Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/11/2007 @ 08:26 dorien | hey Pooh hoe gaat het met jullie? Alles goed? Wij zijn het ondertussen al goed gewoon. Corneel is nu een grote maand oud en 't is echt een braaf manneke, deze nacht heeft hij voor de eerste keer doorgeslapen, dus dat is echt wel leuk. Normaal wordt hij een keer per nacht wakker en ook daar zal je mij niet over horen klagen. Hij eet goed, slaapt goed en hij is al ongelofelijk veel veranderd op een maand tijd. Het is natuurlijk wel aanpassen, van geen kinderen naar een kindje, maar ik zou voor geen geld van de wereld willen terugkeren hoor, daarvoor zie ik hem te graag. hoe gaat het met jouw dochtertje? Is het nog altijd een huilkindje? Laat eens horen hé hoe het gaat. groetjes dorien ![]() |
| 27/11/2007 @ 14:07 dorien | hey, Mijn zoontje slaapt nu bijna door, ik ben een week geleden gestart met de overschakeling naar flessenvoeding. het is een echt braaf manneke, hij weent alleen als hij honger heeft of als hij zijn pamper gevuld heeft. Momenteel ben ik net herbegonnen met werken maar mijn zoontje is wel nog thuis, dus het is nog niet op volle kracht, vanaf januari gaat hij naar een onthaalmoeder. Ik zou hem echt al niet meer kunnen missen, je bent dat direct gewoon hé, zo'n kleintje. Als onze volgende kindjes ook zo braaf gaan zijn als Corneel, dan gaan we niet lang wachten hoor ![]() Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

pijn in schaambeen