijn is anders!!
k duim hier echt voor beterschap! en dan maar hopen dat ze na dia bacterien eindeliojk weer wat doorslapen (kenzo houdt ons ondertussen alweer vijf weken bijna elke nacht wakker voor een paar uur!), want mama is moe!!

HIer hebben we sommige dingen al dubbel, zoals zo een loopwagentje, andere dingen moeten ze maar leren delen vind ik!
Carrie, k weet niet wat je bedoelt met GVA foto

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 14:05

L hopelijk zijn jullie sprotjes al wat aan de beterhand?! Jullie hebben al goed jullie deel gehad!!
Ik heb het de vorige keer uitgelegd in verband met die foto in de GVA. Ken je zeker hoor!

Petra welkom!! Vorig jaar lag ik op de materniteit aan de weeenremmers!
Goed dat je het al zolang volhoud zeg! Chapeau!

Ons Finn is de laatste tijd iets aan het broeden, komt 'savonds na een goed half uur weer wakker en is niet meer in slaap te krijgen. Ofwel maakt ze weer een sprongetje, heb eergisteren weer een mail gekregen van Oei ik groei. (uitleg van dit staat hier ergens op 9 maand hoor.)

gr Sylvia

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 14:04
L.

hey allemaal

hier is t nog altijd niet helemaal beter... Jullie raden het al he, nu is t Yarne die raar doet, wil niet eten, niet slapen, ... enfin, we wachten het allemaal een beetje af en zien wel nog...
k moet volgende dinsdag naar de kinderarts, dat hij ze dan beiden maar eens goed controleert he, k heb het helemaal gehad!!!

gisteren hebben we hier weer iets voorgehad zeg, Yerko zat met een 'stop'. Hij was al van smorgens aan t zeggen "kaka", maar er kwam maar niets... Snamiddags weer... maar ook niets. Ik wil hem ververssen en zie de kaka gewoon klaar steken in zijn poepje, maar hij kreeg het er dus niet uitgeduwd... en ik kreeg er geen glycerol pilleke meer in omdat het allemaal al klaar zat!! dat kind schreeuwde het uit van de pijn, ocharme!!
k heb er dan een stukje uitgekregen met een thermometerpuntje, en dan het stopje kunnen steken
erna heeft hij opeens nog een keiharde schreeuw en opeens een pamper vol zeg, met keiharde kaka!!
ocharmekes!!

olijfje
denk dat we ofwel hier ook iets aan t broeden zijn (weeral) of ook aan een sprong staan, kan niet meer goed volgen dus k weet het niet meer goed...
we wachten het gewoon wat af he, maar t is tegenwoordig ganse tijd "pakken!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina