[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/12/2006 @ 11:59 mieke | kan niet geloven dat er al zoveel mensen zijn komen kijken en helamaal gen antwoord weten? Ik kan je alleen maar onze ervaring bij de voorzorg vertellen en dat is dus dat ze het vroeger voor 2005 wel deden maar daarna niet meer. mijn vrouw heeft overuren moeten inzetten voor de resterende dagen mss ook een oplossing? eigenlijk erg he voor (vaderschaps)verlof geen recht en als je dan aan het adoptern gaat ook niet omdat je dan al een hele tijd met je kind samen bent en het stiefouderadoptie is. wij zijn trouwens op dit moment ook aan het proberen voor een tweede ukje dus als je verder nog wat wil abelen mieke_zappy@hotmail.com |
| 04/12/2006 @ 12:15 Iris | Hallo Hope, Ik kan je wel vertellen dat het correct is dat de werkgever maar 3 dagen (vaderschaps)verlof moet geven. Deze dagen moeten onmiddellijk na de geboorte worden opgenomen. "De vader" kan kiezen om ook nog 7 bijkomende dagen verlof te nemen en deze worden dan uitbetaald door de mutualiteit. Deze dagen kunnen genomen worden tot één maand na de geboorte. Ik werk op een sociaal bureau en heb al een keer de formulieren voor de mutualiteit ingevuld bij holebi-ouderschap. Mijn ervaring is inderdaad ook dat het geweigerd werd. Ik kan mij niet meer herinneren bij welke mutualiteit het was. Maar ja, je zou er toch niet mee geholpen zijn, want het was dus ook een 'njet'. Geniet nog van je zwangerschap en van jullie kindje. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

"vader"schapsverlof betaald???
) :