< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » Ons topicje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/08/2007 @ 11:36

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
De eerste foto's staan op mijn profiel
gisteren hebben we al een fotoshoot gehad met ons kereltje...
Mijn verhaal komt later.
Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
16/08/2007 @ 22:33

Hallo dames

Hier ben ik terug. Ik ben dus inderdaad spontaan bevallen op zondag 12/08/07. Kwam om 21u aan in het ZH met 5cm opening en om 22u22 is onze prachtige dochter Yinthe geboren.
Ze is (tot nu toe) een heel rustige bab. We horen ze enkel als ze honger heeft. Ben benieuwd hoe de eerste dag thuis gaat meevallen.

Stephanie: proficiat met Cédric. Mooie foto's op je profiel.

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
22/08/2007 @ 11:36

Hallo mama's,
Hier alles prima.... Een beetje moe maar valt wel mee.
Ons broertje maakt nachten van 5 a 6 uur en dan drinkt hij een slokje en slaapt dan nog 4 uur verder.
Nen goeie eter is het niet, hij is niet gulzig en drinkt zijn fles zelden leeg.
Hij weegt ondertussen wel al 3,3 kg en is 3 cm gegroeid op 14 dagen tijd.

Onze babyborrel met 120 vrienden en familie + 30 kids was mega goed en super gezellig, we zijn gestart om 16 uur en de laatste waren weg om 2 uur 's nachts....Ons broertje heeft door alles geen geslapen!
gelukkig is de rust nu een beetje teruggekeerd.
Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
28/08/2007 @ 08:39
monka

Zo ook hier even een update, het is nog zo raar in huis dat ik weinig "tijd" heb om even te posten.

Sanne doet het goed, ze is wel onregelmatig met slapen overdag waardoor ze 's avonds in diepe slaap ligt en de fles niet leegkrijgt en 's nachts om 4 nog komt.
Verder is het een lieverdje, huilt alleen voor luiers,flessen en spuugjes, dus dat valt wel mee. Alleen ik zit nog ritmeloos met 3 kids, en wederom een piskat in huis.......wordt er zo verdrietig van onderhand, maar ik heb een knoop doorgehakt, hij gaat eruit. Straks met de verhuizing ben ik bang dat hij de hele boel zal onderpissen.........hij gaat.......

Verder met jullie alles goed???

liefs,
monica

Link naar deze reactie
28/08/2007 @ 10:31

Hallo, weinig nieuws hier!
alle mama's druk bezig met die kleine baby's, kruipt toch wel wat tijd in hé...
ons ventje slaapt nog altijd goed, behalve als hij maar 6 flesjes drinkt wordt hij 's nachts een uurtje vroeger wakker.
't is nen kleine eter... maar Cédric komt goed bij.
eigenlijk is het een contente baby.

Volgende week dinsdag moet ik terug op controle bij de gynae, dit had ik hier nog niet verteld maar mijn naad van de knip was terug open gekomen omdat ik te weinig gerust had!!!!! Dat heb je dan hé als je je goed voelt.
Ben ondertussen ook al weer aan het werk... de enkele uurtjes dat ons broertje overdag slaapt worden dan ten volle benut.

Monica ik kan me best voorstellen dat die kat er teveel aan is! Ik zou mij net hetzelfde voelen, en dan heb je nog een verhuis voor de boeg! PPPPPPfffffff
ik heb wel mijn ritme al een beetje gevonden maar ik pas me volledig aan dat kleine ventje.
Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
28/08/2007 @ 12:08

Hier ook alles in orde. Yinthe slaapt 's nachts goed door. Ze wordt wel wakker voor haar flesjes. Maar na een kwartiertje slaapt ze alweer. Deze nacht is ze maar 1 keer wakker geworden voor haar flesje.
Gisteren is K&G langsgekomen en ons madam weegt ondertussen al 3,900kg. Ze is dus goed bijgekomen

Stephanie: dat is minder dat je naad van de knip open gekomen is. Doet dat veel pijn?
Hopelijk is alles in orde morgen bij de gyne!

Monica: bij mij zou de kat ook vliegen. spijtig dat je nog niet echt een ritme hebt met de 3 kindjes. Maar dat komt zeker nog wel. Volhouden!!

Groetjes

Ilse

[Laatst gewijzigd door Ilse - 28/08/2007 @ 12:08] - Link naar deze reactie
30/08/2007 @ 11:03

hoi Ilse,
dat is nou net het probleem dat ik helemaal geen last heb van die knip!
absoluut geen pijn of ongemak, anders zou het sneller genezen omdat ik me dan rustig zou houden...
Ik ben ondertussen al terug begonnen met werken!

amai dat prutske is al veel bijgekomen... nen goeie eter dus.
Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
30/08/2007 @ 14:44
doesje

Online Status Stuur bericht
Hoi,

tof te horen dat jullie prutskes het allemaal goed doen.
Hier ook alles ok. Wout is ondertussen alweer 1 maand 'oud', wat gaat de tijd snel. Ben gisteren bij de kinderarts geweest gewoon voor een algemene controle en alles was in orde, hij woog al 4kg980. Ik maakte me al zorgen of dat niet te veel was maar blijkbaar was hij ook goed gegroeid.
Hij wordt ook 's nachts nog één keer wakker tussen 4 en 5 uur voor een flesje maar valt daarna terug makkelijk in slaap.

groetjes
doesje

Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 14:13

hier nog altijd super druk....
Maar alles goed met ons Cédric.
vannacht heeft hij geslapen van 10 uur tot 6 uur, en daar ben ik zooooooo blij mee!
Hij eet nogal weinig maar morgen mag ik naar K&G, dus dan hebben we weer gewicht en lengte meting.
Voor het moment staat hij wel vol pukkels in zijn gezicht.
voor de rest niets nieuws te melden.
Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 12:26
monka

Goh goh, eindelijk even een update, na wat gerommel met voedingen een ritmes doet Sanne het nu goed. Ben er achter dat ze snel overgeprikkeld is waardoor ze dus hele dagen wakker was, niet in slaap kon vallen. Ik kan haar dus niet wakker maken, boodschapjes doen, dan de fles en naar bed, dat trekt ze niet.moet dan de hele dag naar boven om haar de speen te geven en na 2 uur gilde ze alweer om een fles. Het moet dus zijn eerst de fles dan in de wagen boodschapjes doen en in de wagen laten liggen tot de volgende voeding, dat gaat wel.Ze gaat ook niet mee met de auto als ik die gasten naar school moet brengen/halen, alle buren en vriendinnen helpen me waar ze kunnen en dat vind ik zo fijn anders waren Sanne en ik allebei overspannen geraakt.ik vind het wel vervelend maar het is ff niet anders. Was in diezelfde periode overgestapt naar voeding voor de hongerige baby en daar doet ze het ook goed op.Ze krijgt ook al 5x 165 en die gaat 3 van de 5x leeg,dus eten doet ze wel.
Gister Robyn's verjaardag gehad en ze ligt nu nog te pitten, hihihihi.
Het is wel even hectisch met onze 3 gleufjes maar er komt zo langzaamaan een ritme in pffffffff.
Ben ook al bezig met inpakken......over5 weken gaan we over!!!spannend!!!

Hoe gaat het met jullie kruimeltjes??

LIefs,
Monica

[Laatst gewijzigd door monka - 22/09/2007 @ 17:51] - Link naar deze reactie
21/09/2007 @ 11:47

Hallo

Monka: gelukkig dat het nu goed gaat met Sanne, een beetje zoeken en dan vind je wel een ritme hé. Iedereen heeft wel eens problemen
Nog even en jullie verhuizen, plezant!!

Met Yinthe gaat alles ook goed. Ben er wel van verwonderd dat ze zoveel wakker is door de dag . Ze begint nu regelmatig te lachen als je tegen haar aan het vertellen bent, zo lief .

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
22/09/2007 @ 17:50
monka

Ja ik dacht ook al dat die kleintjes juist veel sliepen, maar ik merk de laatste dagen dat die hazeslaapjes steeds een klein beetje langer worden.

Leuk he dat lachen, was Yinthe ook snel??Sannes 1e lachje had ik met 3 weken al gezien, kwist niet wat ik zag hoor, een paar dagen later kwam er een "praatje" uit, dus ze wil ook al meekletsen.......het gaat alweer zo hard, eigenlijk best wel jammer hoor.

liefs,
monica

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 11:29

Yinthe was er ook snel bij met lachen, ze was ook 3 weken toen ze voor de eerste keer lachte. nu begint ze steeds meer en meer te "vertellen".
Ik vind ook dat het allemaal zo snel gaat. Het lijkt precies alsof het veel sneller als bij Xanthe.

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
29/09/2007 @ 11:57

Leuk om te horen dat jullie beebjes al zo veel vertellen...
Cédric kan er ook weg mee hoor!
Zelfs tegen wildvreemde vertelt hij verhaaltjes...
Hij slaapt nu van half 10 tot 4 uur en dan krijgt hij tutje en slaapt verder tot 6 uur en dan krijgt hij flesje... 't is pas sinds een week dat hij terug om 4 uur wakker is voordien sliep hij in een stuk door. best wel vermoeiend die onderbroken nachten...
Het wordt hier ook steeds drukker in 't atelier. Weet soms niet waar eerst gesprongen,
Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
15/10/2007 @ 09:14
monka

Zo zo, het is alweer een poosje geleden zeg, ik zie dat iedereen het een beetje druk heeft??

Sanne is een vrolijk meissie, kletst heel veel en lacht heel veel, het slapen gaat ook goed op de dag, de nacht gaat ze over van 10 tot half 7, dan moet ik haar wakker maken, dus we mogen niet klagen hoor. Voor het weekend heeft ze haar 1e prikkie gehad en daar is ze wel een beetje pieperig van geweest, hopelijk gaat het vandaag wat beter.

Hoe is het met jullie beebjes???

Groetjes,
Monica

Link naar deze reactie
15/10/2007 @ 11:10

Helaba

hier gaat ook alles goed hoor!. Best wel druk met zo 2 kleine kindjes in huis. Maar het went wel.

Yinthe moet morgen voor haar eerste prikjes gaan, ben eens benieuwd. Xanthe heeft nooit last gehad van haar prikjes, dus ik hoop zij ook niet.
Het slapen gaat nu ook veel beter, ben overgeschakeld van voeding. geef nu voeding voor hongerige baby's en sinsdien is ze zo veranderd. Ze is rustiger door de dag en laat nu tenminste genoeg tijd tussen haar voedingen.
Ze heeft haar eerste nachtje uit ook al achter de rug. De kindjes zijn zaterdag bij mijn ouders blijven slapen omdat wij naar het personeelsfeest van mijn man zijn werk gingen. Het is allemaal prima verlopen, maar dat had ik wel gedacht

Voor de rest niet veel nieuws

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 22:15

Leuk om te horen dat het met alle & goed gaat.

Vandaag heeft cedric zijn eerste spuitje gekregen, amai hij was boos en niet te troosten...
Ik heb hem nog nooit zo weten wenen... allé ikke snik!
Nu vanavond steeds slapen, zo mak als een lammetje... verdacht .... 39° koorts, een poepsnoepje gegeven en nu in bedje, we zien wel wat de nacht brengt. Gelukkig toch zijn volledige fles uitgedronken.
Hij weegt 4,800kg en 56 cm... flink op zijn curvelijn
Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 22:43

Stephanie: Ocharme Cedric. Het is toch altijd iets, die spuitjes.

We zijn vandaag ook geweest voor de eerste spuitjes vandaag. Yinthe heeft maar heel even geweend, is deze avond wel wat moeilijker geweest, maar ze had toch geen koorts. Ze is nu 57,5cm groot en weegt 5kg270.

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 08:29
monka

Zielig he als ze de spuitjes krijgen??
Sanne woog 5,330 kilo en was 56 cm lang.

Ilse, ons Sannetje krijgt ook voeding voor de hongerige baby, doet ze het veel beter op. Soms spuugt ze nog wel wat maar dat zijn volgens mij regeldagen.

Vinden jullie ook neit dat het zoooooo hard gaat, ze zijn bijna alweer 3 maanden, nog ff en dan krijgen ze fruit,pap en broodjes.......het gaat allemaal veel te snel he??

groetjes,
monica

Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 10:27

Ja het gaat veel te snel!
ik kreeg dinsdag al de boek van K&G voor de vaste voeding onder mijn neus....
Maar ik ga pas volgend jaar starten met vaste voeding... Februari heb ik het veel minder druk en dan kan ik tijd maken voor geknoei met patatjes.
Ons broertje is dan 6 maand en dat lijkt me vroeg genoeg. Hij lust zijn flesjes graag en het is nogal een luie eter, hij heeft echt tijd nodig...

Liefs Stephanie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina